Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, TomineB skrev:

Hva? Sophie E linker til bloggen :)

Ingen overraskelse. Hun har linket til andre sladreblogger tidligere. Hun ELSKER alt snakk og spekulasjoner rundt egen person.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
7 timer siden, BeverTramp skrev:

Ingen overraskelse. Hun har linket til andre sladreblogger tidligere. Hun ELSKER alt snakk og spekulasjoner rundt egen person.

Trodde ikke hun ønsket den bloggen flere lesere. Bloggen slakter henne. Men sant det du sier at hun elsker snakk om seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Det er bare et forsøk på å ta eierskap over den, som når en afrikaner tar eierskap over ordet nigger for å ufarliggjøre det. Denne gangen tror jeg hun skyter over mål 😂 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
10 timer siden, orfeus skrev:

Det er bare et forsøk på å ta eierskap over den, som når en afrikaner tar eierskap over ordet nigger for å ufarliggjøre det. Denne gangen tror jeg hun skyter over mål 😂 

Haha😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes den på mange måter har potensiale. Det er en del toppbloggere som jeg virkelig ikke vil nedverdige meg med å klikke meg inn på, men samtidig hadde det vært kjekt med et sted jeg kunne gå til og bli "oppdatert på litt sladder".

Spesielt med tanke på de fantastiske clickbait-overskriftene som dukker opp hos samtlige kontinuerlig og man merker man er litt nysgjerrig, men nekter å gi disse menneskene clicks. Da er det kjekt å gå et sted å se på lista over hva det egentlig gjaldt den uka.

Mitt problem er fjortisspråket.

Adina har blitt litt bedre, men de to andre har jeg lyst til å filleriste og påpekte at vi er ikke en flokk med 12-åringer som klikker oss inn for å lese. Kan skrivestilen og flyten være hakket over Se&Hør som minimumskrav? Og da føler jeg virkelig at jeg har satt minimumskravet så langt ned det går an.

Jeg husker jeg selv skrev på lignende måte da jeg var 16 og satt på IRC. Lol'ing og smilefjes og hele røkla. Det er bare det at selv om det fungerer bra til "chatspeak", så fungerer det dårlig i artikler og innlegg.

TLDR; flott potensiale, men skrivestilen dreper hjernecellene mine.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vil holde hjernecellene i live, er vell bloggere noe man bør holde seg unna? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de skriver bra jeg. De skriver på en humoristisk måte med undertoner av ironi/sarkasme :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 28.7.2017 den 14.42, Diamant skrev:

Jeg synes de skriver bra jeg. De skriver på en humoristisk måte med undertoner av ironi/sarkasme :)

Enig. 😊 Hvorvidt man liker bloggen el ikke, kommer selvfølgelig an på humor! 😊

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 4.03, jentefranorge skrev:

Hvis man vil holde hjernecellene i live, er vell bloggere noe man bør holde seg unna? 

Hehe. Bloggere er kun underholdning og avkobling. Det samme med KG. 😄 Man trenger hjernedød føde innimellom. 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BlendaSensitive skrev:

Så mange tjener så mye på....ingenting! 

Nåja, noe gjør det jo rett.

 

https://bloggomtoppbloggere.com/2017/08/16/bloggnorge-as/

 

Først så tenkte jeg det var mye penger for å lakke negler. Etterpå når jeg tenker på hva bloggerne selger for å få disse pengene (integritet, etikk, moral, miljø og ikke minst barna sine) høres ikke beløpene så alrighte ut likevel.

Mine barns privatliv er verdt mer enn noen skarve millioner. Det er fult mulig å ha god lønn uten å måtte gå på kompromiss med egen integritet og sine barns privatliv. Jeg syns bloggerne virker mer og mer fattige (på det som virkelig betyr noe) og stakkarslige jo mer jeg tenker over det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de jentene fortjener litt ros for det de gjør. Så langt har de klart å balansere innleggene slik at de setter fingeren på tåpelighetene i diverse blogger, uten å sette ut falske rykter eller direkte latterliggjøre noen. Mener jeg. Helt subjektivt, selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, orfeus skrev:

Jeg syns de jentene fortjener litt ros for det de gjør. Så langt har de klart å balansere innleggene slik at de setter fingeren på tåpelighetene i diverse blogger, uten å sette ut falske rykter eller direkte latterliggjøre noen. Mener jeg. Helt subjektivt, selvsagt. 

Enig. De er faktisk ganske morsomme og velformulerte (særlig Adina), og de holder det gående gratis og reklamefritt enn så lenge. Å skrive innlegg hver dag og svare alle i kommentarfeltet, det tar faktisk en del tid, så her tror jeg vi bør sette pris på hva vi får.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bloggleseren skrev:

Enig. De er faktisk ganske morsomme og velformulerte (særlig Adina), og de holder det gående gratis og reklamefritt enn så lenge. Å skrive innlegg hver dag og svare alle i kommentarfeltet, det tar faktisk en del tid, så her tror jeg vi bør sette pris på hva vi får.

Det er altså mye "jobb" når disse gjør det,men ikke når toppbloggerne gjør det?

Som også legger en del tid i å ta bilder.

Okei..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, J.. skrev:

Det er altså mye "jobb" når disse gjør det,men ikke når toppbloggerne gjør det?

Som også legger en del tid i å ta bilder.

Okei..

Toppbloggerne er jo nettopp reklamefinansiert, så de har et økonomisk incitament for å drive bloggen videre uavhengig av hvor mye kritikk de får. Det har ikke disse.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, J.. skrev:

Det er altså mye "jobb" når disse gjør det,men ikke når toppbloggerne gjør det?

Som også legger en del tid i å ta bilder.

Okei..

Stor forskjell på hva som regnes som å bruke "en del tid" når tiden er av fritiden og ikke jobben. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger denne bloggen. Slipper å støtte toppbloggerne som lever av clickbaits. 

Får med meg alt på denne bloggen

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man trenger ikke å gi toppbloggerne klikk når man følger bloggomtoppbloggere  og KG! :-)

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...