Gå til innhold

Klarsynte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, liljenellik skrev:

Kan ikke en klarsynt testes? Det synes jeg høres merkelig ut. Hvis jeg for eksempel påstår å kunne se inn i fremtiden, bør det ikke være mulig for meg å for eksempel skrive en liste over spådommer for det neste året, for eksempel? Vil det ikke være mulig å "lese" noen jeg aldri har møtt svært godt, uten noen forhåndskunnskaper om vedkommende?

 

Hørt om nostradamus?  Spådommene hans er jo bevist, men samtidig kan de alltid motbeviser.  Slik vil det i de fleste tilfeller være.

Anonymkode: 76bec...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, liljenellik skrev:

Kan ikke en klarsynt testes? Det synes jeg høres merkelig ut. Hvis jeg for eksempel påstår å kunne se inn i fremtiden, bør det ikke være mulig for meg å for eksempel skrive en liste over spådommer for det neste året, for eksempel? Vil det ikke være mulig å "lese" noen jeg aldri har møtt svært godt, uten noen forhåndskunnskaper om vedkommende?

 

Jo, alle kan forsovet lære seg slik lesning. Men det kan fint fakes også. Derfor finnes det så mange der ute som tjener seg gode penger på slikt. Men jeg tror der er mange som faktisk kan det. Lese folk kan jeg gjøre selv også. Men om det jeg får opp stemmer overens med virkeligheten eller bare er ren fantasi, det vet jeg ikke!

Anonymkode: 76bec...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, liljenellik skrev:

Kan ikke en klarsynt testes? Det synes jeg høres merkelig ut. Hvis jeg for eksempel påstår å kunne se inn i fremtiden, bør det ikke være mulig for meg å for eksempel skrive en liste over spådommer for det neste året, for eksempel? Vil det ikke være mulig å "lese" noen jeg aldri har møtt svært godt, uten noen forhåndskunnskaper om vedkommende?

 

Hun her (linken under) spår jo fremtiden, og mye av det hun spår har visst seg å være sant. Er dette bra nok for deg eller trenger du flere bevis?

http://livsstilsguiden.no/forum/showthread.php?t=13590

Anonymkode: 0794e...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husker at jeg skulle på butikken for å kjøpe mat, så fikk jeg plutselig en intuisjon ogsyn om at jeg ville møte en personal som kom til å kreve penger av meg. Og når jeg kom til kasse så gikk det is nedover ryggen på meg når jeg innså at det jeg hadde spådd og fornemt faktisk viste seg å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, QQbaby skrev:

Ja, husker at jeg skulle på butikken for å kjøpe mat, så fikk jeg plutselig en intuisjon ogsyn om at jeg ville møte en personal som kom til å kreve penger av meg. Og når jeg kom til kasse så gikk det is nedover ryggen på meg når jeg innså at det jeg hadde spådd og fornemt faktisk viste seg å skje.

Jada, du er dødsmorsom..

Anonymkode: 0794e...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liljenellik skrev:

Kan ikke en klarsynt testes? Det synes jeg høres merkelig ut. Hvis jeg for eksempel påstår å kunne se inn i fremtiden, bør det ikke være mulig for meg å for eksempel skrive en liste over spådommer for det neste året, for eksempel? Vil det ikke være mulig å "lese" noen jeg aldri har møtt svært godt, uten noen forhåndskunnskaper om vedkommende?

 

Jo det skulle gå bra. Dette mediumet burde kunne testes for eksempel. Skjønner ikke hvorfor ikke slike studier blir gjort, eller kanskje jeg bare ikke vet om dem? Her står det jo under videoen at dette er forskning: 

 

Anonymkode: 2b4bc...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest liljenellik
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun her (linken under) spår jo fremtiden, og mye av det hun spår har visst seg å være sant. Er dette bra nok for deg eller trenger du flere bevis?

http://livsstilsguiden.no/forum/showthread.php?t=13590

Anonymkode: 0794e...e82

 

Det er overhodet ikke bra nok for meg. Dette er ikke bevis. Dette er et videoklipp. Jeg aner ingenting om hva som er planlagt, hva som har blitt undersøkt på forhånd, hvem disse menneskene er osv, osv. Ikke misforstå meg, jeg skulle virkelig ønske det fantes synske. Hvor mye bedre hadde ikke livene våre blitt? Vi kunne avverget katastrofer, sykdommer og tragedier! Det hadde vært helt fantastisk! Men et videoklipp er dessverre ikke noe bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...