Gå til innhold

Har møtt en jente på lesesalen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, impressa skrev:

Ikke vær for sikker på det. Jeg har god selvtillitt, men kan ikke fordra de som "bare vet hvordan det skal gjøres". Mye mer spennende om jeg og situasjonen gjør dem usikre og ukomfortable, det viser meg at det betyr noe og at det potensielt er et stort og viktig øyeblikk i våre liv (om det virkelig skulle klaffe altså). Ikke noe han gjør fire ganger om dagen og som tilfeldigvis funka med meg.

Kort oppsummert: Folk er forskjellige. Oversatt: Vær deg selv TS, ikke tenk på å være eller ikke være selvsikker :)

Som jeg sa i mitt p.s 😉 Jeg liker mye bedre mennesker som tør å ta en sjangs, enn mennesker som lar være fordi stoltheten kan få seg en knekk. Jeg skjønner absolutt det du sier, "glatte" mennesker avviste jeg over en lav sko. Men mennesker som har troen på seg selv, er noe helt annet enn "unnskyld for at jeg finnes, men vil du ta en kopp kaffe med meg" mennesker. Jeg ser bare ikke at det vil gagne meg og mitt liv med en person som er usikker på seg selv og verdien sin - da ville jeg klart jeg meg bedre alene :) Det er også noe med "jakten"..når en person såå tydelig viser at han er bergtatt av meg og nikker og smiler av alt jeg sier..da er det turn-off, jeg liker å måtte jobbe litt jeg og..men nå er jeg ingen typisk prinsesse-jente heller :P Åja, mennesker er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 4/3/2017 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Selv drikker ikke jeg øl, men kaffe fungerer helt fint! Siden dere er studenter så ville jeg i alle fall satt pris på at vedkommende som ba meg ut betalte pga jeg har ufattelig dårlig økonomi og absolutt ikke ville tatt meg råd til kaffe :fnise: Bare et tips 

Anonymkode: d07c4...b25

Ikke for å være frekk, men man ville vel vært skeptisk til en som ikke kan unne seg en kaffekopp til studentpris. 

Til TS.

Forstår ikke at det skal være så vanskelig. Du studerer med henne, du snakker med henne. Da er det vel helt naturlig at du tar en kaffekopp eller øl med henne. Du trenger jo ikke gjøre det som en date, bare prøve å bli bedre kjent med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør henne om å ta en kopp kaffe eller lignende! Jeg ville i hvert fall satt stor pris på det :) Og du trenger ikke å kalle det en date om du syns det virker litt skummelt, bare si at du gjerne vil prate mer med henne om et tema utenfor lesesalen eller noe. 

Anonymkode: c5a89...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gardermobanen skrev:

 

Ikke for å være frekk, men man ville vel vært skeptisk til en som ikke kan unne seg en kaffekopp til studentpris. 

Til TS.

Forstår ikke at det skal være så vanskelig. Du studerer med henne, du snakker med henne. Da er det vel helt naturlig at du tar en kaffekopp eller øl med henne. Du trenger jo ikke gjøre det som en date, bare prøve å bli bedre kjent med henne.

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spør henne om å ta en kopp kaffe eller lignende! Jeg ville i hvert fall satt stor pris på det :) Og du trenger ikke å kalle det en date om du syns det virker litt skummelt, bare si at du gjerne vil prate mer med henne om et tema utenfor lesesalen eller noe. 

Anonymkode: c5a89...c53

--

Ja! Lurt :)  Mest redd for å bli avvist, men det får jeg bare drite i!

Vi ''x*- fingrene.

Jeg burde ikke gjøre det mer komplisert enn nødvendig, er egentlig bare å hoppe i det (sier jeg som har minimalt erfaring). 

Anonymkode: cb84a...831

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er redd for å dumme deg ut så er rådet om å spørre om hun har lyst på en kaffepause midt i leseperioden en god ide. Da synliggjør du jo ikke noe annet enn vennskaplig interesse. Adding på Face blr du vente med, det er jo mer åpenbart. 

I kaffepausen kan du jo få mer kunnskap, og kanskje fange opp signaler på om hun er interessert.

Lykke til, jeg heier på deg som ikke er frempå. Slike gutter liker jeg:)

Anonymkode: 92011...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Gardermobanen skrev:

 

Ikke for å være frekk, men man ville vel vært skeptisk til en som ikke kan unne seg en kaffekopp til studentpris. 

Til TS.

Forstår ikke at det skal være så vanskelig. Du studerer med henne, du snakker med henne. Da er det vel helt naturlig at du tar en kaffekopp eller øl med henne. Du trenger jo ikke gjøre det som en date, bare prøve å bli bedre kjent med henne.

Når jeg tenker på å "gå og ta en kaffe" tenker jeg mer på en kaffe plass, ikke narvesen kaffe til studentpris. Ikke alle har råd til å betale nærmere 60 kr for en kaffe latte :) 

Anonymkode: d07c4...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

.Adding på Face blr du vente med, det er jo mer åpenbart. 

I kaffepausen kan du jo få mer kunnskap, og kanskje fange opp signaler på om hun er interessert.

Lykke til, jeg heier på deg som ikke er frempå. Slike gutter liker jeg:)

Anonymkode: 92011...404

Skjønner hva du mener :) 

Altså, noen kvinnfolk liker menn som viser lite interesse, andre kvinner liker menn som viser mye/moderat interesse. 

Jeg får bare gjøre det som blir mest naturlig for min del :) En mellomting - ikke for mye og ikke for lite. 

Så får vi bare se hvor det bærer! 

-ts-

Anonymkode: cb84a...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Minesveiper skrev:

Add hun på face da :Pspør om snapchat

NEI!!


Lykke til, TS.

Anonymkode: 84570...407

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

NEI!!


Lykke til, TS.

Anonymkode: 84570...407

Takk :) dropper nok Snapchat!

Anonymkode: cb84a...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skaffe deg nummer hennes. 

Kjøp en kaffe til henne og si; Vipser du meg 10 kr for kaffen? Vips, så har du nummeret hennes!!!

Anonymkode: 313ec...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vipser du tilbake 100 kroner og spør om hun spanderer neste!

Anonymkode: 313ec...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente.

Én fyr som holder på sånn klarer hun nok å håndtere. Men sannsynligvis er det minst ti stk som legger slike planer som TS her gjør og får råd om. Det er bare å stille seg i kø med sine "triks". Pass på å ha en plan b, for han foran deg i køen har helt sikkert dratt vipps-trikset.

Anonymkode: 5999a...896

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...