Gå til innhold

Er en kristen mann som er utrolig glad i sex, men.........


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
7 timer siden, Perle skrev:

Du er jo hjernevasket. Gå til en psykolog. 

Sånn er det faktisk blant mange,tro meg. Hellt sjukt,men psykologer klarer ikke alltid hjelpe hjernevaskede mennesker vet du. Dette stiker dypere,jeg vet altså. Helt vanvittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg her igjen trådstarter.

synes virkelig det er vanskelig, med denne saken, det største problemer er at ho ikke er kristen og at ho ikke vil gifte seg på en stund.. 

håper bare vi klarer å holde sammen men det er vanskelig da ho også er glad i sex og at forholdet ikke er på topp om dagen.. 

jeg har bestemt meg for å prøve å ligge unna sex før ho er klar for et ekteskap, er så lei meg for at dette skjedde 😫 Bibelen har alltid rett, så sex utenom ekteskap anser hvertfall jeg som en stor synd. Har bedt mye om tilgivelse og styrke til å ikke falle for sex igjen, vi sover heller ikke sammen lenger pga fristelsene.. det er så vanskelig alle ting, ho har luftet at vi skal bryte forholdet, skjer det er hele livet mitt over 😭😭 

Håper bare jeg får tilgivelse av gud for min dumskap. Angrer så fryktelig 

Anonymkode: 1ce69...b3c

Bevis og kilder på dette?

Anonymkode: 183ba...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
10 timer siden, Honnikorn skrev:

Det er jo ikke slik det bør være å være kristen, redd og skamfull?.. alle sier jo at gud er en tilgivende fyr, så jeg tror neppe at helvete venter på deg fordi du har hatt sex. Jeg skal ikke moralisere over hvorfor noen velger å tro på noe de er redd for, men jeg tror muligens du bør reflektere litt over akkurat det. Skal ikke troen være til støtte og glede? Ikke til redsel og skam? 

Man har bare et liv, gjør det beste ut av det. Lev, nyt og vær i øyeblikket, det bør være den beste måten en kristen kan anerkjenne den verden vi er gitt å leve i. Gud ville nok at folk skulle ha det bra og leve rike liv, ikke være redde og skamfulle. 

Jeg er for min egen del svært ikke-troende og synes synd på dere som lar et flott liv her på jorda bli forstyrret av skam og redsel, jeg trodde den slags trosopplevelse var et tilbakelagt stadie og at man var mer humane og tilgivende i dagens samfunn.  Mulig du bør sette deg ned og finne ut om det er den type kristendom du vil bekjenne deg til , eller om du vil være litt rundere i kantene og fire litt på de strenge kravene til deg selv. 

Lykke til! :)

Bra innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-04-21 den 21.13, Perle skrev:

Du er jo hjernevasket. Gå til en psykolog. 

Vill bare tilegge, da jeg innser at svaret mitt ikke var spesielt sjarmernde eller trivelig. 

Jeg er ikke spesielt troende, men glad iJesus, da jeg synes han var en bra fyr. Ikke døm deg selv for hardt. Religion skal ikke være tuftet på skam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabla hykler. Du er overbevist over ateist marxister, jøden Herbert Marcuse var lederen for seksuelle revolusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex å kos deg, man lever kun en gang. 

Reliøse folk er snåle av og til

Anonymkode: 1ce69...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her 😭

Da er forholdet våres over, livet mitt er knust til pinneved. Håpet inderlig at ho var den rette for meg, men ho var ikke kristen var det som ødela til slutt 😫

Jeg føler Gud har tilgitt meg, har fått en stor advarsel om at synd og skam er helt uaktuelt for han. 

Skal leve livet uten damer heretter, jeg har ødelagt det for meg selv. Uten Gud så hadde jeg nok ikke overlevd denne vanskelige tiden 😭

Så til alle dere andre troende her inne, ikke la dere friste av satan til å ligge sammen før ekteskapet!

 

Anonymkode: 1ce69...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her 😭

Da er forholdet våres over, livet mitt er knust til pinneved. Håpet inderlig at ho var den rette for meg, men ho var ikke kristen var det som ødela til slutt 😫

Jeg føler Gud har tilgitt meg, har fått en stor advarsel om at synd og skam er helt uaktuelt for han. 

Skal leve livet uten damer heretter, jeg har ødelagt det for meg selv. Uten Gud så hadde jeg nok ikke overlevd denne vanskelige tiden 😭

Så til alle dere andre troende her inne, ikke la dere friste av satan til å ligge sammen før ekteskapet!

 

Anonymkode: 1ce69...b3c

Herre chist TS. 

Uten Gud hadde du ikke overlevd denne vanskelige tiden??

Uten Gud hadde du aldri kommet i denne idiotiske situasjonen som du har rotet deg bort i!

ikke gi ho skylden for at det ble slutt, det er kun din dumskap som har ødelagt dette forholdet. Du hadde hatt bedre liv uten en eventyrgud

Endret av Naturgutten 95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...