Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Appropo "snups"....jeg skulle kalle min kjære Snupsken min her om dagen men så kom det litt feil ut også ble det Snusken min :ler:

:ler:

Morsomt... Lurer litt på hvordan trynet til TE så ut da jeg...*s*

---

Forresten, min kjære reiser fra meg i dag... :sjenert: Og kommer ikke tilbake før torsdag kveld igjen! :overrasket: Han skal jobbe i Kr.sand til torsdag pga. et hasteprosjekt, og jeg blir sittende her alene, siste helgen som ugift! :grine:

Også får jeg ALT som står igjen over meg, må gjøre det alene... :sur: Ble enda litt mer stressa nå jeg! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, han likte ikke det helt men ble fort blid igjen ;)

Kjedelig at G må reise fra deg da. Han syns vel ikke det er noe morro han heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på sommerværet..... :sjenert:

Ha en flott dag vennen! :klem:

Sommerværet er her hos meg :) Så det er nok rett rundt hjørnet for deg, cons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TeddyToria!

1 uke og 1 dag igjen!!!! Nå går det mot drømmedagen med stormskritt!!! Ser du har vært veldig flink og fått masse unna mens jeg har vært borte!

Nyt siste helg som frøken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit!

Jeg har snoket litt...på ønskelisten! :sjenert: Men fikk meg en real overraskelse... Ikke SÅ mye som er blitt kjøpt helt enda, ikke som er registrert i allefall, men det som er blitt kjøpt er også det aller dyreste! :overrasket: Slik som serveringsbolle i serviset vårt til over 1500,- kroner for ETT stykk!!! :hakeslepp:

Jaja, utrolig koselig det altså, men hadde faktisk ikke forventet det! ;)

Ellers fikk jeg en liten aha-opplevelse i stad... Svigerinnen min har visst løpt litt løpsk med leppa si og slengt ut at hun synes det er så teit med de som har hjemmeside ti bryllupet og liksom eksponerer seg selv så veldig! Vel, guess what!? De har vært med i en reportasje de, på bryllupsguiden.no, hvilket har resultert at det ligger dusinvis med bilder på nettet av dem, og ikke BARE av dem, fant et av meg også jeg... OG, de er med som bannere til logoen til guiden mm. Snakk om - man bør kanskje vokte sine ord før man sier noe, når man regelrett kaster stein i glasshus???

For den interesserte: Se her!

I say no more... :grine2:

...og her er vi alle sammen: Family Pic

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. ja hvis ikke det er å eksponere seg så vet ikke jeg...

Har sendt deg bilder, TT. Så får jeg kanskje lagt ut på sidene her etterhver.

Ha en flott helg! Selv om du er forlatt av din kjære for øyeblikken... :tristbla:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat innom Vigdis' dagbok - og tenk at hun giftes i morgen!!! :hoppe:

Og det betyr at det bare er ei uke igjen til det er din tur det, Toria!!! :hoppe:

Nå blir dere snart gift hele bunten her! :ler: Det er jammen på tide! Jeg har jo vært gift leeenge allerede, jeg! ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja...vel, fint familiebilde var det da! Husker du kjøpte kjolen (tror jeg...eller var det en annen?) :) Veldig fin i allefall!

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! Nå har jeg sendt mail til deg..så nå må du ikke le av talene mine..(jo du kan jo gjerne le der jeg prøver å være morsom.. :ler: )..

Ha en god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det du som står nermest bruden ? Lurer slik på hvordan folk ser ut her inne ;)

Nei, det er jeg som står helt til venstre i lilla kjole, hun nærmest bruden er sambo og brudens eldste søster... ;)

---

Ja, det var ei til som kjøpte den kjolen...men i farten husker jeg ikke om det var Søta, leela eller hvem det var... :sjenert: Tror det var ei som ikke er så aktiv her med, men jeg skal ikke si noe for sikkert, for jeg husker virkelig ikke! :rodme:

---

Nå har jeg lest talene til cons og må bare si meg imponert!!! :klappe:

Så vet dere alle sammen det! :ler:

---

G reiser ikke før i ettermiddag, og vi svippet akkurat mamma avgårde på båten til Nesodden, da min fetter jo gifter seg i dag! Dere husker vel det rabalderet?

Vel, ganske mange i familien er fremdeles veldig oppgitt over at de klarte å velge helgen før oss. Det skal riktignok være en enkel seremoni i hagen deres, men alle synes det var unødvendig å kline det helt inntil vårt, når alle har visst om det så lenge... De gifter seg dessuten ikke for første gang - det er snakk om godt voksne mennesker, og de fleste har ymtet frempå at de synes det var latterlig at de skulle ta "glansen" fra oss sånn... Alle skal jo i bryllup 2 ganger på en uke - én ting er at flere måtte kutte ned ferien sin, men det koster jo også litt. Men men - jeg skal altså IKKE dit, har nok å gjøre mtp. mitt eget, som jo bare er om 1 UKE :overrasket:

Så sånn er det! Nå må jeg binde kirkeprogrammer mm for fullt - kom ikke helt i mål med planleggingen min i går, da jeg ble skikkelig uggen på ettermiddagen og holdt sengen for det meste... :kvalm::roll:

Nå nærmer det seg :bryllup: ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når du sier det så husker jeg det jo.

Ganske så teit å legge bryllupet til helgen før dere :o

Håper du føler deg bedre i dag da, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...ser du har et hjerte tilknytta dagboka i di i oversikten over tråder - hvordan fikk du til det? Jeg får det ikke til...

Ellers håper jeg du koser deg med kirkeprogrammene og at kvalmen holder seg borte! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...ser du har et hjerte tilknytta dagboka i di i oversikten over tråder - hvordan fikk du til det? Jeg får det ikke til...

Ellers håper jeg du koser deg med kirkeprogrammene og at kvalmen holder seg borte! :Nikke:

Gikk inn på første innlegget i tråden/dagboken og valgte meg hjerte som postikon! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...