Gjest orfeus Skrevet 24. juli 2017 #121 Del Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, TomineB skrev: Hva? Sophie E linker til bloggen Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 24. juli 2017 #122 Del Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, TomineB skrev: Hva? Sophie E linker til bloggen Ingen overraskelse. Hun har linket til andre sladreblogger tidligere. Hun ELSKER alt snakk og spekulasjoner rundt egen person. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 25. juli 2017 #123 Del Skrevet 25. juli 2017 7 timer siden, BeverTramp skrev: Ingen overraskelse. Hun har linket til andre sladreblogger tidligere. Hun ELSKER alt snakk og spekulasjoner rundt egen person. Trodde ikke hun ønsket den bloggen flere lesere. Bloggen slakter henne. Men sant det du sier at hun elsker snakk om seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. juli 2017 #124 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Det er bare et forsøk på å ta eierskap over den, som når en afrikaner tar eierskap over ordet nigger for å ufarliggjøre det. Denne gangen tror jeg hun skyter over mål 😂 Endret 25. juli 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 25. juli 2017 #125 Del Skrevet 25. juli 2017 22 timer siden, orfeus skrev: Hvor? I et innlegg nylig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 25. juli 2017 #126 Del Skrevet 25. juli 2017 10 timer siden, orfeus skrev: Det er bare et forsøk på å ta eierskap over den, som når en afrikaner tar eierskap over ordet nigger for å ufarliggjøre det. Denne gangen tror jeg hun skyter over mål 😂 Haha😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 27. juli 2017 #127 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg syntes den på mange måter har potensiale. Det er en del toppbloggere som jeg virkelig ikke vil nedverdige meg med å klikke meg inn på, men samtidig hadde det vært kjekt med et sted jeg kunne gå til og bli "oppdatert på litt sladder". Spesielt med tanke på de fantastiske clickbait-overskriftene som dukker opp hos samtlige kontinuerlig og man merker man er litt nysgjerrig, men nekter å gi disse menneskene clicks. Da er det kjekt å gå et sted å se på lista over hva det egentlig gjaldt den uka. Mitt problem er fjortisspråket. Adina har blitt litt bedre, men de to andre har jeg lyst til å filleriste og påpekte at vi er ikke en flokk med 12-åringer som klikker oss inn for å lese. Kan skrivestilen og flyten være hakket over Se&Hør som minimumskrav? Og da føler jeg virkelig at jeg har satt minimumskravet så langt ned det går an. Jeg husker jeg selv skrev på lignende måte da jeg var 16 og satt på IRC. Lol'ing og smilefjes og hele røkla. Det er bare det at selv om det fungerer bra til "chatspeak", så fungerer det dårlig i artikler og innlegg. TLDR; flott potensiale, men skrivestilen dreper hjernecellene mine. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 28. juli 2017 #128 Del Skrevet 28. juli 2017 Hvis man vil holde hjernecellene i live, er vell bloggere noe man bør holde seg unna? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 28. juli 2017 #129 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg synes de skriver bra jeg. De skriver på en humoristisk måte med undertoner av ironi/sarkasme 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 20. august 2017 #130 Del Skrevet 20. august 2017 Så mange tjener så mye på....ingenting! Nåja, noe gjør det jo rett. https://bloggomtoppbloggere.com/2017/08/16/bloggnorge-as/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 20. august 2017 #131 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) På 28.7.2017 den 14.42, Diamant skrev: Jeg synes de skriver bra jeg. De skriver på en humoristisk måte med undertoner av ironi/sarkasme Enig. 😊 Hvorvidt man liker bloggen el ikke, kommer selvfølgelig an på humor! 😊 Endret 20. august 2017 av Chloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 20. august 2017 #132 Del Skrevet 20. august 2017 På 28.7.2017 den 4.03, jentefranorge skrev: Hvis man vil holde hjernecellene i live, er vell bloggere noe man bør holde seg unna? Hehe. Bloggere er kun underholdning og avkobling. Det samme med KG. 😄 Man trenger hjernedød føde innimellom. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 20. august 2017 #133 Del Skrevet 20. august 2017 1 time siden, BlendaSensitive skrev: Så mange tjener så mye på....ingenting! Nåja, noe gjør det jo rett. https://bloggomtoppbloggere.com/2017/08/16/bloggnorge-as/ Først så tenkte jeg det var mye penger for å lakke negler. Etterpå når jeg tenker på hva bloggerne selger for å få disse pengene (integritet, etikk, moral, miljø og ikke minst barna sine) høres ikke beløpene så alrighte ut likevel. Mine barns privatliv er verdt mer enn noen skarve millioner. Det er fult mulig å ha god lønn uten å måtte gå på kompromiss med egen integritet og sine barns privatliv. Jeg syns bloggerne virker mer og mer fattige (på det som virkelig betyr noe) og stakkarslige jo mer jeg tenker over det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 20. august 2017 #134 Del Skrevet 20. august 2017 Jeg syns de jentene fortjener litt ros for det de gjør. Så langt har de klart å balansere innleggene slik at de setter fingeren på tåpelighetene i diverse blogger, uten å sette ut falske rykter eller direkte latterliggjøre noen. Mener jeg. Helt subjektivt, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 20. august 2017 #135 Del Skrevet 20. august 2017 3 timer siden, orfeus skrev: Jeg syns de jentene fortjener litt ros for det de gjør. Så langt har de klart å balansere innleggene slik at de setter fingeren på tåpelighetene i diverse blogger, uten å sette ut falske rykter eller direkte latterliggjøre noen. Mener jeg. Helt subjektivt, selvsagt. Enig. De er faktisk ganske morsomme og velformulerte (særlig Adina), og de holder det gående gratis og reklamefritt enn så lenge. Å skrive innlegg hver dag og svare alle i kommentarfeltet, det tar faktisk en del tid, så her tror jeg vi bør sette pris på hva vi får. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. august 2017 #136 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Bloggleseren skrev: Enig. De er faktisk ganske morsomme og velformulerte (særlig Adina), og de holder det gående gratis og reklamefritt enn så lenge. Å skrive innlegg hver dag og svare alle i kommentarfeltet, det tar faktisk en del tid, så her tror jeg vi bør sette pris på hva vi får. Det er altså mye "jobb" når disse gjør det,men ikke når toppbloggerne gjør det? Som også legger en del tid i å ta bilder. Okei.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 20. august 2017 #137 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Det er altså mye "jobb" når disse gjør det,men ikke når toppbloggerne gjør det? Som også legger en del tid i å ta bilder. Okei.. Toppbloggerne er jo nettopp reklamefinansiert, så de har et økonomisk incitament for å drive bloggen videre uavhengig av hvor mye kritikk de får. Det har ikke disse. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. august 2017 #138 Del Skrevet 20. august 2017 33 minutter siden, J.. skrev: Det er altså mye "jobb" når disse gjør det,men ikke når toppbloggerne gjør det? Som også legger en del tid i å ta bilder. Okei.. Stor forskjell på hva som regnes som å bruke "en del tid" når tiden er av fritiden og ikke jobben. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 23. august 2017 #139 Del Skrevet 23. august 2017 Digger denne bloggen. Slipper å støtte toppbloggerne som lever av clickbaits. Får med meg alt på denne bloggen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 23. august 2017 #140 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Ja, man trenger ikke å gi toppbloggerne klikk når man følger bloggomtoppbloggere og KG! :-) Endret 23. august 2017 av Chloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå