Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne

TVtittern

Anbefalte innlegg

Gjest Bolledeig
13 timer siden, jentekvinne skrev:

Er vi ikke ferdig med den diskusjonen om det var riktig eller galt å ta en offentlig skittentøyvask? 🙄

Nei?

Ikke så lenge 90% av trådene på Rampelys handler om hvorvidt det er OK eller ikke å brette ut privatliv, mann og barn til allmenn forlystelse og for å få oppmerksomhet rundt egen person. Av en eller grunn er det helt greit denne gangen, fordi det ikke er en blogger det er snakk om men en komiker som flere av damene her inne antageligvis identifiserer seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Jens skrev:

I krisemøte podden idag fortalte Kyrre at han hadde vært to uker i Sverige på ett behandlingssted for å finne seg sjæl. Tydelig at han prøver å finne ut hvorfor han har handlet som han har gjort og er kin på å forandre seg. Jeg har heiet på dem hele veien. Alle kan gjøre feil.

I tillegg har begge nevnt i podcastene at de har kjøpt ny valp etter at deres kjære Jippi gikk bort. Heier på dem i tykt og tynt. Det får ta den tiden Lisa trenger, og FLOTT at Kyrre jobber med å finne seg selv! Da vil han sannsynligvis ikke bli "Tåkefyrsten" lenger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, MalloryK skrev:

Jeg blir veldig, veldig skuffet hvis hun tar han tilbake.

Once a cheater, always a cheater

Dét er ikke sant! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Viking-girl skrev:

Dét er ikke sant! 

Jeg har i hvert fall vanskelig for å tro at en som har holdt på slik som ektemannen hennes kan endre seg i det nåværende forholdet.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
31 minutter siden, Viking-girl skrev:

I tillegg har begge nevnt i podcastene at de har kjøpt ny valp etter at deres kjære Jippi gikk bort. Heier på dem i tykt og tynt. Det får ta den tiden Lisa trenger, og FLOTT at Kyrre jobber med å finne seg selv! Da vil han sannsynligvis ikke bli "Tåkefyrsten" lenger. 

Ingenting er som en ny valp (eller et barn) når man skal prøve å reparere et forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, MalloryK skrev:

Jeg blir veldig, veldig skuffet hvis hun tar han tilbake.

Once a cheater, always a cheater

Det synes jeg blir veldig feil å si. Jeg er i samme situasjon som Lisa (utenom offentliggjøringen så klart), og det er virkelig helt annerledes når man er oppi det selv. Jeg hadde aldri, aldri trodd jeg skulle klare å fortsette et forhold hvis jeg opplevde utroskap, men jeg har valgt å gi det et forsøk. Jeg unnskylder ingen ting, det å være utro er en helt forferdelig ting å gjøre, men det er vanskelig å sette seg inn i utenfra. Og "once a cheater.." trenger ikke ha rot i virkeligheten, alle situasjoner (og mennesker) er forskjellige. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Ingenting er som en ny valp (eller et barn) når man skal prøve å reparere et forhold...

Ny valp var planlagt lenge før "avsløringen". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten avsporing, men i forrige podcast snakker de om Atle Pettersen som runker i speilet? Dette er når Lisa og gullkuken er i taxien.. Er det gammelt nytt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, mips skrev:

Det synes jeg blir veldig feil å si. Jeg er i samme situasjon som Lisa (utenom offentliggjøringen så klart), og det er virkelig helt annerledes når man er oppi det selv. Jeg hadde aldri, aldri trodd jeg skulle klare å fortsette et forhold hvis jeg opplevde utroskap, men jeg har valgt å gi det et forsøk. Jeg unnskylder ingen ting, det å være utro er en helt forferdelig ting å gjøre, men det er vanskelig å sette seg inn i utenfra. Og "once a cheater.." trenger ikke ha rot i virkeligheten, alle situasjoner (og mennesker) er forskjellige. 

Jeg tviler ikke på at enkelte synes det er vanskelig å forlate kjæresten, men det er noe annet enn å si at mannen kommer til å endre seg. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Viking-girl skrev:

Ny valp var planlagt lenge før "avsløringen". 

Men de slet jo lenge før avsløringen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Mayoo skrev:

Men de slet jo lenge før avsløringen. 

Nei det gjorde de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2017 den 21.15, elisaday skrev:

Helt forferdelig gjort. Jeg har ikke ord 😢

Ja det er det Stakkers 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Antoinette skrev:

Nei det gjorde de ikke.

Jo. Hun sa poden at hun hadde følt noe var galt lenge, men hadde ikke orket å ta tak i det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Jeg tviler ikke på at enkelte synes det er vanskelig å forlate kjæresten, men det er noe annet enn å si at mannen kommer til å endre seg. 

Det er FULLT mulig å endre seg! Vi mennesker er i endring hele tiden kjære deg. Jeg har vært sammen med en som tidligere hadde vært utro, og han sa at det ALDRI kom til å skje igjen. Pga hvordan han hadde det etterpå, hva han gjorde mot kona og barna. De prøvde en stund for barnas skyld og han angret jo dypt og inderlig. Men etter vel et år flyttet han ut, og bodde i nærheten av barna sånn at de kunne komme og gå som de ville. Så traff han meg, og oppførte seg eksemplarisk mot meg når det gjaldt andre damer. Så én gang utro, alltid utro stemmer ikke. Selvsagt finnes det plenty av de som er notorisk utro samme hvem de er sammen med. Men det går an å gå på en "smell" og lære av det! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2017 den 21.15, elisaday skrev:

Helt forferdelig gjort. Jeg har ikke ord 😢

Hei hvordan har du det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Det er FULLT mulig å endre seg! Vi mennesker er i endring hele tiden kjære deg. Jeg har vært sammen med en som tidligere hadde vært utro, og han sa at det ALDRI kom til å skje igjen. Pga hvordan han hadde det etterpå, hva han gjorde mot kona og barna. De prøvde en stund for barnas skyld og han angret jo dypt og inderlig. Men etter vel et år flyttet han ut, og bodde i nærheten av barna sånn at de kunne komme og gå som de ville. Så traff han meg, og oppførte seg eksemplarisk mot meg når det gjaldt andre damer. Så én gang utro, alltid utro stemmer ikke. Selvsagt finnes det plenty av de som er notorisk utro samme hvem de er sammen med. Men det går an å gå på en "smell" og lære av det! 

Jeg tror det er mulig å endre seg. I innlegget hvor jeg siterte deg skrev jeg at jeg ikke tror at en som har holdt på slik som Kyrre kommer til å endre seg mens han er i forhold med Lisa. Det er jo noe annet enn din situasjon. 

Kyrre har vært utro mot Lisa over lang tid og med flere? damer. Da har han ikke akkurat gjort noe dumpt i fylla han angrer på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er litt spesielt å podcaste sin egen samlivskrise med utroskap, sykdom, elskerinner og det hele, med begrunnelsen "mine barn skal se at slikt er det ikke greit å finne seg i"*. Så blir hun i forholdet.

Hva lærer barna av dette, mon tro?

* Jeg husker ikke ordrett hva hun sa så dette er ikke et direkte sitat.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Alice123 skrev:

Jeg syntes det er litt spesielt å podcaste sin egen samlivskrise med utroskap, sykdom, elskerinner og det hele, med begrunnelsen "mine barn skal se at slikt er det ikke greit å finne seg i"*. Så blir hun i forholdet.

Hva lærer barna av dette, mon tro?

* Jeg husker ikke ordrett hva hun sa så dette er ikke et direkte sitat.

Du spør jo retorisk, men du burde klare å få svar her i tråden. Mange av fansen hennes i tråden har jo hyllet henne for nettopp dette. 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2017 den 15.24, Den Lille Heksa skrev:

Plasterbaby.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...