Alice123 Skrevet 26. mai 2018 #541 Del Skrevet 26. mai 2018 4 minutter siden, Lillemorbare skrev: Jeg synes det er merkelig at de, som snakker om toppbloggerne hvor «ærlig» de er når det kommer til produkter, nå skal gjøre det samme. De har allerede tapt seg, skikkelig, og nå skal de ha reklame att på til? «i et helt vanlig innlegg, helt nederst»? Nei, kjøper ikke den. Blir fler innlegg for at de skal tjene penger da. Som noen andre nevner; de er anonyme. Hvem bryr seg hva to anonyme damer liker av sminke og klær? Jeg er stygt redd for at de vil bli blendet av pengene, og skrive noen tulle innlegg kun for å tjene penger. De har mistet min respekt, og mine klikk. Jeg syntes noe skjedde etter det der vixen-opplegget. Jeg likte bloggen godt før, men siden vixen har det vært veldig mye "rart" jeg har reagert på og ikke klarer sette fingeren på. Om det kommer frem at personene bak bloggen er byttet ut i det stille, blir jeg ikke overasket. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 27. mai 2018 #542 Del Skrevet 27. mai 2018 9 timer siden, Alice123 skrev: Jeg syntes noe skjedde etter det der vixen-opplegget. Jeg likte bloggen godt før, men siden vixen har det vært veldig mye "rart" jeg har reagert på og ikke klarer sette fingeren på. Om det kommer frem at personene bak bloggen er byttet ut i det stille, blir jeg ikke overasket. Jeg har tenkt akkurat det samme! Det er noe rart som har skjedd der etter Vixen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 27. mai 2018 #543 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) Noe har skurret lenge. For meg har skrivestilen til “Adina” forandret seg drastisk ved flere anledninger. Liker å lese bloggen selv, men noe sier meg at hele historien om hvem, hvor, hvorfor og når er en helt annen enn hva som er fremlagt. Endret 27. mai 2018 av ReinaSiete 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 27. mai 2018 #544 Del Skrevet 27. mai 2018 11 hours ago, Alice123 said: Jeg syntes noe skjedde etter det der vixen-opplegget. Jeg likte bloggen godt før, men siden vixen har det vært veldig mye "rart" jeg har reagert på og ikke klarer sette fingeren på. Om det kommer frem at personene bak bloggen er byttet ut i det stille, blir jeg ikke overasket. Samme her, i alle fall Adina. Vicky er den samme, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. mai 2018 #545 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) 1 time siden, ReinaSiete skrev: Noe har skurret lenge. For meg har skrivestilen til “Adina” forandret seg drastisk ved flere anledninger. Liker å lese bloggen selv, men noe sier meg at hele historien om hvem, hvor, hvorfor og når er en helt annen enn hva som er fremlagt. Jepp, det samme tenker jeg. Jeg vil tro at hun som opprinnelig strartet bloggen har hoppet av. Det virker slik. For det er ikke noe engasjement lenger. Ingen sterke meninger. Ikke særlig gode innlegg generelt, stort sett kun litt pirking i overflaten. Jeg tror de skyter av seg begge beina med dette. For de kommer til å miste lesere og følgere på SoMe, og vips - lesertallene og antall klikk faller, noe som gjør at ingen vil betale dem for å reklamere på bloggen. Så dette er rett og slett starten på slutten for BOTB. Og selv om de ombestemmer seg ift reklame, har de allerede mistet troverdigheten hos veldig mange av dem som har fulgt bloggen fra starten. Endret 27. mai 2018 av Rosalie 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 27. mai 2018 #546 Del Skrevet 27. mai 2018 Jeg tror de ble litt skremt etter de ble svartelistet. Det har nok vært veldig tøft for de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 27. mai 2018 #547 Del Skrevet 27. mai 2018 Syns også at noe skjedde rundt vixengreiene. Klarer ikke sette fingeren på hva. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 27. mai 2018 #548 Del Skrevet 27. mai 2018 Måtte inn å lese innlegget. Jeg ser ikke problemet med at de skal tjene penger på bloggen. Jeg tror de er såpass ærlige at de ikke lurer på oss noe drit. Som Honolulu greiene til Fotballfrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 27. mai 2018 #549 Del Skrevet 27. mai 2018 De har skrevet før at de får penger for bannerreklamer, som er nok til å dekke kostnaden for domemet og div. Det syntes jeg er helt greit. Men det blir noe annet når en blogg som omhandler uetisk bloggreklame, selv begynner med bloggreklame. De står fritt til å gjøre hva de vil med sin egen blogg, men de er ikke fritatt konsekvensene. Jeg spår at dette vil påvirke troverdigheten deres, og antageligvis lesertallene. Personlig syntes jeg bloggen har tapt seg veldig det siste halvåret (siden vixen), og dette ble spikern i kista for min del. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 27. mai 2018 #550 Del Skrevet 27. mai 2018 Er vi sikre på at de er seriøse da? Kan jeg være at innlegget er lagt ut for å statuere et eller annet poeng, og at de slettes ikke har intensjon om å starte med mer reklame? Er jo lov å håpe hvertfall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. mai 2018 #551 Del Skrevet 27. mai 2018 2 timer siden, Marimba skrev: Er vi sikre på at de er seriøse da? Kan jeg være at innlegget er lagt ut for å statuere et eller annet poeng, og at de slettes ikke har intensjon om å starte med mer reklame? Er jo lov å håpe hvertfall. Eller at de drar "det var bare en liten spøk for å poengetere at.." når de leser om seg selv og hva vi tenker her inne.. For det meste av matriale i bloggen er jo bare klipp og lim her ifra,så det er jo faktisk enda mindre jobb enn vanlige bloggere som må "skrive selv". 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 27. mai 2018 #552 Del Skrevet 27. mai 2018 For min del spiller det egentlig ikke så mye hvor mye de reklamerer/tjener. Jeg syns bloggen ble annerledes etter vixen uansett. Helt uavhengig av dette pengespørsmålet. Noe har skjedd der iallefall 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 27. mai 2018 #553 Del Skrevet 27. mai 2018 Hva skjedde ifb med vixen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 27. mai 2018 #554 Del Skrevet 27. mai 2018 2 timer siden, Marimba skrev: Er vi sikre på at de er seriøse da? Kan jeg være at innlegget er lagt ut for å statuere et eller annet poeng, og at de slettes ikke har intensjon om å starte med mer reklame? Er jo lov å håpe hvertfall. I så fall føyer det seg inn i rekken med rariteter som trekker ned troverdigheten deres. Et annet eksempel på slike stunts er "aprilspøken" med at en av dem (husker ikke hvem) skulle slutte i bloggen og den andre parten var så sint at hun ville avsløre hvem de var som straff. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BordetErSnudd Skrevet 27. mai 2018 #555 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) 19 minutter siden, Marriet skrev: Hva skjedde ifb med vixen? Det var det da... Endret 27. mai 2018 av BordetErSnudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. mai 2018 #556 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) Jeg syns det virket som om de ble starstrucked av nominasjonen. Jeg ble skuffet når de lot seg blende av det uhederlige sirkuset som de egentlig holdt på med å avdekke. Plutselig ble det snakk om hvilke kjoler de skulle ha, eller om de skulle møte opp i egne personer eller ikke. Juryformann Hans Petter Nygaard gjorde forørvig alt han kunne for å undergrave bloggen under nominasjonsperioden; f eks ved å svarteliste dem på sin egen blogg (hvor han puttet BoTB i samme selskap som rasistiske nettsider). Jeg syns uansett det er flott at BoTB fortsetter og jeg syns det er godt å få mye av galskapen samlet i kortversjon på ett sted. Ukens sett & hørt er et must for meg, og jeg mener de har en viktig stemme i bloggverdenen. Selv om bloggen sjelden glimter til med snert og gode vendinger mer. Endret 27. mai 2018 av Ultiva 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. mai 2018 #557 Del Skrevet 27. mai 2018 26 minutter siden, Marriet skrev: Hva skjedde ifb med vixen? Les denne tråden fra s 24 og utover. Mange sider, men vel verdt tiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 27. mai 2018 #558 Del Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, Ultiva skrev: Jeg syns det virket som om de ble starstrucked av nominasjonen. Jeg ble skuffet når de lot seg blende av det uhederlige sirkuset som de egentlig holdt på med å avdekke. Plutselig ble det snakk om hvilke kjoler de skulle ha, eller om de skulle møte opp i egne personer eller ikke. Derfra gikk det nedover for min del. Men - jeg syns det er flott at de fortsetter og jeg syns det er godt å få mye av galskapen samlet i kortversjon på ett sted. Ukens sett & hørt er et must for meg, og jeg mener de har en viktig stemme i bloggverdenen. Selv om bloggen sjelden glimter til med snert og gode vendinger mer. Jeg syntes hele Vixengreia var merkelig, og klarte aldri forstå hvorfor de var så opptatt av å vinne en hederspris i det systemet de selv kritiserte. At vixen er korrupt og spill for galleriet vet vi jo, og ble bekreftet da BOTB plutselig ble svartelista. Hvorfor var det så viktig for dem å vinne, hvorfor ble de overaska da de ble stengt ute, og hvorfor tok de tapet så hardt? