Jettes Skrevet 16. august 2005 #3941 Del Skrevet 16. august 2005 Bli frisk :enig_anim: :kgblunk: :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 16. august 2005 #3942 Del Skrevet 16. august 2005 BARE 4 DAGER IGJEN!!! Håper du blir frisk til den store dagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. august 2005 #3943 Del Skrevet 16. august 2005 Sender bli-frisk-tanker til deg vennen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. august 2005 Forfatter #3944 Del Skrevet 16. august 2005 Takk, snuppene! Tror all kosingen, blomstene, ønskene og hoppingen har hjulpet litt, for formen er utmerket i dag, sammenlignet med i går... Så nå spiser jeg frokost "på senga", skal sporenstreks bort til fotografen, og får besøk av forlover I kl. 15, for siste prøvesminking før DAGEN! Etter kl. 19 skal jeg forsøke meg på en tur til florist også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 16. august 2005 #3945 Del Skrevet 16. august 2005 Takk, snuppene! Tror all kosingen, blomstene, ønskene og hoppingen har hjulpet litt, for formen er utmerket i dag, sammenlignet med i går... Så nå spiser jeg frokost "på senga", skal sporenstreks bort til fotografen, og får besøk av forlover I kl. 15, for siste prøvesminking før DAGEN! Etter kl. 19 skal jeg forsøke meg på en tur til florist også! ← Hmm... ryktene skal ha det til at fotograf Frank har hatt et lite uhell på mopeden sin,og er på legevakten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. august 2005 #3946 Del Skrevet 16. august 2005 Hmm... ryktene skal ha det til at fotograf Frank har hatt et lite uhell på mopeden sin,og er på legevakten... ← Ånei! Hva skjer, Teddy? Kan han fortsatt ta bilder for dere på lørdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. august 2005 #3947 Del Skrevet 16. august 2005 Håper det går bra med deg snupp! Ikke lenge igjen nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 16. august 2005 #3948 Del Skrevet 16. august 2005 Ånei! Hva skjer, Teddy? Kan han fortsatt ta bilder for dere på lørdag?? ← Det kan han nok. Han skal nemlig møte oss på fredag for å diskuterer bildene vi tok, så ingen fare! Dagen til Vicen blir nok godt dokumentert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2005 #3949 Del Skrevet 16. august 2005 Så bra at du føler deg bedre i dag, vennen. Herregud - tenk det er bare 4 dager igjen!!! Får helt sommerfugler i magen av dette jeg altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. august 2005 Forfatter #3950 Del Skrevet 16. august 2005 Det kan han nok. Han skal nemlig møte oss på fredag for å diskuterer bildene vi tok, så ingen fare! Dagen til Vicen blir nok godt dokumentert! ← Lite og lite uhell, frøkener... Jeg var innom der i dag, snakket masse med Stine, og fortalte om mopedulykken! Han ligger på sykehus, og skal visstnok ikke overholde noen av sine avtaler fram til helgen...vet ikke om han snakker med dere til fredag da jeg!?? Hun sa i allefall at alle avtaler var kansellert frem tom. lørdag, og da skulle han stille opp, om enn litt mørbanket. Blir liggende på overvåkning til imorgen, og har visst fått hjernerystelse og en del skrammer og litt sjokk... Ellers alt vel! Typisk! Men uansett, kunne ikke han ta bilder på lørdag, så skulle en annen gjøre det! Ordner seg, det er jeg sikker på! Fikk snakket masse og er veldig klar for bilder nå, tror det blir kjempebra!! Litt utradisjonelt og livlig skal vi prøve på, ikke veldig oppstilt og "kjedelig"! Gleder meg jeg nå! Pappa skal ringe kommandanten imorgen og får antakelig en skriftlig tillatelse til å ta bilder på festningen, snakket med kontoret i dag. De har blitt veldig strenge, faktisk får ikke engang turister lov til å ta bilder på festningen lenger, de er visst redd for spionasje eller noe... Men spør man, går det som regel i orden (og de som gifter seg i slottskirken får alltid lov). Skal vi ikke ta bilder der, blir det Mølla / Akerselven bak Foss vgs. Tror det kan bli kjempebra også! Nu vel, har ellers tilbragt dagen med min forlover - veldig koselig. Sminket litt og bare tjaset! Skal spise taco nå, før jeg og mamma tar turen til florsiten i 19.30-tiden, for å velge ut orkideer og levere noen perler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 16. august 2005 #3951 Del Skrevet 16. august 2005 Så ille med fotografen? Stakkars fyr!! Helt forferdelig. Stine sa på telefonen at det var skjedd et "lite uhell", men gjorde om avtalen vår fra i morgen til fredag.. Kanskje jeg skal ringe og be om utsettelse så han ikke blir helt overarbeidet. Bra at det ordner seg med fotograferingen deres, hvertfall, vic. Det er det viktigste! Og forresten: ------ ORDREBEKREFTELSE -------- 16 stk lys med plass til telys oppi leveres til: Uranienborg kl: 12:30 på din bryllupsdag. --- ORDRE SLUTT ---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. august 2005 #3952 Del Skrevet 16. august 2005 ------ ORDREBEKREFTELSE -------- 16 stk lys med plass til telys oppi leveres til: Uranienborg kl: 12:30 på din bryllupsdag. --- ORDRE SLUTT ---- ← Teddy; vil du ikke gi meg noen råd til min frustrasjon i dagboken min?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2005 #3953 Del Skrevet 16. august 2005 Du - JEG KOMMER PÅ LØRDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 16. august 2005 #3954 Del Skrevet 16. august 2005 Du - JEG KOMMER PÅ LØRDAG ← Åååååååå, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #3955 Del Skrevet 16. august 2005 Det nærmer seg, det nærmer seg... Den store finalen! Tenk - syns ikke det er lenge siden det var 3 måneder igjen - er det bare jeg som syns det har gått fort, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 16. august 2005 #3956 Del Skrevet 16. august 2005 Så bra at formen er bedre og at fotografen kan fotografere på lørdag. Det ordner seg for snille piker! Og snart er det dagen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. august 2005 Forfatter #3957 Del Skrevet 16. august 2005 Du - JEG KOMMER PÅ LØRDAG ← Sååå kjekt, Heidi! Nå ble jeg glad! --- Du er søt - Brud2005 - ordrebekreftelse og greier...enda bedre at jeg kunne omgjøre orderen til 20 stk holdere til å ha telys oppi! Du er en knupp! Kverula - nei, du er ikke den eneste! Skjønner ikke hvor tiden har blitt av jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2005 #3958 Del Skrevet 17. august 2005 Må bare innom å litt for jeg gleder meg sånn til lørdag. Bare 3 dager igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2005 #3959 Del Skrevet 17. august 2005 Bildene blir nok kjempebra!!! :-D 3 dager igjen... Hvordan føles det? Godt at formen er bedre Gleder meg til å høre hvordan det var , når jeg er på jobb igjen mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 17. august 2005 #3960 Del Skrevet 17. august 2005 Nå er det jammen ikke lenge igjen til dere gifter dere. GLED DERE!!!! Jeg skal i supriseparty på lørdag og kan dermed ikke komme til Oslo. Men gleder meg veldig til å se bilder. Ser at du som alltid har full oversikt og full kontroll over bryllupsplanene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå