Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maser nå når du er nder bryllups stress jeg,men lurte på om du visst hvorfor jeg ikke kan ha vannmerke på min word?Synstes dine menyer var kjempe fine med vannmerke i bakgrunn,men har det på min meny under bakgrunner,men den er ikke uthevet :( VIL ha .....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lettere hemmet nå ja, og travel...skriver ikke så mye, og det er derfor sms´ene ikke blir så mange, Heidi;)

Uansett, min onkel ringte og vi er nå enige om at han skal spille "What a wonderful world" i kirken!

Blir ikke det flott?

:hjerter_rundt:

Han skal også spille med orgel til inn- og utgangsmasjene!

---

Jettes - svarer deg etterhvert jeg, middag nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå..det blir nok kjempevakkert!

Den sangen inneholder en av de fineste setningene jeg vet om innen musikk...

I see friends shaking hands, saying "how do you do",

They're really saying "I love you"....

Vakker tekst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet igrunn med det, Vic :ler:

Ref fra besøket ligger i dagboken min.

Fornøyd med neglene da?

Flott sang onkelen din skal spille - gleder meg til å høre den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann søte lille hemmede du! :ler: Kjenner meg igjen vedr. de neglene. Sitter å irriterer meg nå når jeg skriver på tastaturet også. Men du blir fort ganske vant til dem. På torsdag regner jeg med at du er nogenlunde på nett igjen vedr. å gjøre ting med hendene.

TUSEN TAKK FOR DEN VAKRE ORKIDEEN OG BLOMSTERPOTTEN! Dere er så søte altså! :klem:

Endret av Vigdis_brud05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann søte lille hemmede du!  :ler: Kjenner meg igjen vedr. de neglene. Sitter å irriterer meg nå når jeg skriver på tastaturet også. Men du blir fort ganske vant til dem. På torsdag regner jeg med at du er nogenlunde på nett igjen vedr. å gjøre ting med hendene.

TUSEN TAKK FOR DEN VAKRE ORKIDEEN OG BLOMSTERPOTTEN! Dere er så søte altså!  :klem:

Suss & nuss!

Håper den kan pynte opp og spre litt glede - orkideer er jo bare nydelige!

---

:klem: BB

---

Er litt kort nå, og ja, neglene har skylden...men det blir nok bedre.

Igrunnen bare innom for å fortelle at gavene strømmer på, deriblant flere gavesjekker til reise! ;) Tante ringte også, og lurte på om vi hadde kontonr eller ville ha cash - dette lover jo godt!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Hei hei :):)

Skal også legge negler i morgen jeg. Blir superfint tror jeg ;)

Heldige dere som får penger og. Vi har hittil bare fått gaver, men de kommer nok. :ler:

Lykke til med siste innspurt.

Stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

..bare innom å legger igjen en liten :klem: . Sa til forloveren min i dag at vi måtte være hos frisøren klokken halv tolv på lørdag, for jeg vil nemlig se vakre teddy klar for vielse! Iiiiiiik - nå er det faen meg vår tur!!!

(unnskyld språket, men det er jo helt sprøtt!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
..bare innom å legger igjen en liten  :klem: . Sa til forloveren min i dag at vi måtte være hos frisøren klokken halv tolv på lørdag, for jeg vil nemlig se vakre teddy klar for vielse! Iiiiiiik - nå er det faen meg vår tur!!!

(unnskyld språket, men det er jo helt sprøtt!!!!)

:ler:

Ja det er helt uvirkelig. Og det er enda større en du har forestilt deg på forhånd (ihvertfall større enn jeg hadde forestilt meg).

*sukk* skulle også så gjerne sett bryllupspyntede Izaria og Teddy Toria, men får nøye meg med et bilde eller 5 :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt språk er heeelt i orden her hos meg, for nå ER det faen meg vår tur, om bare 2 dager!!!

*iiik*

Og i sag står annonsen i avisen!

:hjerter_rundt:

Det gjorde det enda mer virkelig egentlig...

...men faen å mange som skulle gifte seg på lørdag da!!! Over 2 sider i avisen jo, DET har jeg ikke sett før! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, liker forresten ikke det at flere nettsteder melder om sol med sky, men også 4 mm regn til lørdag...*hmpf*

:sur:

Meeen, hvis det bare kommer noen uskyldige dråper slik at kanskje regnbuen titter frem og sløret mitt fylles med lykke, DA skal det være greit! ;)

Temperatur opp mot 22 grader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...