Gå til innhold

Klarsynte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du på klarsynte, hvis ja. Har noen noen gang spådd deg med riktig utfall?

Anonymkode: 0794e...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og ja.

Anonymkode: 2b4bc...921

Hvem da, og ang. hva? 😊

Anonymkode: 0794e...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Vel, ja. Men det er åpenbare ting som "jeg føler du har mistet et familiemedlem". De aller fleste har nok det en gang i tiden.

Anonymkode: 1cc3c...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem da, og ang. hva? 😊

Anonymkode: 0794e...e82

Har snakket med noen klarsynte på teletorg opp igjennom (ca 2 i året i ca 10 år) Noen har spådd en "ny begynnelse" for meg, og det er iferd med å skje nå. Jeg har vært ute av arbeidslivet i mange år, og har nå begynt å jobbe igjen, med noe helt nytt som jeg aldri så for meg at jeg skulle jobbe med. En av dem jeg snakket med sa også at den nye jobben hadde noe med papir å gjøre, hun hørte "blafringen av papir", og det stemte. Husker ikke navn på noen av dem nå, men vet  hun siste jobbet på Eth, tror ikke hun jobber der nå lenger.

Har også funnet lommeboka mi på et usannsynlig sted som ble beskrevet i detalj av den klarsynte. Hun heter Annelin, eller kalte seg det, på Eksperthjelp. Hun har også sluttet. Hun spådde også riktig angående utfall av to forhold som ikke ble noe av.

Har også opplevd at andre har spådd riktig på utfall i kjærlighet, her har ingen spådd feil faktisk og det har vært negative spådommer alt sammen.

Husker en gang at noen sa at noe økonomisk kom til å gå i orden i nær fremtid, og det gjorde det.

Jeg fortalte lite til disse på forhånd, og de "fisket" ikke.

Har også fått readings av flere som ikke jobber på teletorg, og disse er ikke "spådamer", så de spår lite om fremtiden, men gir et bilde av nåtiden som gjør at man kan ta de riktige valgene fremover, og mere skape fremtiden enn bli spådd den. Har mere sansen for det, og har sluttet å ringe teletorg, er ikke så interessert i å bli spådd i fremtid lengre.

Anonymkode: 2b4bc...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg tror jeg tror. Er selv "klarsynt" og opplever folk på en tydelig måte som gjør at de er lett å lese. Kjenner på energien deres hva de vil, men mest om de vil noe veldig tydelig. bruker også tarot kort og de stemmer mer enn jeg er komfortabel med.

Anonymkode: dcd02...6b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptiker deluxe, har til og med jobbet med en del kjente synske i utlandet og sett mye kvakksalveri med egne øyne. Men en gang sa ei til meg, om 7 dager så vil det løse seg. Hun visste ingenting om meg eller hva som skjedde i livet mitt, men 7 dager senere, så banket det faktisk på døren min - og der sto personen som ga spådommen hennes mening. 

Så jeg tror de finnes. Men vær ytterst skeptisk til folk med en prislapp på spådommene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg tror jeg tror. Er selv "klarsynt" og opplever folk på en tydelig måte som gjør at de er lett å lese. Kjenner på energien deres hva de vil, men mest om de vil noe veldig tydelig. bruker også tarot kort og de stemmer mer enn jeg er komfortabel med.

Anonymkode: dcd02...6b3

Kan du legge tarot for meg?:)

Anonymkode: 51287...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du legge tarot for meg?:)

Anonymkode: 51287...5bf

Skaff deg en utdanning og få deg en jobb. Skap verdier for samfunnet du lever i. Skaff et hjem og en familie. Den var gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei klarsynt fortalte meg en gang at jeg hadde vært gravid 2 ganger, men kun hadde 1 barn. Det stemmer. Hun fortalte også at jeg bar på en stor nyoppstått sorg. Det stemte også, for jeg mistet lillebroren min kort tid før praten med henne.  

Anonymkode: 4d2c8...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, debatant skrev:

Skaff deg en utdanning og få deg en jobb. Skap verdier for samfunnet du lever i. Skaff et hjem og en familie. Den var gratis.

Godt råd! Og hva med det å gi glipp på det som ikke fungerer? 

Anonymkode: dcd02...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.4.2017 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Godt råd! Og hva med det å gi glipp på det som ikke fungerer? 

Anonymkode: dcd02...6b3

Hva er det som ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spådd andre med riktig utfall men har sanndrømmer og . Om graviditet og diverse . Men bør helst vere i nerheten av de jeg skal "lese" energien på. Fordi er vanskeligere over nett eller avstand /ukjente .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest liljenellik

Hvis det fantes noen som virkelig var klarsynte, ville det vært bevist for lenge siden. Vedkommende ville tørre å bli testet, og ville også klare å gjette mye bedre enn mannen i gata. Jeg synes det er fryktelig trist å tenke på alle menneskene som i desperasjon henvender seg til såkalt klarsynte og bruker pengene sine på spådommer hvem som helst med litt trening og sosial intelligens kunne spådd. Jeg får en følelse av at du ikke alltid viser omverdenen hvem du er? At du ikke alltid føler at du kan være deg selv? Jeg ser at det kommer til å skje noe positivt i livet ditt innen tre uker. Osv.

Bruk pengene dine på ting som finnes. Og hvis det egentlig bare er godt å snakke med noen, finn en psykolog eller bli kjent med noen nye folk, og hvis du nå uansett velger å bruke penger på en "klarsynt" - prøv å få kontakt med fornuften din og den kritiske sansen din. Ikke bare legg merke til spådommene som stemmer, men vær åpen for å legge merke til hvor mye som ikke stemmer. Hvor mye som mest sannsynlig gjelder alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Elisabeth Westerlund er vel det nærmeste jeg har trodd på såkalte klarsynte. 

Anonymkode: 131c1...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, liljenellik skrev:

Hvis det fantes noen som virkelig var klarsynte, ville det vært bevist for lenge siden. Vedkommende ville tørre å bli testet, og ville også klare å gjette mye bedre enn mannen i gata. Jeg synes det er fryktelig trist å tenke på alle menneskene som i desperasjon henvender seg til såkalt klarsynte og bruker pengene sine på spådommer hvem som helst med litt trening og sosial intelligens kunne spådd. Jeg får en følelse av at du ikke alltid viser omverdenen hvem du er? At du ikke alltid føler at du kan være deg selv? Jeg ser at det kommer til å skje noe positivt i livet ditt innen tre uker. Osv.

Bruk pengene dine på ting som finnes. Og hvis det egentlig bare er godt å snakke med noen, finn en psykolog eller bli kjent med noen nye folk, og hvis du nå uansett velger å bruke penger på en "klarsynt" - prøv å få kontakt med fornuften din og den kritiske sansen din. Ikke bare legg merke til spådommene som stemmer, men vær åpen for å legge merke til hvor mye som ikke stemmer. Hvor mye som mest sannsynlig gjelder alle.

Det er jo akkurat der problemet ligger. En klarsynt kan ikke testes. Les bøker om fysikk og kjemi i åndelig forstand, så vil du også forstå hvorfor det ikke er mulig å bruke din metode for å teste klarsynte. Men der er mye som faktisk er bevist også. Som idag kalles forskning,  men før bare var "tull". Slikt skjer jo ukentlig i forskningens verden. 

Anonymkode: 76bec...d3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liljenellik
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo akkurat der problemet ligger. En klarsynt kan ikke testes. Les bøker om fysikk og kjemi i åndelig forstand, så vil du også forstå hvorfor det ikke er mulig å bruke din metode for å teste klarsynte. Men der er mye som faktisk er bevist også. Som idag kalles forskning,  men før bare var "tull". Slikt skjer jo ukentlig i forskningens verden. 

Anonymkode: 76bec...d3f

Kan ikke en klarsynt testes? Det synes jeg høres merkelig ut. Hvis jeg for eksempel påstår å kunne se inn i fremtiden, bør det ikke være mulig for meg å for eksempel skrive en liste over spådommer for det neste året, for eksempel? Vil det ikke være mulig å "lese" noen jeg aldri har møtt svært godt, uten noen forhåndskunnskaper om vedkommende?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...