mm456 Skrevet 11. april 2017 #401 Del Skrevet 11. april 2017 23 minutter siden, ricecrispies skrev: Men hva sa de? 😇 Jeg husker ikke helt siden det er en uke siden jeg hørte den, men de snakket hvertfall om at han nå blir kalt for Kåtefyrsten, og at de hadde spilt inn Krisemøte i samme rom før de kom inn (rart siden ikke det kom podkast på fredag) Ellers var det vel litt om hva de syntes om det osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 12. april 2017 #402 Del Skrevet 12. april 2017 15 timer siden, Soeuh skrev: I den siste episoden? Kan ikke huske å ha hørt noe.. Joda, de snakker om det helt på begynnelsen. Rart at du ikke fikk med deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. april 2017 #403 Del Skrevet 12. april 2017 Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 12. april 2017 #404 Del Skrevet 12. april 2017 7 timer siden, Antoinette skrev: Joda, de snakker om det helt på begynnelsen. Rart at du ikke fikk med deg det. Har de slettet episoden? Den ligger ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 12. april 2017 #405 Del Skrevet 12. april 2017 Du må oppdatere podcasten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 12. april 2017 #406 Del Skrevet 12. april 2017 episoden ligger der, ble lagt ut første gang onsdag for en uke siden, slettet og lagt ut igjen nå på lørdag som var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 14. april 2017 #407 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) Krisemøte er nå ute. Var spent på om det var en episode spilt inn etter T&T´s. Det var det ikke, det var den som ble spilt inn rett før dem.. Litt skuffet, gledet meg til å høre NOE om hendelsen Endret 14. april 2017 av queensnella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 14. april 2017 #408 Del Skrevet 14. april 2017 32 minutter siden, queensnella skrev: Krisemøte er nå ute. Var spent om det var en episode spilt inn etter TT´s. Det var det ikke, det var den som ble spilt inn rett før dem.. Litt skuffet, gledet meg til å høre NOE om hendelsen Og i tillegg var tittelen på podcasten, "ett lavmælt påskemøte". Klikkbait. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heikro Skrevet 14. april 2017 #409 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) 7 timer siden, queensnella skrev: Krisemøte er nå ute. Var spent på om det var en episode spilt inn etter T&T´s. Det var det ikke, det var den som ble spilt inn rett før dem.. Litt skuffet, gledet meg til å høre NOE om hendelsen Etter hva de sier på podcasten virker det som om den er spilt inn samme dag som Lisa og Sigrid la ut sin podcast😮 7 timer siden, Jens skrev: Og i tillegg var tittelen på podcasten, "ett lavmælt påskemøte". Klikkbait. Jepp klikkbait Endret 14. april 2017 av heikro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 14. april 2017 #410 Del Skrevet 14. april 2017 Ryddet for spekulasjoner ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 15. april 2017 #411 Del Skrevet 15. april 2017 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 15. april 2017 #412 Del Skrevet 15. april 2017 På 3.4.2017 den 21.13, TVtittern skrev: Ektemannen til Lisa er utro, ja. Lisa sier selv hun ikke ønsker at han skal bli hengt ut. Hva i all verden! For en drittsekk. Jeg visste ikke at han hadde vært utro selvom jeg hørte at hun hadde fått et illebefinnende. Stakkars Lisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lattea Skrevet 15. april 2017 #413 Del Skrevet 15. april 2017 Det var en tøff podcast å høre på - men også så ærlig og bra levert! Jeg er pokker så nyskjerrig på hvem hun er som han er utro med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 15. april 2017 #414 Del Skrevet 15. april 2017 På 9.4.2017 den 11.19, Trudealutt skrev: Er elskerinnen en grusom person? I såfall er jeg uening med deg, for ansvaret ligger hos han. Det er han som er gift, han som har barn - og det er han som burde bære skammen. Det burde jo hun også hvis hun var klar over at han var gift. Hun har også vært med på å ødelegge en familie. De burde skamme seg begge to. Flaut at de ikke klarer å oppføre seg som voksne mennesker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missblogg Skrevet 15. april 2017 #415 Del Skrevet 15. april 2017 Min personlige mening, er jo at man får en side av saken - og jeg synes Lisa er tøff som tør å dele noe såpass personlig som det er. MEN, samtidig tenker jeg jo at når sånne ting skjer så er vel forholdet allerede dødt (Ikke at det er hverken noen unnskyldning eller gjør utroskap OK) og at man kanskje ikke trenger å ta skittentøysvasken for all offentlighet. Spesielt når man er offentlige personer som Lisa & eksen. Med tanke på øvrige familier og barn, mener jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. april 2017 #416 Del Skrevet 16. april 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Mynona, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 18. april 2017 #417 Del Skrevet 18. april 2017 Kommer det ny pod i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 18. april 2017 #418 Del Skrevet 18. april 2017 49 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Kommer det ny pod i dag? Nei. 20.april har de skrevet på Facebook 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 18. april 2017 #419 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg lurer på om hun angrer på at hun brettet ut alt så fort. I tiden etterpå har jeg selv tenkt at det var veldig veldig dumt, da ingen ting kan trekkes tilbake. Syns så synd på henne, og lurer på hvordan hun skal greie seg alene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 18. april 2017 #420 Del Skrevet 18. april 2017 1 time siden, Jens skrev: Jeg lurer på om hun angrer på at hun brettet ut alt så fort. I tiden etterpå har jeg selv tenkt at det var veldig veldig dumt, da ingen ting kan trekkes tilbake. Syns så synd på henne, og lurer på hvordan hun skal greie seg alene... Hvorfor skal hun ikke kunne greie seg alene? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg