Gjest Newroz Skrevet 9. april 2017 #361 Del Skrevet 9. april 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Er man misfornøyd i et forhold så går man. Man er ikke utro Tullete opplegg. Alle er ikke som deg, eller som du ønsker at man skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 9. april 2017 #362 Del Skrevet 9. april 2017 1 time siden, Weekend skrev: Jeg fatter ikke at ingen reagerer på at Lisa mener han er grunnen til at hun ble syk. Jeg kan forstå at underbevisstheten sier ifra, men ved å gi hjernedrypp? Ganske kvalm anklage. Det er påvist at kjærlighetssorg kan skade hjertet. Hun sa vel at hun ventet på resultatene fra utredningen så det er vel ingen som har sagt at hun har fått drypp? Hun trodde hun fikk drypp når hun ble svimmel og hukommelsen sviktet den dagen hun ble sendt på sykehus, men de har ikke påvist dette enda og hun mener selv at etter alt hun har gjennomgått de siste månedene sa kroppen til slutt stopp. Jeg har selv blitt sendt til legevakten fordi synet forsvant etter en veldig stressende periode på jobb og privat. Etter en sånn episode skjønner man at det som foregår i hodet kan gi kraftige utslag i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weekend Skrevet 9. april 2017 #363 Del Skrevet 9. april 2017 Akkurat nå, jentekvinne skrev: Det er påvist at kjærlighetssorg kan skade hjertet. Hun sa vel at hun ventet på resultatene fra utredningen så det er vel ingen som har sagt at hun har fått drypp? Hun trodde hun fikk drypp når hun ble svimmel og hukommelsen sviktet den dagen hun ble sendt på sykehus, men de har ikke påvist dette enda og hun mener selv at etter alt hun har gjennomgått de siste månedene sa kroppen til slutt stopp. Jeg har selv blitt sendt til legevakten fordi synet forsvant etter en veldig stressende periode på jobb og privat. Etter en sånn episode skjønner man at det som foregår i hodet kan gi kraftige utslag i kroppen. http://www.seher.no/kjendis/innlagt-med-hjernedrypp---husker-ingenting/67456900 Det var her jeg fikk drypp fra, mulig Se & Hør er litt på viddene. Likevel, det er en forferdelig ting å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 10. april 2017 #364 Del Skrevet 10. april 2017 7 timer siden, Weekend skrev: http://www.seher.no/kjendis/innlagt-med-hjernedrypp---husker-ingenting/67456900 Det var her jeg fikk drypp fra, mulig Se & Hør er litt på viddene. Likevel, det er en forferdelig ting å si. Jeg trodde hun trodde at hun fikk drypp siden det var samme symptomer...menmen. Det er sikkert ingen som mener at mannen direkte har forårsaket drypp, vet ikke om det er mulig å fremprovosere drypp som følge av stress heller. Men at kroppen kan gå ned for telling når livet faller i grus på hjemmebane er det ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp.. Skrevet 10. april 2017 #365 Del Skrevet 10. april 2017 For en ufyselig fyr!! Jeg blir kvalm! Greit at man kan slite i ekteskapet og ha problemer, men det rettferdiggjør virkelig ingenting slik flere antyder her. Hvis man vil ut av forholdet så gjør det på en redelig måte. Utroskap er så feigt! Og elskerinnen visste godt hva hun var med på - og det er slike folk som skal styre landet??? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 10. april 2017 #366 Del Skrevet 10. april 2017 – Innholdet i denne podcasten er så hårreisende at ingen ansvarlige redaktører ville touchet den. Heldigvis. http://journalisten.no/2017/04/lisa-tonne-slaktet-ektemannen-erstatning- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 10. april 2017 #367 Del Skrevet 10. april 2017 8 timer siden, Maleficenta skrev: Men det er da ikke din sak hvordan hun takler å bli bedratt på. Hvorfor er det mer legitimt å forklare at utroskap bare er noe som kan skje og at ingen mennesker er perfekte. Mens ønsker man å ar hevn da skal det liksom kreves at man er voksen og fornuftig. Er da menneskelug å ønske hevn når noen har gjort noe jævlig mot en. Er da fullt forståelig at man ikke klarer å handle så fornuftig da. Når hun forteller til hele verden at mannen har vært utro og drar alle lytterne inn i hennes eget privatliv, så blir det også min sak. Utroskapet, hvordan ektemannen er, hvordan dette ble sagt på og alt rundt det er noe som diskuteres offentlig. Jeg er enig med deg i at det er menneskelig å å ønske hevn, men dette er ikke riktig måte å gjøre det på etter min mening. Det kan gå utover barna og det rammer også denne eleskerinna som nå blir hata så det holder. Forøvrig forstår jeg ikke ønske om å dele absolutt alt fra eget privatliv... Det må da gå an å lage underholdning uten at du skal gi hele deg og din familie til lytterne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. april 2017 #368 Del Skrevet 10. april 2017 Selvutnevnt etikkforsvarer Stavrum uttaler seg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. april 2017 #369 Del Skrevet 10. april 2017 22 minutter siden, Newroz skrev: – Innholdet i denne podcasten er så hårreisende at ingen ansvarlige redaktører ville touchet den. Heldigvis. http://journalisten.no/2017/04/lisa-tonne-slaktet-ektemannen-erstatning- Gunnar Stavrums troverdighet og dømmekraft når det gjelder presseetikk er så langt under nullpunktet at ingen skala kan måle det. Jeg sier ikke med det at podcasten er uproblematisk, bare at Stavrum virkelig ikke er mannen som burde åpne munnen om denne typen spørsmål. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dollgraves Skrevet 10. april 2017 #370 Del Skrevet 10. april 2017 Hvem er han utro med??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 10. april 2017 #371 Del Skrevet 10. april 2017 20 minutter siden, Aricia skrev: Gunnar Stavrums troverdighet og dømmekraft når det gjelder presseetikk er så langt under nullpunktet at ingen skala kan måle det. Jeg sier ikke med det at podcasten er uproblematisk, bare at Stavrum virkelig ikke er mannen som burde åpne munnen om denne typen spørsmål. Det får så være, men jeg syns det er vanskelig å være uenig i det lille avsnittet han kommer med, samme hvem som sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 10. april 2017 #372 Del Skrevet 10. april 2017 5 minutter siden, dollgraves skrev: Hvem er han utro med??? Finn frem din indre detektiv og google navnet + utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. april 2017 #373 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) 2 timer siden, Puddelen skrev: Her er det mange som kaster stener. Utroskap er selvfølgelig vondt og leit men vi må ikke glemme at vi alle sammen bare er mennesker. Vi kan mene at Kyrre skulle ha forlatt forholdet før men hva vet vi om grunnen til at han ikke har gjort /klart det.....og Lisa sier selv at hun sa fra sykehuset at det kanskje ikke var nødvendig å besøke for hun ble kanskje utskrevet snart.....og ikke sikkert Kyrre dro til tredjeperson for å ha seg, mulig han ville snakke om framtiden etter "forsnakkelsen" sin....Vi vet jo lite. Livet er ikke svart /hvitt dere ! La oss ikke kaste så mange stener....flere ligger nede her... Lisa er også et menneske. Du hadde sikkert vært superrasjonell du om du ble gitt faen i om du lå på sykehus. Og mannen din heller valgte å gå å knulle på noen andre framfor å bry seg om deg da eller hva? Lisa var redd. Ikke sikkert hun visste hvor alvorlig det var. Hun trodde jo hun kunne dra hjem men det fikk hun jo beskjed om at hun ikke kunne. Jeg heller hadde ikke trygla mannen om å komme om han ikke av seg selv var nok bekymra til å slippe alt i henda for å komme. Endret 10. april 2017 av Maleficenta 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. april 2017 #374 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) 2 timer siden, Newroz skrev: – Innholdet i denne podcasten er så hårreisende at ingen ansvarlige redaktører ville touchet den. Heldigvis. http://journalisten.no/2017/04/lisa-tonne-slaktet-ektemannen-erstatning- Skulle tatt seg ut om Tåkefyrsten forlangte erstatning for "ærekrenkelse" i tillegg til å være utro! Det kommer neppe til å skje. At han har logget av alle SoMe og ikke podcaster selv forrige uke er innrømmelse nok for meg. Tror de klarer å rydde opp i dette uten innblanding av journalister og advokater. Vi som er Phungfolk og som hører på podcasten hver uke (hører på podcasten hver eneste natt, og ved hver ledig anledning) vet at når de snakker alvor så er det alvor!! Når de skal diskutere ting, som feks politikere, andre kjendiser, kollegaer, hendelser i samfunnet, om barna og mennene sine, så VET vi at MYE er sagt med enormt mye ironi og overdrivelser. Men det er jo dette som er så moro, og grunnen til at fanskaren er så enormt stor! Det er en grunn til at de er Norges største podcast, og jeg håper de podder til de blir 94, som Sigrid sier i siste pod. De byr på seg selv med masse selvironi men denne gangen var det et alvorlig tema som blåste oss av banen, og mange andre som aldri har hørt om podcasten deres engang! Lisa har min fulle medfølelse, jeg har selv gått i dørken med hjerteinfarkt og 2 sykehusinnleggelser etter et samlivsbrudd, et samliv som jeg ble sykere og sykere av å være i. Det er ikke et sjokk for meg at kroppen til Lisa kollapset etter lang tid med stress og anelser om ugler i mosen. Jeg er "lettet" på hennes vegne at ballongen sprakk og håper de kan få løse denne livsfloken. Er det noe jeg er 100% sikker på så er det at barna blir tatt veldig godt vare på! Er det noen som er en GOD MOR for sine barn så er det nettopp Lisa. Det vil dere som har fulgt podcasten i 4 år vite. Jeg skulle selvsagt ønsket at denne situasjonen mellom Lisa og Kyrre ALDRI hadde oppstått, men dessverre skjer det i ganske mange hjem, kjendiser eller ikke kjendiser. Ønsker hele La Familia ALT GODT, og at de kan komme ut av dette med hodet hevet begge to, det får ta den tiden det tar. De har proffe folk til å hjelpe seg, det har de hatt i mange år. Herr og Fru er nok på saken. Endret 10. april 2017 av Viking-girl 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 10. april 2017 #375 Del Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, Viking-girl skrev: Skulle tatt seg ut om Tåkefyrsten forlangte erstatning for "ærekrenkelse" i tillegg til å være utro! Det kommer neppe til å skje. At han har logget av alle SoMe og ikke podcaster selv forrige uke er innrømmelse nok for meg. Det kommer han sikkert ikke til å gjøre. Hele internett hater han nok som det er allerede. Jeg syns artikkelen viser at det her ikke uten videre er uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. april 2017 #376 Del Skrevet 10. april 2017 2 timer siden, Aricia skrev: Gunnar Stavrums troverdighet og dømmekraft når det gjelder presseetikk er så langt under nullpunktet at ingen skala kan måle det. Jeg sier ikke med det at podcasten er uproblematisk, bare at Stavrum virkelig ikke er mannen som burde åpne munnen om denne typen spørsmål. NETTOPP!!! Rette mannen som feis! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 10. april 2017 #377 Del Skrevet 10. april 2017 På 8.4.2017 den 23.49, Bloggleseren skrev: Hehe, jeg tror ikke Se & Hør trekker grensen ved hva som er av allmenn interesse, for å si det sånn. De lever jo av å skrive personlige ting. Bruddet og sykehusinnleggelsen er jo også personlig. Det var bare en uskyldig observasjon. Kjendisjournalister er stort sett bottomfeeders, og her hadde de en gyllen mulighet til å skrive om det uten at de outer noen eller blir tatt for brudd på presseetiske regler e.l. - nettopp fordi opplysningen allerede befinner seg ute i allmennheten. Det er ikke outing når man gjentar noe som blir sagt i en podcast med 70 000 lyttere. Jeg synes bare det er rart at de ikke hiver seg over det, og lurer på om det er fordi det er deres egne det gjelder. Hovedbudskapet mitt var dog det andre avsnittet, det om at kjærligheten må være stein dau for at en mann skal drive og sexte elskerinnen når han nettopp har fått vite at kona er akuttinnlagt. Det er en absurd situasjon. Man skal være veldig ferdig med en person for å prioritere på den måten. Pressen har en uskreven regel om at man aldri skriver om utroskap med norske kjendiser med mindre personen(e) innrømmer det i et direkte intevju med bladet/avisen. Spesielt gjelder dette se og hør. Kjente noen som jobba der en gang som fortalte det. De er avhengig av å ha et godt forhold til kjendiser, kunne håpe på reportasjer og intervjuer som gagner bladet. Derfor holder de alltid kjeft om utroskap. Og det er de villeste utroskapshistoriene journalistene der vet om - som aldri kommer på trykk, fordi de vil opprettholde gode forhold til kjendisene og kunne være med på ting. Skriver de om det én gang, kan andre bli redde, fordi det (visstnok) er mye utroskap i mange miljøer. Så den lille leserstormen de ville gagnet på å skrive om det vil skape problemer på lengre sikt. Derfor skriver aldri norske medier om norske kjendisers utroskap. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 10. april 2017 #378 Del Skrevet 10. april 2017 14 timer siden, Maleficenta skrev: Er man misfornøyd i et forhold så går man. Man er ikke utro Jeg er helt enig. Hvis det er en annen dame inn i bildet så kan du gå fra meg, før du velger å være utro mot meg ass. Heller det. Gi meg en heads up. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinePe Skrevet 10. april 2017 #379 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) . Endret 10. april 2017 av KristinePe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 10. april 2017 #380 Del Skrevet 10. april 2017 19 timer siden, Weekend skrev: Jeg fatter ikke at ingen reagerer på at Lisa mener han er grunnen til at hun ble syk. Jeg kan forstå at underbevisstheten sier ifra, men ved å gi hjernedrypp? Ganske kvalm anklage. Vi vet ikke om hun hadde drypp, og hun sier ikke at han forårsaket det. Hun sier at det var det at hun hadde prøvd å fortrenge det og bortforklare det og ikke lyttet til seg selv over lang tid som kan ha gjort at kroppen til sist gikk i vranglås. Det er en kjent sak at langvarig stress kan føre til sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg