Calla Skrevet 15. august 2005 #3921 Del Skrevet 15. august 2005 Ønsker deg en god dag vennen! Ikke lenge igjen nå!!! På jobben i går passet jeg på å bruke etternavnet mitt hver gang jeg skulle signere noe...er jo ikke lenge til jeg heter noe annet..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 15. august 2005 #3922 Del Skrevet 15. august 2005 hei på deg 5 dager igjen. og tiden går superfort. Går det greit med deg, formen er bra? Prøv å slappe litt av innimellom. Hadde vært litt greit å være uthvilt til den store dagen. Ha en riktig fin mandag. PS! Kjolen din var nydelig. Du kommer til å se ut som en prinsesse i den. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. august 2005 #3923 Del Skrevet 15. august 2005 Du er inne i BRYLLUPSUKA di! Grattis!!!! Sikkert noen stressa dager framover, men fantastisk-det blir det garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. august 2005 Forfatter #3924 Del Skrevet 15. august 2005 Hei alle søte... Takk for gode ord - always! Jeg er i midlertid bare en veeeldig kjapp tur innom for å melde om et avbud! Mannen til den ene kusinen min MÅ jobbe. Han er flyvert og har søkt om fri i lengre tid, det har vært greit. I dag ringte de og MÅTTE ha han på jobb allikevel, pga. sykdom! Snakk om! Han lander ikke før kl. 19 på Gardermoen, men kommer til kaffe da. Jaja, så gikk det opp mtp. antall til bords allikevel...selv om det bare blir flere og flere damer og færre mannebein... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 15. august 2005 #3925 Del Skrevet 15. august 2005 Hei på deg.. Hvis jeg har glemt det; GRATULERER MED SPIRE I MAGEN Hvordan er formen din? Håper den er bra nå rett før den STORE dagen. Herregud så fort tiden går. Håper du får slappe av litt og nye tilværelsen midt opp i all kaoset med forberedelser. Vktig å ta vare på seg selv vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 15. august 2005 #3926 Del Skrevet 15. august 2005 Du får meg til å tenke, har vi alle en sånn mann i våre liv? En mann som setter oss litt ut av spill? Hmmm.. ikke tenke mer på det. - Jeg tror de fleste av oss har eller har hatt en sånn mann i livet vårt ja! Men vi får huske grunnen til at vi heller valgte VÅRE MENN Uansett: jeg GLEDER meg til lørdag. Du kommer til å være så nydelig, skjønne vennen min. Gleder meg til å se din kjære IRL, og til å gi deg og det lille babynurket en god klem. ← Jeg gleder meg også så veldig! Merker at jeg er veldig spent på den dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. august 2005 Forfatter #3927 Del Skrevet 15. august 2005 Er nokså spent selv... Men akkurat nå følte jeg at jeg gikk to skritt i feil retning...jeg har fått feber! Føler meg bare SÅ utrolig lite opplagt! Også jeg som skulle ut og handle siste rest til menyene i dag....ikke snakk om at jeg orker det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 15. august 2005 #3928 Del Skrevet 15. august 2005 Er nokså spent selv... Men akkurat nå følte jeg at jeg gikk to skritt i feil retning...jeg har fått feber! Føler meg bare SÅ utrolig lite opplagt! Også jeg som skulle ut og handle siste rest til menyene i dag....ikke snakk om at jeg orker det nå! ← Uff! Men du, det er ikke bryllupsfeber, da? Tuller ikke altså, det kan jo hende at du har stresset så mye at du har pådratt deg feber? Teddykroppen sier fra at den trenger en dag fri fra bryllupsforberedelser Pass på deg selv i dag og slapp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #3929 Del Skrevet 15. august 2005 Nå må du skynde deg å bli frisk, Toria-vennen Det var noen fornøyelige historier du har kommet med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. august 2005 #3930 Del Skrevet 15. august 2005 Hei snupp, prøver å sende over litt energi-vibber her...men har ikke så mye av dem selv...trøtt jeg også. Mye som foregår oppe i hodet mitt fortiden... Ønsker deg god bedring, og syns du skal lytte på Peonys råd...ta en fridag og bli frisk! Bryllupsfeber eller vanlig feber - bort med det! Rekker nok ikke noe møte i dag jeg heller...må desverre på dj-møte i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 15. august 2005 #3931 Del Skrevet 15. august 2005 Må ikke bli syk nå da! Ta vare på deg selv, og slapp av!!! På lørdag blir du gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. august 2005 Forfatter #3932 Del Skrevet 15. august 2005 Takk takk takk, små englene! Er litt bedre, men ligger stort sett i sengen! Har fått i meg litt mat trass i kvalmen, og tror kanskje det hjalp. Tygget noen sm.stillende som knask også, da migrenen kom for fullt tidligere i ettermiddag. Joda, er nok en salig blanding av nerver, stress og Lille Noen som sørger for kroppslig opprør... Håper bare jeg blir mer opplagt til helgen! Mamma kjøpte kartong for meg i dag da, så det var jo kjekt. Slipper jeg å tenke på det! Og jeg har snakket med konditoren, og kaken blir mer eller mindre en surprice for oss! Enten blir det sjokoladekake med frosting eller en Pascal-kake-variant som visstnok er enda bedre enn Pascal´s original! Synes det er litt morsomt at det blir en overraskelse, at konditoren står litt fritt. Kan ikke ha stålkontroll på alt vet dere, og det var deilig å delegere litt ansvar...kaken er absolutt ikke det viktigste for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. august 2005 #3933 Del Skrevet 15. august 2005 Neinei, ikke bli syk nå! Skal sende masse vibber til deg, så skal du se at du blir i kjempeform til helga! Det blir nok et vellykket eventyrbryllup, og jeg gleder meg så på deres vegne! Spennende med kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. august 2005 #3934 Del Skrevet 15. august 2005 Er bra at du slipper å ha ansvar for alt og kaken blir sikkert supergod selv om det er en overraskelse hva det er. Du får slappe masse av og på lørdag er formen på topp skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. august 2005 #3935 Del Skrevet 15. august 2005 Hei!!! Måtte bare ta en titt innom dagboka di, og der venter jo overraskelsene en etter en Gratulerer med spire i magen !!!!!!!!!! Og gratulerer med ny kjole (igjen ) Du var nydelig i den Tenk at nå er det bare 5 dager igjen Stooor fra @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. august 2005 #3936 Del Skrevet 16. august 2005 ..rekker nesten ikke å komme innom de forskjellige dagbøkene her..men du skal vite at jeg tenker på deg! Har litt dårlig sammvittighet for at vår plan om å ha bryllupsklubb gikk i vasken..men mimreklubb, er det jo alltids noe som heter! En god erstatning er i hvert fall at vi treffes hos Nina! Ha en fin dag Vic! STOR klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. august 2005 #3937 Del Skrevet 16. august 2005 Håper formen din er bedre i dag!!! Du får bare holde sengen, og heller dirigere andre til å gjøre det som gjenstår! Du må jo bli frisk til lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 16. august 2005 #3938 Del Skrevet 16. august 2005 Synes vi alle skal krysse fingrene for at Teddyen vår snart blir frisk! Det er jo bare noen dager til hun blir fru! Bli frisk! :enig_anim: Bli frisk! Bli frisk! Bli frisk! :enig_anim: Bli frisk! Bli frisk! Bli frisk! :enig_anim: Bli frisk! Bli frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. august 2005 #3939 Del Skrevet 16. august 2005 GET WELL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. august 2005 #3940 Del Skrevet 16. august 2005 Bli frisk! Bli frisk! Bli frisk! Bli frisk! Bli frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå