Gå til innhold

Hvor normalt er dette blant kvinner i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.4.2017 den 10.54, Luxor skrev:

Noen av oss er her på KG. 😜

Sikkert noe annet som er galt 🤓🤡😵🤖😻🙀👺👹💩👿

Anonymkode: caa5b...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.4.2017 den 10.34, AnonymBruker skrev:

Akkurat denne konkrete saken er en fillesak, men det begynner å bli mange lignende episoder, som jeg sliter med hvordan jeg skal forholde meg til.

Jeg skulle koke egg, hun ville ha "smilende", jeg spurte hvor lenge de skulle koke (i kasserolle), hun var usikker for hun var vant med eggekoker, nevnte 8 minutter men at jeg kunne sjekke på nettet. På nettet stod det 6-8 minutter. Jeg kokte dem i 7,5 minutter, men da jeg tok dem ut og skylte dem i vann ville hun vite hvor lenge de var kokt. Jeg sa hva jeg hadde funnet på nettet og at jeg valgte 7,5 minutter. Da skjelte hun meg ut, hun hadde jo sagt 8 minutter, og det hjalp ikke at jeg sa at jeg hadde lagt meg i "øvre sjikt" ift. anbefalingen. Hun takler ikke om eggeplommen er for bløt, bedre for hardkokt enn for bløtkokt og det burde jeg visst vite. Jeg svarte bare at om eggene jeg lager ikke blir gode nok får hun koke seg noen nye, og ta ansvaret hver gang egg skal kokes senere. Krangelen døde så ut.

Hun er nok premenstruell disse dagene og mensen kommer snart, om det er en unnskydning.

Det hører med til historien at eggene ble helt fine, og hun sa ingenting men nærmest lot som ingenting hadde skjedd da vi spiste.

Anonymkode: d26d2...a64

Å herregud. Be ho koke egga sjøl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg lever sammen med moderne menn. 

Anonymkode: 361df...f53

Hvorfor skulle det hindre deg i å være feminist? Hva mener du feminisme står for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvorfor skulle det hindre deg i å være feminist? Hva mener du feminisme står for?

Jeg trenger ikke feminisme i mitt dagligliv, men når jeg treffer menn som tror at kvinner = flørt, så gjør jeg det.

Anonymkode: 361df...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvorfor skulle det hindre deg i å være feminist? Hva mener du feminisme står for?

donald-trump-feminism-crying.jpg

Anonymkode: f1a5f...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg må le😂 beklager😜

Jeg kunne nok kastet stoler og ropt høyt jeg også 1-2uker før mens, men gjør det ikke. Kjenner mange ganger at lunta er megakort, men det blir for dumt om jeg sier eller gjør noe.

 

8-8,5minutt er helt topp, synes bløte egg er ekkelt😖

 

Neste gang kan du bare ignorere udyret å si, du får si ifra om jeg gjør noe riktig da🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest puttee

Fikk skikkelig lyst på egg nå :)

Forresten, nei, dette er ikke normal oppførsel. Enten er hun en bitch, eller så er det noe mer dyptliggende i forholdet hun mistrives med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvorfor skulle det hindre deg i å være feminist? Hva mener du feminisme står for?

Det hadde jo vært litt enklere om noen kunne ha gitt dere menn oppdragelse så vi kvinner hadde sluppet feminisme. Feminisme er på mange vis det samme.

Anonymkode: 361df...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke feminisme i mitt dagligliv, men når jeg treffer menn som tror at kvinner = flørt, så gjør jeg det.

Anonymkode: 361df...f53

Dere andre jenter i denne tråden, så innlegget hvor jeg gjorde narr av f53 ut som flørting? For jeg ser ikke helt linken, men kanskje jeg må være mer eksplisitt når jeg gjør narr av noen?

Du skaper dine egne problem i hodet ditt som du så må kjempe mot. Bra du har noe å gjøre på iallefall. Du hadde hatt litt mer kredibilitet om du kjørte en usmakelig type eller fantegutt vinkel i stedet. Bare et tips til neste gang

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jo vært litt enklere om noen kunne ha gitt dere menn oppdragelse så vi kvinner hadde sluppet feminisme. Feminisme er på mange vis det samme.

Anonymkode: 361df...f53

Prøv en gang til med å formulere deg

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

donald-trump-feminism-crying.jpg

Anonymkode: f1a5f...42a

Sant, men ikke bare det, de dikter opp sine egne ting å være irritert og bekymret over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Dere andre jenter i denne tråden, så innlegget hvor jeg gjorde narr av f53 ut som flørting? For jeg ser ikke helt linken, men kanskje jeg må være mer eksplisitt når jeg gjør narr av noen?

Du skaper dine egne problem i hodet ditt som du så må kjempe mot. Bra du har noe å gjøre på iallefall. Du hadde hatt litt mer kredibilitet om du kjørte en usmakelig type eller fantegutt vinkel i stedet. Bare et tips til neste gang

Prøv en gang til med å formulere deg

"Call me maybe?" Og det at du snakker om at du også flørter med menn? Forstår du ikke selv at det er dårlig gjort overfor kvinner som har kjempet mot seksuell trakassering i en årrekke?

Det er vemmelig oppførsel. Og du gir blaffen i at noen sier det til deg gjentatte ganger. Du kverner og kverulerer bare, vrir og vrenger.

Nå gir jeg meg her, og så får du bare fortsette i ditt vante spor. Men om du lurer på hvorfor kvinner ikke er så fornøyd med å kommunisere med deg, så er altså dette grunnen.

Kvinner foretrekker ferdig oppdradde og siviliserte menn. På samme måte som menn foretrekker kvinner som ikke lager baluba over koking av egg.

Anonymkode: 361df...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor normalt det er i et forhold at den ene av og til blir irritert over bagateller? Forholdsvis vanlig? Om det skjer hele tiden, er det vel mest sannsynlig noe annet enn selve bagatellene som ligger til grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert noe annet som er galt 🤓🤡😵🤖😻🙀👺👹💩👿

Anonymkode: caa5b...d6f

Selvfølgelig. Innerst inne er jeg en kaninkokende møkkakjerring som elsker å såre partneren sin. Dette er mitt mål i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...