Gå til innhold

Hvilken alder er en kvinne mest attraktiv, utseendemessig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mellom 30-40. Men jo eldre de blir jo færre holder seg.

Jeg er selv 31 og føler selv jeg er mye kjekkere nå enn da jeg var yngre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

14-17

Anonymkode: 289b0...252

Dette er barn, ikke kvinner

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Hva med menn da? Når er en mann mest attraktiv utseendemessig?

Anonymkode: fab47...b6c

I 30 årene. Da er han voksen men fortsatt ung !

Anonymkode: cfa91...813

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

21-22 år. I disse tolv månedene er hun på topp. Dette er tidsrommet hvor en kvinne "peaker".

Anonymkode: 321fb...1df

Snakk for deg selv, jeg var bollete i fjeset på den tiden. Ble ikke pen før jeg fylte 25, og det er det MENN som har gjort meg obs på. 

Anonymkode: 4e500...3d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antbug

Menn: ca 25 - 50, kanskje? Finnes en og annen yngre og eldre også som ser veldig bra ut, men de fleste er på sitt flotteste et sted mellom der. Noen blomstrer tidlig og noen sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

44. Hvorfor lurer du på det?

Anonymkode: 62a56...037

Æsj din gris! Hold deg til de over 25 iallefall, men det er fortsatt altfor ungt for deg. Helst 30+, tom dem vil være unge for deg.

Anonymkode: e1588...a20

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år, så har de de barnslige trekkene ennå. Det er frøken i vekst. 20/25 har De ennå dette,men beg å modnes. Desverre ødelegger mange med løshår,løsvipper og appelsinfarget hud. Du vet jo ikke hva som er under. 30 er fine damer...Samme med 40 og 50....jo flotte damer på 60 også.

Det spørs hva de gjør. Jeg ser jenter på 30 som gir blaffen. De har ikke vært på frisør på 5 år. Går i svære t-skjorter uten fasong. Ja nom i hettegenser. Og til større de blir,snakker om overvektig,til verre gjør de seg selv. 

Så møter jeg en på 45. Som passer på å kle seg i fasongklær,fine farger. Flott på håret osv. 

Også 50 åringer kan være veldig flotte. Dette er nok damer som vet å kle seg og pynte seg. Noe de har gjort i mange år.

Min nabo under her. Hun fyller snart 60. Trener,er slank. Alltid velpleid. Går ikke rundt og ut slaskedte i klærne. Skulle tro det var andre naboen min som var 60,men hun er 39

Ser ofte på tv. Blir sjokkert når de eks de sier at hun er 70. Er det mulig liksom å bli så flott

Så det er ingen alder som peker seg ut. Det er flotte damer i alle aldre 

Anonymkode: 3ddde...c73

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de er nitten og forsatt stram i f****n :fnise: 

Anonymkode: 54572...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når de er nitten og forsatt stram i f****n :fnise: 

Anonymkode: 54572...279

Du er en del eldre, tipper jeg.

Anonymkode: 6c084...a6b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig. Kvinner under 30 dømmes mye ut i fra kropp, kroppsfasong der passe store faste pupper, god fysikk, fast rumpe og flat mage er viktigere enn faktisk skjønnhet i trekkene hennes. Senere blir trekkene viktigere der det er de som er klassisk pene og symmetriske med elegante kropper som gjerne blir oversett som ung som er de vakreste. 

 

Anonymkode: 7b9d5...ecf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj din gris! Hold deg til de over 25 iallefall, men det er fortsatt altfor ungt for deg. Helst 30+, tom dem vil være unge for deg.

Anonymkode: e1588...a20

Et du helt fjern? Han sier ikke at han vil ha disse jentene.  Han svarer på spørsmålet.  Noen er så ute etter å ta menn de tror er ute etter unge jenter at de helt mister retningssansen. ;)

Anonymkode: 28c85...11f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Et du helt fjern? Han sier ikke at han vil ha disse jentene.  Han svarer på spørsmålet.  Noen er så ute etter å ta menn de tror er ute etter unge jenter at de helt mister retningssansen. ;)

Anonymkode: 28c85...11f

👍

Anonymkode: 0d56e...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 48 nå og får stadig høre at jeg blir mer og mer attraktiv. Jeg mangler ikke beilere, problemet er at jeg ikke vil ha de.

Jeg faller for menn som ikke gjengjelder mine følelser og omvendt. Nå har jeg gitt helt opp. Det blir singel resten av livet og det går bra det også 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et du helt fjern? Han sier ikke at han vil ha disse jentene.  Han svarer på spørsmålet.  Noen er så ute etter å ta menn de tror er ute etter unge jenter at de helt mister retningssansen. ;)

Anonymkode: 28c85...11f

Nå er det vel ikke så rart at noen reagerer på  innlegget under som er skrevet av en mann på 44.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

16-19. Elsker "teens". :wow: 

Anonymkode: 62a56...037

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utseendemessig er vel begge kjønn penest i 20 årene. Om jeg syntes de er attraktive er noe helt annet. Foretrekker jevnaldrende og utseende er ikke alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, pantertante skrev:

Nå er det vel ikke så rart at noen reagerer på  innlegget under som er skrevet av en mann på 44.

 

Han må uansett få lov til å mene at jentene er på sitt peneste da. Selv om "Elsker teens" kanskje er egnet  til å misforstå. 

Anonymkode: 28c85...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en del eldre, tipper jeg.

Anonymkode: 6c084...a6b

Jeg er 17 1/2 

Anonymkode: 54572...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Heldigvis har jeg alltid likt kvinner best når de er sånn ca min egen alder +-8 år. 

Det har nok med like referanserammerå gjøre. For 30 år siden syntes jeg 28-åringer var fossiler, idag synes jeg de er pene men litt uerfarne og selvbevisste. 

Er jeg heldig, vil denne glideskalaen følge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...