TeddyToria Skrevet 17. august 2005 Forfatter #3961 Del Skrevet 17. august 2005 Og så bærer det avsted til frisør Nina, som skal støpe negler på meg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2005 #3962 Del Skrevet 17. august 2005 Kommer hjem funksjonshemma du da Blir sikkert veldig fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 17. august 2005 #3963 Del Skrevet 17. august 2005 Så gøy! Nye negler - ikke dumt! Hun er jo bare så flink, hun der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. august 2005 #3964 Del Skrevet 17. august 2005 Maser nå når du er nder bryllups stress jeg,men lurte på om du visst hvorfor jeg ikke kan ha vannmerke på min word?Synstes dine menyer var kjempe fine med vannmerke i bakgrunn,men har det på min meny under bakgrunner,men den er ikke uthevet VIL ha ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2005 #3965 Del Skrevet 17. august 2005 Ha en FANTASTISK lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. august 2005 #3966 Del Skrevet 17. august 2005 Ha en fin dag med nye negler vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. august 2005 Forfatter #3967 Del Skrevet 17. august 2005 Lettere hemmet nå ja, og travel...skriver ikke så mye, og det er derfor sms´ene ikke blir så mange, Heidi;) Uansett, min onkel ringte og vi er nå enige om at han skal spille "What a wonderful world" i kirken! Blir ikke det flott? Han skal også spille med orgel til inn- og utgangsmasjene! --- Jettes - svarer deg etterhvert jeg, middag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. august 2005 #3968 Del Skrevet 17. august 2005 ååå..det blir nok kjempevakkert! Den sangen inneholder en av de fineste setningene jeg vet om innen musikk... I see friends shaking hands, saying "how do you do", They're really saying "I love you".... Vakker tekst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. august 2005 #3969 Del Skrevet 17. august 2005 Kjempefin sang det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2005 #3970 Del Skrevet 17. august 2005 Regnet igrunn med det, Vic Ref fra besøket ligger i dagboken min. Fornøyd med neglene da? Flott sang onkelen din skal spille - gleder meg til å høre den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. august 2005 #3971 Del Skrevet 17. august 2005 Flott teddy Blir sikkert kjempe fint når onkelen din skal spille i kirka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 17. august 2005 #3972 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Heisann søte lille hemmede du! Kjenner meg igjen vedr. de neglene. Sitter å irriterer meg nå når jeg skriver på tastaturet også. Men du blir fort ganske vant til dem. På torsdag regner jeg med at du er nogenlunde på nett igjen vedr. å gjøre ting med hendene. TUSEN TAKK FOR DEN VAKRE ORKIDEEN OG BLOMSTERPOTTEN! Dere er så søte altså! Endret 17. august 2005 av Vigdis_brud05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. august 2005 #3973 Del Skrevet 17. august 2005 ÅÅhh, dere kommer til å få en vakker vielse! Og med DEN sangen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. august 2005 Forfatter #3974 Del Skrevet 17. august 2005 Heisann søte lille hemmede du! Kjenner meg igjen vedr. de neglene. Sitter å irriterer meg nå når jeg skriver på tastaturet også. Men du blir fort ganske vant til dem. På torsdag regner jeg med at du er nogenlunde på nett igjen vedr. å gjøre ting med hendene. TUSEN TAKK FOR DEN VAKRE ORKIDEEN OG BLOMSTERPOTTEN! Dere er så søte altså! ← Suss & nuss! Håper den kan pynte opp og spre litt glede - orkideer er jo bare nydelige! --- BB --- Er litt kort nå, og ja, neglene har skylden...men det blir nok bedre. Igrunnen bare innom for å fortelle at gavene strømmer på, deriblant flere gavesjekker til reise! Tante ringte også, og lurte på om vi hadde kontonr eller ville ha cash - dette lover jo godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 17. august 2005 #3975 Del Skrevet 17. august 2005 Hei hei Skal også legge negler i morgen jeg. Blir superfint tror jeg Heldige dere som får penger og. Vi har hittil bare fått gaver, men de kommer nok. Lykke til med siste innspurt. Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 17. august 2005 #3976 Del Skrevet 17. august 2005 For en nydelig sang dere skal ha! Det blir nok en nydelig seremoni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 17. august 2005 #3977 Del Skrevet 17. august 2005 ..bare innom å legger igjen en liten . Sa til forloveren min i dag at vi måtte være hos frisøren klokken halv tolv på lørdag, for jeg vil nemlig se vakre teddy klar for vielse! Iiiiiiik - nå er det faen meg vår tur!!! (unnskyld språket, men det er jo helt sprøtt!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 17. august 2005 #3978 Del Skrevet 17. august 2005 ..bare innom å legger igjen en liten . Sa til forloveren min i dag at vi måtte være hos frisøren klokken halv tolv på lørdag, for jeg vil nemlig se vakre teddy klar for vielse! Iiiiiiik - nå er det faen meg vår tur!!! (unnskyld språket, men det er jo helt sprøtt!!!!) ← Ja det er helt uvirkelig. Og det er enda større en du har forestilt deg på forhånd (ihvertfall større enn jeg hadde forestilt meg). *sukk* skulle også så gjerne sett bryllupspyntede Izaria og Teddy Toria, men får nøye meg med et bilde eller 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. august 2005 Forfatter #3979 Del Skrevet 18. august 2005 Slikt språk er heeelt i orden her hos meg, for nå ER det faen meg vår tur, om bare 2 dager!!! *iiik* Og i sag står annonsen i avisen! Det gjorde det enda mer virkelig egentlig... ...men faen å mange som skulle gifte seg på lørdag da!!! Over 2 sider i avisen jo, DET har jeg ikke sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. august 2005 Forfatter #3980 Del Skrevet 18. august 2005 Hmmm, liker forresten ikke det at flere nettsteder melder om sol med sky, men også 4 mm regn til lørdag...*hmpf* Meeen, hvis det bare kommer noen uskyldige dråper slik at kanskje regnbuen titter frem og sløret mitt fylles med lykke, DA skal det være greit! Temperatur opp mot 22 grader! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå