TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg synes det er synd de er så fryktelig dyre... Jeg får rabatt der, men det er fortsatt dyrere enn en del andre butikker. Hobby er dyrt...dessverre, og Panduro er inget unntak! :-( MEN - de har jo masse flott da!!! Uansett, jeg skulle bare ha et stempel og stempelpute jeg, så er jeg egentlig ferdig med dem... Neste gang jeg skal på hobbyshop blir det Norway Designs (som forøvrig også er svindyrt) der jeg har gavekort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. januar 2005 #262 Del Skrevet 23. januar 2005 Hobby er dyrt...dessverre, og Panduro er inget unntak! :-( MEN - de har jo masse flott da!!! Uansett, jeg skulle bare ha et stempel og stempelpute jeg, så er jeg egentlig ferdig med dem... Neste gang jeg skal på hobbyshop blir det Norway Designs (som forøvrig også er svindyrt) der jeg har gavekort!!! Panduro er dyrere enn andre butikker jeg handler i, og synes ikke de har så mye mer fint... Jeg bestiller enten fra USA eller fra nettbutikker i Norge, eller jeg handler på norske butikker som er bedre enn Panduro. Bikuben på Strømmen, f. eks. har masse flotte saker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #263 Del Skrevet 23. januar 2005 Er nok sant det... Men skal ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt så mye på det! Kjøpte bare stempel der fordi de ikke kunne skaffe det i butikker her nede. Er generelt et dårlig utvalg av hobbytilbehør her i Kr.sand. Så jeg har handlet mye på Bok&Media, samt Binders. :-? Har kommet greit ut av det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #264 Del Skrevet 23. januar 2005 Ble litt inspirert av en tråd i forumet, og tenkte jeg skulle legge ut en link til bilde av ornamentet vi skal ha på toppen av vår kake... Bildet avviker noe, da vår figur er helt hvit, og dermed litt mer diskret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. januar 2005 #265 Del Skrevet 23. januar 2005 Ble litt inspirert av en tråd i forumet, og tenkte jeg skulle legge ut en link til bilde av ornamentet vi skal ha på toppen av vår kake... Bildet avviker noe, da vår figur er helt hvit, og dermed litt mer diskret! Det er den jeg også har lyst på!!! (Den i som er hvit altså ). Har du betalt 5-600 for den??? Eller har du fått den billigere noe annet sted? Jeg vil ikke gi så mye for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #266 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er den jeg også har lyst på!!! (Den i som er hvit altså ). Har du betalt 5-600 for den??? Eller har du fått den billigere noe annet sted? Jeg vil ikke gi så mye for det... Nå kjøpte min svigermor den til oss da hun var i statene ifjor, og der betalte hun vel rundt 200 - 250,- norske. Men jeg vet at Jernia her nede i Kristiansand har hatt den inne til rundt 350,-... Jeg kan eventuelt sjekke om de har den eller kan skaffe til en grei pris, så kan jeg kjøpe den for deg!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. januar 2005 #267 Del Skrevet 23. januar 2005 Tusen takk Victoria! Men dersom du vet at man kan få den mye billigere på Jernia, så skal jeg ta meg en tur innom Jernia her og høre hvor mye de koster der. Men veldig snilt av deg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #268 Del Skrevet 23. januar 2005 Iiiiiiiiiingen årsak, vennen! Du hjalp oss veldig mye mtp. huskjøpet - det kommer jeg aldri til å glemme! Og jeg stiller med glede opp for deg! Du får ta deg en tur på Jernia og undersøke da!!! Så kan jeg heller snakke med de her, hvis det ikke skulle føre til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. januar 2005 #269 Del Skrevet 23. januar 2005 Iiiiiiiiiingen årsak, vennen! Du hjalp oss veldig mye mtp. huskjøpet - det kommer jeg aldri til å glemme! Og jeg stiller med glede opp for deg! Du får ta deg en tur på Jernia og undersøke da!!! Så kan jeg heller snakke med de her, hvis det ikke skulle føre til noe... Takk, takk min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #270 Del Skrevet 23. januar 2005 Takk, takk min Moooosekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 23. januar 2005 Nå er det forresten så vidt vi vet opp og avgjort mtp inn- og