Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, kjarlos skrev:

Men hvis du vil tjene penger på denne bloggen (fullt forståelig) hvorfor ikke bare ha standard reklame annonser på begge sider av innleggene slik som alle store aviser og flere av toppbloggerne har. Det blir litt irriterende å lese av og til hvis reklamen er veldig intens, men det er da bedre enn affiliates for maskara etc. Og det må vel gi en del inntekter siden "alle de store" gjør det..? 🤔

Er vel mer gøy med masse sponsa,gratis dritt enn rene penger da..

Endret av J..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke akkurat bannerannonser er det som livnærer bloggere rundt om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det viser seg at de aller fleste av våre lesere mener at vi bør tjene penger på affilatelenker. Det takker vi ydmykt for. Hva det blir til er ikke bestemt, men dere er selvsagt med hele veien. Alt skal avtales på forhånd med alle våre lesere der hjemme.

At noen mener at vi produserer for lite til at vi fortjener lønn, og at troverdigheten vår er svekket fordi vi nevnte ordet reklame, får så være.

Kritikk må vi ta, men fokuset vårt er på de herlige og støttende kommentarene som kommer inn<3"

 

 

 

Snakker om selvmotsigelser......

Og hvor latterlig "bloggete" er ikke siste avsnitt? 🙄

Endret av J..
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å lese. De blir nok et blaff på blogghimmelen - dessverre.

Nå er de bare ren kopi av konstruktiv kritikk herfra.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Nå er de bare ren kopi av konstruktiv kritikk herfra.

Det har jo vært krykken deres siden dag 1.

Utrolig mye er jo ren copy-paste ordrett fra x antall innlegg her inne..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J.. skrev:

Det har jo vært krykken deres siden dag 1.

Utrolig mye er jo ren copy-paste ordrett fra x antall innlegg her inne..

Det er jeg faktisk enig i. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jo forsynt dem fra første dag så på en måte er vi alle BOT. At de skal gjøre penger på den føles fortsatt galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Regn skrev:

Vi har jo forsynt dem fra første dag så på en måte er vi alle BOT. At de skal gjøre penger på den føles fortsatt galt.

Men nettopp derfor er jo BOTB faktisk helt overflødig.

Vil man vite hva blogger X gjør,sjekk tråden om nevnte blogger på KG istedet.

Er jo bare copy/paste uansett,og det de faktisk graver opp selv er ikke akkurat statsvitenskap..

Alle kan jo google å snike på IG kontoer..

Endret av J..
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, J.. skrev:

"Det viser seg at de aller fleste av våre lesere mener at vi bør tjene penger på affilatelenker. Det takker vi ydmykt for. Hva det blir til er ikke bestemt, men dere er selvsagt med hele veien. Alt skal avtales på forhånd med alle våre lesere der hjemme.

At noen mener at vi produserer for lite til at vi fortjener lønn, og at troverdigheten vår er svekket fordi vi nevnte ordet reklame, får så være.

Kritikk må vi ta, men fokuset vårt er på de herlige og støttende kommentarene som kommer inn<3"

 

 

 

Snakker om selvmotsigelser......

Og hvor latterlig "bloggete" er ikke siste avsnitt? 🙄

Adina skrev noe lignende da hun svarte i kommentarfeltet på innlegget der de tok opp muligheten for reklameinntekter:

"Tusen takk for støtten❤️ I motsetning til toppbloggerne leser vi og tar kritikk, men fokuserer på alle som støtter oss❤️"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Men nettopp derfor er jo BOTB faktisk helt overflødig.

Vil man vite hva blogger X gjør,sjekk tråden om nevnte blogger på KG istedet.

Er jo bare copy/paste uansett,og det de faktisk graver opp selv er ikke akkurat statsvitenskap..

Alle kan jo google å snike på IG kontoer..

Ja og dermed mener jeg de ikke bør tjene på det. Og selvfølgelig fordi det umuliggjør budskapet om de går i den pengefella. Synd, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Regn skrev:

Ja og dermed mener jeg de ikke bør tjene på det. Og selvfølgelig fordi det umuliggjør budskapet om de går i den pengefella. Synd, men sant.

Og enda teitere - tjene penger på plagiering.

De andre bloggerne hiver ihvertfall sammen innleggene sine selv,mer enn BOTB kan si..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Christiane_W skrev:

Adina skrev noe lignende da hun svarte i kommentarfeltet på innlegget der de tok opp muligheten for reklameinntekter:

"Tusen takk for støtten❤️ I motsetning til toppbloggerne leser vi og tar kritikk, men fokuserer på alle som støtter oss❤️"

Janei,vi ser jo det.

♡♡♡ Smøre på med kliss og dritt til blinde lesere ♡♡♡

♡♡♡ Hvor ser vi det ellers i blogglandia? ♡♡♡

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Og enda teitere - tjene penger på plagiering.

De andre bloggerne hiver ihvertfall sammen innleggene sine selv,mer enn BOTB kan si..

 

Nuvel, dersom vi feks leser CBE er det nok flere skrivere. Det ser man på språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Regn skrev:

 

Nuvel, dersom vi feks leser CBE er det nok flere skrivere. Det ser man på språket.

Det er fortsatt ikke plagiering.

Jeg bryr meg nada om det er C eller naboen som skriver innlegget eller Anna/Jan,så lenge det er egenkomponert,ikke kopiert og utgitt under eget navn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Det er fortsatt ikke plagiering.

Jeg bryr meg nada om det er C eller naboen som skriver innlegget eller Anna/Jan,så lenge det er egenkomponert,ikke kopiert og utgitt under eget navn.

Valide poeng, absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi bryr oss om hva leserne mener/ vi tar til oss konstruktiv kritikk.."

 

 

Ser dette.

 

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

 

Endret av Edie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har allerede sluttet å lese den, bare det at de snakker om å skulle tjene penger på reklame er så selvmotsigende for hva bloggen står for at jeg ikke har ord. Takk for meg.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper virkelig det er mulig også for bloggere som har et kritisk blikk på hyperkommersrosabloggingen å tjene noen kroner på bloggingen sin. Når SE og CBE drar inn fem mill HVER i løpet av et år, så sier det meg at vi trenger virkelig trenger noen tydelige motstemmer. Og hvorfor skal motstemmene ikke kunne livnære seg på sin kritiske blogging så lenge de er helt tydelige på å skille kommers og redaksjonelt stoff? 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mista helt interessen for bloggen da den begynte å handle om å tjene penger.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...