TeddyToria Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #1101 Del Skrevet 3. mars 2005 Endelig har jeg fått logget meg på da. Du er sikkert ikke innom her før du drar i morgen, men GOD TUR ENGELEN MIN!!! KOS DEG MASSE I PRAHA!!! Da drar jeg min kos! MÅTTE jo innom da vettu - for jeg hadde glemt adressen din! Det er visst masse forsinkelser i flytrafikken da, så jeg håper det ikke blir så mye rot og venting! Uansett. denne helgen skal jeg kooooose meg :-) Dere er flotte, jenter! *mooooose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #1102 Del Skrevet 3. mars 2005 Ha det koselig på tur, TeddyToria! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 3. mars 2005 #1103 Del Skrevet 3. mars 2005 Hørte at det var store forsinkelser på Gardermoen i dag morges pga. tåke og noen maskeiner som ikke funket. Håper dere har kommet dere av gårde nå, og at dere får en superduper helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #1104 Del Skrevet 3. mars 2005 Ha! BØ! Bah! Sier ikke mer enn at jeg kunne revet av meg håret for folka på Gardermoen og deres meget dårlige sans for humor og lyst til å skape drama!!! :evil: Kort fortalt ble vi stående i kø, for så å få beskjed om at vi mistet flyet! :o Men så kunne vi få sjekke inn allikevel og løpe for harde livet for å rekke flyet. Men da vi endelig nådde gaten, personlig kjørt...så hørte vi noen rope! Og litt lenger bort satt en del av reisefølget! De skrattlo av andpustne og blodsprengte oss, for flyet var ikke engang kommet og mer nærmere 2 timer forsinket!!! Som om de ikke visste det ved innsjekk! :evil: :evil: :evil: Det var bare en aldri så liten hilsen fra meg i ren frustrasjon - måtte bare SKRIKE litt her!!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. mars 2005 #1105 Del Skrevet 3. mars 2005 Uffa vennen! Håper dere snart er på vei og at dere får en fortreffelig helg! Selv er jeg nå i full gang med å kontakte alle mulige vikar byråer. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. mars 2005 #1106 Del Skrevet 3. mars 2005 hi hi, litt morsomt var det jo da! Nei, sorry, skjønner at det var irriterende for dere, men regner og håper på at dere sitter på flyet nå og kysser og slapper av og koser dere...JEG VIL OGSÅ God tur schnuppa!! og til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. mars 2005 #1107 Del Skrevet 3. mars 2005 Godt dere kom dere avgårde vennen. Regner med du koser deg gløgg ihjel der borte. Er litt tomt her uten deg, både på KG og messenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 3. mars 2005 #1108 Del Skrevet 3. mars 2005 Håper du har det fint på tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. mars 2005 #1109 Del Skrevet 3. mars 2005 Ha! BØ! Bah! Sier ikke mer enn at jeg kunne revet av meg håret for folka på Gardermoen og deres meget dårlige sans for humor og lyst til å skape drama!!! :evil: Kort fortalt ble vi stående i kø, for så å få beskjed om at vi mistet flyet! :o Men så kunne vi få sjekke inn allikevel og løpe for harde livet for å rekke flyet. Men da vi endelig nådde gaten, personlig kjørt...så hørte vi noen rope! Og litt lenger bort satt en del av reisefølget! De skrattlo av andpustne og blodsprengte oss, for flyet var ikke engang kommet og mer nærmere 2 timer forsinket!!! Som om de ikke visste det ved innsjekk! :evil: :evil: :evil: Det var bare en aldri så liten hilsen fra meg i ren frustrasjon - måtte bare SKRIKE litt her!!! God helg! Sorry, men Skulle ønske jeg var i følget som så dere komme løpende med tunga som et slips etter dere Men Teddymor! Håper du har en topp tur og koser deg MASSE! Stor Du glemte å ta meg med på innerlomma! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. mars 2005 #1110 Del Skrevet 3. mars 2005 Dere må ikke tulle mer med stakkars Teddy!!! :fy: Fikk nettopp tekstmelding og de er nå på flyplassen i Praha, endelig! Hvis du er innom og leser vennen så håper jeg du koser deg trass en veeeeldig lang dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. mars 2005 #1111 Del Skrevet 3. mars 2005 Enda en ny melding fra Vic som sier at jeg må hilse til alle jentene! Så da gjør jeg jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. mars 2005 #1112 Del Skrevet 3. mars 2005 Dere må ikke tulle mer med stakkars Teddy!!! :fy: Fikk nettopp tekstmelding og de er nå på flyplassen i Praha, endelig! Hvis du er innom og leser vennen så håper jeg du koser deg trass en veeeeldig lang dag i dag! Å herregud! Er de ikke fremme før NÅ :o Trodde de var der for leeeenge siden. Så kjedelig! De har jo mistet en hel dag Tomias: Du må hilse så mye tilbake til Vic-en vår! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 #1113 Del Skrevet 4. mars 2005 Stopp! Ikke skriv så mye! Jeg klarer ikke følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 4. mars 2005 #1114 Del Skrevet 4. mars 2005 Stopp! Ikke skriv så mye! Jeg klarer ikke følge med! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 #1115 Del Skrevet 4. mars 2005 *tasser over og skriver i egen, langt roligere, dagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #1116 Del Skrevet 4. mars 2005 Jammen jammen! Nå er det IKKE jeg som rusher her i dagboken min da! :o Bare så det er sagt... NEI. vi var ikke på hotellet før 22.30 i går! :-x Så hele dagen svant hen... Jeg og resten av følget var lettere irriterte, trøtte og dritt leie ...trenger vel ikke si mer? Meeeen - her kommer det altså en liten hilsen og et vink fra meg (oss) i Praha! Vi koser oss med god mat og godt drikke, og har sett mange fine smykker vi kunne tenke oss...eller som rettere sagt jeg ( )kunne tenke med, både i bryllup...OG sånn ellers . Tenkte faktisk vi skulle se litt på ringer også, i morgen, bare for å ha gjort det - la oss inspirere! Legger eller inn denne linken fra forumet, for der så vi noe vi likte: http://www.arte.no/produkter/forlovelse_20...rlovelse_1.html Håper dere har en strålende helg! fra Toria-mor (og Golli-lure) på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 5. mars 2005 #1117 Del Skrevet 5. mars 2005 Kjedelig at det tok så lang tid å komme frem, men håper du storkoser deg nå vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. mars 2005 #1118 Del Skrevet 5. mars 2005 Håpar du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. mars 2005 #1119 Del Skrevet 5. mars 2005 tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #1120 Del Skrevet 5. mars 2005 *klipper og limer ENDA mer* (gaar tyelig glipp av masse her naar man finner paa aa reise bort litt... )LINKER TIL OPPSATT HÅR: Mange ideer på denne siden Stilig seniorita Søt og romantisk Mange ulike frisyrer her også ... og her Du er kjekk aa ha, Huldra! Og det er alle dere andre ogsaa - herlige jenter!!! Takk for alle hilsener mens jeg later meg og spiser altfor mye god mat, og drikker altfor mye oel! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå