Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne

TVtittern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Newroz skrev:

Stakkars Lisa. Det må være helt forferdelig! 

Når det er sagt syns jeg ikke dette hører hjemme i en podcast. Jeg forstår ikke behovet for å dele alt av privatlivet. Dette er ikke relevant for allmenheten, og det er heller ikke god underholdning. Videre trekkes personer som ikke har godkjent dette inn i en offentlig skittentøyvask. Både mann, barn og elskerinne blir her en del av en offentlig skittentøyvask som jeg tviler sterkt på at de har så veldig lyst til å være med på. 

Jeg ser at en del argumenterer med at når han har gjort noe slikt så fortjener han dette. Jeg syns ikke det er riktig tankemåte. At han har gjort henne noe betyr ikke at hun står fritt til å gjengjelde på denne måten hun selv måtte ønske. Hun er en voksen dame og bør kunne tenke lenger. Både av hensyn til seg selv og egen familie. 

Eh jo det syns jeg hun står veldig fritt til. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Hva skjedde med den redaktøren? Gått meg hus forbi.

Media er heldigvis forsiktig med å kommentere slikt og å jage etter skandaler, husker hvordan det gikk med Tore Tønne (ikke slekt med Lisa så vidt jeg vet) Slike tragedier vil man ikke se!

Det stemmer ikke at media er flinke til å beskytte sine egne. Se på Vanessa Rudjord f.eks... Men i Norge skriver du ikke en sak om utroskap uten kommentar fra begge/alle parter. De kan ikke sitere Lisa Tønne uten å få historien hennes bekreftet av Kyrre. 

Edit: typo

Endret av Angstkvinnen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
2 minutter siden, Angstkvinnen skrev:

Det stemmer ikke at media er flinke til å beskytte sine egne. Se på Vanessa Rudjord f.eks... Men i Norge skriver du ikke en sak om utroskap uten kommentar fra begge/alle parter. De kan ikke sitere Lisa Tønne uten å få historien hennes bekreftet av Kyrre. 

Edit: typo

Jeg syns ikke det er mye sladder i seriøse medier iallefall. Det er uansett bra at utroskapssaker ikke blir nyhetssaker - det er så mye som kan ligge bak at det egner seg ikke for offentligheten syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR har Lisa/Kyrre sagt at de går hver til sitt? Jesus christ, som jeg hater se og hør :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, tweet skrev:

HVOR har Lisa/Kyrre sagt at de går hver til sitt? Jesus christ, som jeg hater se og hør :P 

De skriver jo hvor Se og Hør har informasjonen fra:

Det meldte «God kveld Norge» i sin sending på TV 2 lørdag kveld.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

De skriver jo hvor Se og Hør har informasjonen fra:

Det meldte «God kveld Norge» i sin sending på TV 2 lørdag kveld.

Gikk inn på Sumo for å høre det selv, og de har ingen sikre kilder. De refererte bare til podcasten, og der sa Lisa aldri noe om at det kom til å bli slutt. Også ble det sagt at de ikke hadde kommet i kontakt med verken Lisa eller Kyrre, så ingenting er bekrefta. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
4 timer siden, Maleficenta skrev:

Eh jo det syns jeg hun står veldig fritt til. 

Ja, og jeg syns ikke hun står så fritt til akkurat det. Fordi det involverer mange andre personer enn kun hun selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at ingen reagerer på at Lisa mener han er grunnen til at hun ble syk. Jeg kan forstå at underbevisstheten sier ifra, men ved å gi hjernedrypp? Ganske kvalm anklage.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Newroz skrev:

Ja, og jeg syns ikke hun står så fritt til akkurat det. Fordi det involverer mange andre personer enn kun hun selv. 

Ok en ting er at barna bør skånes. Men mannen!? Ikke faen

Endret av Maleficenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Weekend skrev:

Jeg fatter ikke at ingen reagerer på at Lisa mener han er grunnen til at hun ble syk. Jeg kan forstå at underbevisstheten sier ifra, men ved å gi hjernedrypp? Ganske kvalm anklage.

Du vet jo ikke hvordan de har hatt det før hun ble syk. Så kan godt hende han er medvirkende årsak.

Jeg fatter ikke hvorfor så mange her inne sympatiserer med Kyrre liksom

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Ok en ting er at barna bør skånes. Men mannen!? Ikke faen

Hvorfor ikke? Hvorfor skal en vond handling legitimere en annen vond handling? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Newroz skrev:

Hvorfor ikke? Hvorfor skal en vond handling legitimere en annen vond handling? 

Øye for øye tann for tann. Hallo. Klart det er legitimt å ta igjen

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Weekend skrev:

Hun anklager han ikke direkte for dryppet. Hun har visst noe lenge, som ikke er så greit og som tar veldig på psykisk. Hun sier selv at dryppet kommer fordi kroppen sier ifra at nå er hun sliten. Det skjer veldig mange. Hun anklager han (med full rett) for at hans handlinger har gått utover helsa hennes!!! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, susnora skrev:

Hun anklager han ikke direkte for dryppet. Hun har visst noe lenge, som ikke er så greit og som tar veldig på psykisk. Hun sier selv at dryppet kommer fordi kroppen sier ifra at nå er hun sliten. Det skjer veldig mange. Hun anklager han (med full rett) for at hans handlinger har gått utover helsa hennes!!! 

Vi vet jo ikke om det faktisk VAR et drypp. Vi vet bare at hun var til utredning for det. Forøvrig er jeg enig med deg i det andre

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Du vet jo ikke hvordan de har hatt det før hun ble syk. Så kan godt hende han er medvirkende årsak.

Jeg fatter ikke hvorfor så mange her inne sympatiserer med Kyrre liksom

Som du sier, vi vet ikke hvordan de har hatt det.

Ingen tvil om at han han har gjort noe galt, ingen sympati for han. Likevel finnes det nyanser og flere sider.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Weekend skrev:

Som du sier, vi vet ikke hvordan de har hatt det.

Ingen tvil om at han han har gjort noe galt, ingen sympati for han. Likevel finnes det nyanser og flere sider.

Det fins ikke nyanser for utroskap

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Det fins ikke nyanser for utroskap

Selvfølgelig finnes det nyanser. Det gjør det i alt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Weekend skrev:

Selvfølgelig finnes det nyanser. Det gjør det i alt.

Er man misfornøyd i et forhold så går man. Man er ikke utro

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...