Gå til innhold

Er man kresen hvis man ikke ønsker å date personer som røyker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uffa, beklager at du følte deg truffet.

Anonymkode: 9d1ba...d5d

Likte du ikke fordommene?  

 

Anonymkode: 08f9a...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så trangsynte dere er. Dere er klar over at det var RØYKERNE som reddet verden under andre verdenskrig? Ja, for i de rasjoneringspakkene som ble sluppet fra fly til soldatene på bakken, så var det sigaretter - og ikke vitaminbjørner, antidepressiva og klippekort på treningsstudioet... 

Så vis litt respekt for de som røyker! :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun gikk løs på menneskene som røyker, ikke røyk i seg selv. Jeg skrev listen slik at hun kunne se hva slags mennesker som røyker.

Anonymkode: 2765e...5e9

Ja, forstod det. Men hvorfor er det et godt poeng at det er kjendiser? Som om det har noe å si.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, jeg kjenner ikke disse eller har planer om å kjenne dem, så hva er poenget ditt egentlig? :klo:

Anonymkode: 9d1ba...d5d

Poenget er at de også har en omgangskrets.  Men de er kanskje ikke "den type mennesker"  som du later å innbille deg til å tro. 

Anonymkode: 08f9a...d3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Coolaid skrev:

Ja, forstod det. Men hvorfor er det et godt poeng at det er kjendiser? Som om det har noe å si.....

Fordi det er lettere å ta frem kjendiser som har en personlighet/flesh and blod og virkelige mennesker i en slik setting.

Anonymkode: 2765e...5e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Én sak er at det lukter ille og man genrelt fremstår som skitten og direkte motbydelig (noe som i seg selv er så frastøtende at jeg blir kvalm av det).

Men det som virkelig er uakseptabelt er at de utsetter seg for alvorlig helseskade med viten og vilje. Sjansen for å pådra seg lungesykdommer, kreft og tidlig død er ENORM. Å sette barn til verden og fortsette å røyke er f.eks. helt jævlig egoistisk, og noeg jeg aldri kunne akseptert.

Hadde jeg funnet en jeg ble interessert i og det hadde kommet fram at han røyket, hadde det vært takk og farvel umiddelbart.

Anonymkode: 119ec...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke datet Jessica Alba nei... Hmmm....Jo, kanskje.:smoke: 

Liker ikke røyk, men hvis jeg skal la være å date mennesker som røyker så er det en ganske god mengde interessante mennesker jeg går glipp av. Det er opp til enhver å velge selv, for min del tar jeg drømmedama med eller uten røyk.

Anonymkode: be06b...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Én sak er at det lukter ille og man genrelt fremstår som skitten og direkte motbydelig (noe som i seg selv er så frastøtende at jeg blir kvalm av det).

Men det som virkelig er uakseptabelt er at de utsetter seg for alvorlig helseskade med viten og vilje. Sjansen for å pådra seg lungesykdommer, kreft og tidlig død er ENORM. Å sette barn til verden og fortsette å røyke er f.eks. helt jævlig egoistisk, og noeg jeg aldri kunne akseptert.

Hadde jeg funnet en jeg ble interessert i og det hadde kommet fram at han røyket, hadde det vært takk og farvel umiddelbart.

Anonymkode: 119ec...698

Folk dør oftere av bilulykker enn røyk.

Anonymkode: be06b...717

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk er ikke bra, og det er det svært få mennesker som er uenig i. Men er det noen røykere som har forsøkt å tvinge dere til å date dem selv om dere ikke vil date dem? Høres nesten slik ut sånn som dere tror at dere kan kaste dem ut med et opp/ned-syn som enkelte har her! Mange oppegående og flotte mennesker røyker uansett hvor mye enkelte ønsker å fordumme de, men kunnskap mot kunnskap: du er dum du også. Er ganske sikker på at jeg kunne ha funnet noe å fordumme deg på etter 1 døgn med innblikk i hverdagen din. Og argumentasjon rundt helseskadelighet: du gjør definitivt noe helseskadelig hver eneste dag. Du gjør definitivt noe egoistisk hver eneste dag. Du må gjerne holde deg unna røyk, men angriper du personligheten til røykere så taper du lett.

Anonymkode: 71fb2...c63

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

. Men er det noen røykere som har forsøkt å tvinge dere til å date dem selv om dere ikke vil date dem?

Anonymkode: 71fb2...c63

Ja, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi røkte før. Hun er topp! :) 

Anonymkode: f7ba4...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Ja, faktisk.

Jeg har opplevd ikke-røykere som har forsøkt å tvinge meg til å date dem.

Anonymkode: 38624...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Én sak er at det lukter ille og man genrelt fremstår som skitten og direkte motbydelig (noe som i seg selv er så frastøtende at jeg blir kvalm av det).

Men det som virkelig er uakseptabelt er at de utsetter seg for alvorlig helseskade med viten og vilje. Sjansen for å pådra seg lungesykdommer, kreft og tidlig død er ENORM. Å sette barn til verden og fortsette å røyke er f.eks. helt jævlig egoistisk, og noeg jeg aldri kunne akseptert.

Hadde jeg funnet en jeg ble interessert i og det hadde kommet fram at han røyket, hadde det vært takk og farvel umiddelbart.

Anonymkode: 119ec...698

Hadde det kommet frem at en jeg datet snakket og tenkte sånn som du gjør, hadde det vært over og ut med eller uten røyk. 

Anonymkode: 6517a...fc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selvfølgelig ikke droppet drømmekvinnen på grunn av noe sånt. 

Det er mye styggere med et grusomt indre enn en dårlig uvane.

Anonymkode: f28ab...0f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke omgangskrets farter du i da?  Kokain og kjønnssykdommer? 

Anonymkode: 08f9a...d3c

Kunne faktisk vært treffsikkert. Det er rike upper class-mennesker som kjøper mest dop og drikker mest alkohol.

Anonymkode: f28ab...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kunne faktisk vært treffsikkert. Det er rike upper class-mennesker som kjøper mest dop og drikker mest alkohol.

Anonymkode: f28ab...0f6

Ps, de er også kjent for sitt svart/hvit-syn og kantete blikk på omverden og mennesker rundt seg. Det var faktisk gjennomtenkt av av skaperne av Titanic å fremstille upper-class som mindre intelligente i flere sammenheng.

Anonymkode: f28ab...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd ikke-røykere som har forsøkt å tvinge meg til å date dem.

Anonymkode: 38624...3af

Med mindre du har som krav at du kun dater røykere, så er det irrelevant her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ellers takk. Orker ikke lukta. Hva folk utsetter seg av helseskader og bruker pengene sine på bryr jeg meg ikke om, men å dele livet mitt med de er uaktuelt. Heldigvis er det frivillig å både røyke og å date de som røyker. 

Anonymkode: ac05d...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...