utgangsmusikken... Det blir Mendelsohn inn, og Purpose ut! Vi satt her og lyttet til musikkeksemplene på nettsiden til Orkdalsmenighetene mens vi pakket i kveld, bare for å være helt sikre på hva vi selv ønsker! Så med mindre menigheten skulle finne på å slå seg helt vrang, så er det i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #272 Del Skrevet 23. januar 2005 Så koselig stemning det var her inne da Hvordan går det med pakkingen Teddy? Flytter dere allerede til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 23. januar 2005 Så koselig stemning det var her inne da Hvordan går det med pakkingen Teddy? Flytter dere allerede til helgen? Huset står ubebodd pga. arvesak, så derfor kan vi flytte inn så fort - vi flytter allerede til helgen ja!!! :-) Når det kommer til pakkingen, så ser jeg lys i tunnelen! Vi har fått gjort en hel del, og har stort sett bare de store tingene igjen, slik som TV, seng og skap. Noe er det jo alltid, men vi har fått pakket det meste av tøy og sortert i hauger og lass! Har 4(!) søppelsekker fulle med tøy/sko som skal doneres vekk nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. januar 2005 #274 Del Skrevet 23. januar 2005 Huset står ubebodd pga. arvesak, så derfor kan vi flytte inn så fort - vi flytter allerede til helgen ja!!! :-) Når det kommer til pakkingen, så ser jeg lys i tunnelen! Vi har fått gjort en hel del, og har stort sett bare de store tingene igjen, slik som TV, seng og skap. Noe er det jo alltid, men vi har fått pakket det meste av tøy og sortert i hauger og lass! Har 4(!) søppelsekker fulle med tøy/sko som skal doneres vekk nå!!! Det er en av fordelene med å flytte! En blir kvitt masse rask som skulle vært kastet/gitt bort for lenge siden Egentlig skulle man flyttet hvert 5 år... (og da hadde jeg tjent bedre også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #275 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er en av fordelene med å flytte! En blir kvitt masse rask som skulle vært kastet/gitt bort for lenge siden Egentlig skulle man flyttet hvert 5 år... (og da hadde jeg tjent bedre også!) Tullejenta!!! Men det er så sant som det er sagt, en blir kvitt mye dritt som har tendens til å samle seg opp, og det er jo helt topp! Nå kan vi liksom begynne på nytt med blanke ark, i et rent, pent og ikke minst ryddig hjem (til slutt! )!!! Får se om ikke du får et salgsoppdrag etterhvert, hvis vi selger videre igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. januar 2005 #276 Del Skrevet 23. januar 2005 Det var ikke akkurat det jeg tenkte på da Nå har du jo akkurat kjøpt. Der skal du vel bli boende en liten stund. Du kan jo ikke tenke på å selge det videre før du har flyttet inn! Men... du skal jo flytte inn til helgen allerede. Dere skal ikke gjøre noe i huset før dere flytter inn? Forsto det slik at det var en del dere hadde tenkt å gjøre i huset. Dere tar det etter dere har kommet i orden? (Jeg er litt nysgerrig jeg vet du ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 23. januar 2005 #277 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei Toria Du skrev et sted her inne at nå virket det som om alle jentene i Oslo har truffet hverandre, men da kan jeg si deg at: Nei, det er ikke tilfelle . Jeg har ikke truffet noen. Jeg har bare sett dem på avstand, men enda ikke hatt gleden av å hilse på dem. Så ikke føl deg alene, for da må jeg også gjøre det. Si fra neste gang du er i Oslo, så får vi forhåpentligvis rettet på dette. Var det så at du kom 18-19 feb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #278 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg kommer ikke :-( . Er borte mellom 16 og 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 23. januar 2005 #279 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg kommer ikke :-( . Er borte mellom 16 og 21. :o WHAT?!? Sikker? Det var utrolig dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. januar 2005 #280 Del Skrevet 24. januar 2005 Av jentene som er i Oslo per i dag kjenner jeg kun Lythande og ragsan. Så vidt jeg vet om, da. Tror ikke jeg har møtt noen av de andre brudene her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå