Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Vipser skrev:

Ja, og det er de samme folka (som ble utestengt fra blogg.no) som nå driver bloggomtoppbloggere. De skiftet bare domene. 

Og det kan man være sikker på,fordi.....?

Hvem som helst kan jo si at de er den,når vedkommende er anonym.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Var det ikke en slik sladderblogg før denne også? Mener det var en, men så ble den stengt og slettet. Fordi det gikk imot reglene til blogg.no eller noe i den duren. Det jeg da lurer på er.. er det de samme som sto bak den bloggen også? Hvis ikke så er jo denne kopi og ikke en orginal idé. Slik som hun fremstår det i den episoden på fem.  

Nei, bloggen ble flyttet etter at den flrst ble slettet fra blogg.no.  https://bloggomtoppbloggere.com/2017/04/22/196/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

da har de holdt på ganske lenge da. Det var jo en lang pause (føltes det ut som) mellom de to bloggene. 

Nei, det var ingen pause.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Rosalie skrev (På 20.3.2018 den 20.13):

Nei, det var ingen pause.

 . 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppsladring ble lagt ned i slutten av 2012, det var kristina andersen som sendte advokatene på den, og pga alt styret så ble ned nedlagt. De som driver BOTB har ikke noe med den og gjøre:) For det var nemlig min.

Endret av Butternut
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hva er galt med HPHN? Han prøver tydeligvis å kjøre en heksejakt mot BOTB. Greit nok hvis åndsverkloven brytes, men hvorfor legger han ikke like mye sjel og arbeid i å gå etter andre og atskillig større og mektigere bloggere?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg
37 minutter siden, jabx skrev:

Hva er galt med HPHN? Han prøver tydeligvis å kjøre en heksejakt mot BOTB. Greit nok hvis åndsverkloven brytes, men hvorfor legger han ikke like mye sjel og arbeid i å gå etter andre og atskillig større og mektigere bloggere?

Han måtte finne en grunn til å diske de fra Vixen da andre bloggere antageligvis ville trukket seg fra kåringen pga. av at BOTB var nominert til folkets favoritt. (Og lå antageligvis an til å vinne prisen også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
56 minutter siden, Monky skrev:

Han er 45 år og engasjerer seg i rosabloggere! Det sier alt😅

Kanskje på tide å bli voksen 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Monky said:

Han er 45 år og engasjerer seg i rosabloggere! Det sier alt😅

Det triste ved dette er jo at det er -mye- penger å tjene ved å innynde seg hos rosabloggere. De tjener kolossalt mye, og det er lukrativt å jobbe med/for de økonomisk sett. 

Yrker som krever lang utdannelse, som er faktisk viktige for samfunnet er jo lavtlønnede og ikke noe status eller berømmelse rundt. Lærere, leger, sykepleiere, hjelpepleiere, Gjenvinningsoperatører for å nevne noen få. Disse er det ingen som bryr seg om å løfte opp eller beskytte, siden pengene ikke er der.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adina skriver at Vicky slutter i dag: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/04/01/dette-er-ingen-spok/

Så kommer dette:

Quote

"Jeg synes dette er trist og ganske så irriterende. Hun har holdt meg (og dere) for narr i et par måneder, sagt at hun skulle komme tilbake. Jeg ble så irritert der og da at jeg vurderte å avsløre identiteten hennes. Tipper hun hadde gjort det samme tilbake. Heldigvis fungerer min impulskontroll."

Er det en spøk? Jeg får ingen sammenheng mellom første og andre avsnitt. I første avsnitt skriver Adina at hun har visst om det en stund; i andre avsnitt skriver hun at hun føler seg holdt for narr over lengre tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senil
3 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Adina skriver at Vicky slutter i dag: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/04/01/dette-er-ingen-spok/

Så kommer dette:

Er det en spøk? Jeg får ingen sammenheng mellom første og andre avsnitt. I første avsnitt skriver Adina at hun har visst om det en stund; i andre avsnitt skriver hun at hun føler seg holdt for narr over lengre tid.

klart det er en aprilspøk. Den tonen er ikke botb. var litt bitteraktig og den tonen er aldri før brukt der, så rart hvis det skulle bli den pga noen slutter.

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Om dette ikke er spøk så bryter det helt med holdninger de tidligere har forfektet, i hvertfall. Dette var litt skuffende derfra, nesten uavhengig av om det er ment som en spøk eller ei. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Liver skrev:

Jeg tolker dette innlegget som en parodi på hu mor sjøl. 

#metoo

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Max Potente said:

Om dette ikke er spøk så bryter det helt med holdninger de tidligere har forfektet, i hvertfall. Dette var litt skuffende derfra, nesten uavhengig av om det er ment som en spøk eller ei. :klo:

Enig. Jeg skjønner ikke helt denne humoren her. Det at Vicky trekker seg, er unektelig negativt vinklet, uten at det er lett å skjønne hvorfor. 

Edit: Med mindre hele innlegget, inklusive at Vicky trekker seg, er en spøk, da. I så fall er det vel bare dårlig 1.april-humor, I guess.

Endret av Bloggleseren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at Adina skriver i kommentarfeltet:

Quote

"Du vet når du er skuffet og irritert/sur, da går det mange tanker gjennom hodet. Heldigvis forsvinner de fort Jeg ville naturligvis aldri avslørt henne"

Så det stemmer at hun er skuffet/sur. Det kan man kanskje forstå (?) - samtidig er det mye gratisarbeid. Men er det ikke litt rart at hun tar dette offentlig?

BOTB har ikke vært det samme etter Vixen. Vicky trakk seg rett etterpå, og Adina ble mye mer gretten. Adina hadde veldig bra humor da de startet - det var det beste med hele bloggen, syntes jeg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...