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 27. mai 2018 #559 Del Skrevet 27. mai 2018 (endret) Jeg synes noen av dere er vel kritiske her. Jeg skrev på bloggen at jeg var ambivalent til dette med reklame, og at jeg personlig ikke hadde interesse av å lese om anbefalinger av verken sminke eller klær. Så langt følger jeg dere. Ja, det skjedde noe etter Vixen, og om man tenker seg om en halv gang er det fullt ut forståelig. I velkjent bloggverdenstil ble de angrepet fra flere kanter, ledet av Mr HP himself som kjørte en beinhard retorikk med rimelig skitne metoder. Det må ha vært forferdelig tøft å stå i. Pr nå har vi ikke mange motstemmer som når ut bredt. Vi sitter her på KG der vi stort sett møter lite motbør. Da skal vi være forsiktige med å tro at vi vet noe som helst om hvordan det har vært å stå i den stormen som de stod i. Resultatet for damene bak er åpenbar, motivasjonen har gått ned. Færre innlegg og de ser ut til å måle omtrent hver eneste ord de skriver. I Så hva gjør det med den allerede sviktende motivasjonen at lesere kjører i gang med klaging? Tror dere den øker? I ytterste konsekvens så gidder ikke damene mer, og hvem skal da gjøre jobben? Hvis bloggen legges ned, så «vinner» Vixen, HPNH og resten av bloggerne. Da lønte det skitne spillet seg. Er det det dere vil? Bare så det er sagt, jeg er ikke for st de kjører i gang ned reklame, men jeg synes folk bør tenke seg litt over konsekvensene av hva som skjer om BOTB blir borte. Endret 27. mai 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 27. mai 2018 #560 Del Skrevet 27. mai 2018 19 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg synes noen av dere er vel kritiske her. Jeg skrev på bloggen at jeg var ambivalent til dette med reklame, og at jeg personlig ikke hadde interesse av å lese om anbefalinger av verken sminke eller klær. Så langt følger jeg dere. Ja, det skjedde noe etter Vixen, og om man tenker seg om en halv gang er det fullt ut forståelig. I velkjent bloggverdenstil ble de angrepet fra flere kanter, ledet av Mr HP himself som kjørte en beinhard retorikk med rimelig skitne metoder. Det må ha vært forferdelig tøft å stå i. Pr nå har vi ikke mange motstemmer som når ut bredt. Vi sitter her på KG der vi stort sett møter lite motbør. Da skal vi være forsiktige med å tro at vi vet noe som helst om hvordan det har vært å stå i den stormen som de stod i. Resultatet for damene bak er åpenbar, motivasjonen har gått ned. Færre innlegg og de ser ut til å måle omtrent hver eneste ord de skriver. I Så hva gjør det med den allerede sviktende motivasjonen at lesere kjører i gang med klaging? Tror dere den øker? I ytterste konsekvens så gidder ikke damene mer, og hvem skal da gjøre jobben? Hvis bloggen legges ned, så «vinner» Vixen, HPNH og resten av bloggerne. Da lønte det skitne spillet seg. Er det det dere vil? Bare så det er sagt, jeg er ikke for st de kjører i gang ned reklame, men jeg synes folk bør tenke seg litt over konsekvensene av hva som skjer om BOTB blir borte. Jeg sliter med å være enig med at de er "viktig motpart til bloggverden". De sier ikke stort lenger, mye av innleggene deres er enten rett fra bloggeren eller fra KG, med deres egen lille kommentar som skal være morsom(?). Ja, de har vel kanskje stått i mye, og kan forstå at motivasjonen minsker. Men for min del har det de leverer blitt så dårlig at jeg heller tillater meg selv å klikke inn en gang i måneden hos toppbloggerne om nysgjerrigheten blir for stor. Ellers får jeg jo det samme fra å lese BOTB som å lese her. Jeg mener ikke at bloggere etc vinner om de legger ned, de gjør ikke noe særlig lenger uansett(som nevnt over). 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå