Gå til innhold

Menn, hvis dere ble sjekket opp på jobb, ville dere takket nei uansett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig mange møtes gjennom jobb, så selvfølgelig kan man date en man møter på den måten.

Men jeg ville vært forsiktig med å innlede noe med en kollega som jeg må forholde meg til i det dagelige. Skulle ting ende i et tøft brudd feks, så er det ikke noe hyggelig for noen av dere. Men om det virkelig opppstår følelser så er det mulig å løse. En kan bytte jobb feks.

Og dere som har hatt et forhold på si med en kollega og tror at ingen andre vet, tro om igjen. Sannsynligheten er stor for at mer eller mindre alle kollegane vet om det. De bare sier ingen ting.

Anonymkode: 9c281...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange sier nei, jeg er faktisk litt overrasket nå. Selv jobber jeg på kontor, i en stilling som innebærer utstrakt kontakt med folk i andre firma og prosjekter, ofte i korte og avgrensede perioder. Jeg ville vært skeptisk til å innlede noe til en nær kollega, men kjekke menn jeg møter "ute" i felten tenker jeg er helt innafor. Men nå innser jeg jo at noen av disse kjekke mennene jeg er ekstra hyggelig mot i møter og telefon kanskje har en heeeeelt annen innstilling. Man kan være profesjonell og gjøre en god jobb selv om man flørter og har det gøy på jobb, det mener nå i alle fall jeg!

Anonymkode: 788a6...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange møtes gjennom jobb, så selvfølgelig kan man date en man møter på den måten.

Anonymkode: 9c281...0bf

Nei, det er ingen selvfølge at man kan date folk man møter i jobben sin. Det er flere som risikerer å miste jobben sin (og autorisasjonen sin) dersom de innleder et forhold til mennesker de har et profesjonelt forhold til. 

Anonymkode: 9ec39...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...