Gå til innhold

Hvilken alder er en kvinne mest attraktiv, utseendemessig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I Island er den seksuelle lavalderen 14år. 

Anonymkode: f9c71...73e

I Tyrkia har de ikke seksuell lavalder. 

Anonymkode: 88c48...cfe

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes damer på min egen alder er så utrolig flotte. Merkelig, dem blir stadig eldre😁

Siden spørsmålet blir stilt her. Har utseende egentlig så mye med sex å gjøre? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så jenter på 22 synes altså at menn på 24 er mest attraktive. Det må da være fælt for en mann på 50 å vite at selv om han er mest tiltrukket av 22-åringer, så kan han ikke konkurrere med en ung mann på 24. Faktisk synes heller ikke damer på 50 at en 50-årig mann kan konkurrere med eldre menn. Greit å oppdatere seg på egen synkende attraktivitet for dere eldre menn ;) 

Anonymkode: d60d3...df1

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter de som skriver: egen alder +/- 5 år. Tror kanskje jeg til og med heller mot pluss heller enn minus. M32

Anonymkode: ad7ff...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I Island er den seksuelle lavalderen 14år. 

Anonymkode: f9c71...73e

Åh hold kjeft. Synest synd på ung jentene med menn som deg. Er sikkert gammel og.

Anonymkode: 6630c...6a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.4.2017 den 19.19):

16-19. Elsker "teens". :wow: 

Anonymkode: 62a56...037

Motbydelige svin🤮

Endret av Adrenalina1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adrenalina1 skrev (1 minutt siden):

Motbydelige svin🤮

Han troller dere sikkert. Tenåringer er jo tross alt forvokste barn.

Anonymkode: ad7ff...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så jenter på 22 synes altså at menn på 24 er mest attraktive. Det må da være fælt for en mann på 50 å vite at selv om han er mest tiltrukket av 22-åringer, så kan han ikke konkurrere med en ung mann på 24. Faktisk synes heller ikke damer på 50 at en 50-årig mann kan konkurrere med eldre menn. Greit å oppdatere seg på egen synkende attraktivitet for dere eldre menn ;) 

Anonymkode: d60d3...df1

Trodde dette var commonsense. Jeg er en mann på 58 å jeg vet veldig godt at unge pene jenter ikke ser 2 ganger på meg. De fleste menn eller jaffal de på kvinneguiden lever i delusion. Å oftest når jenter er med gammle griser så er det pga pengene alle vet hvorfor når en stygg gammel mann kommer med en ung pen jente. Og går utifrå at de fleste som bruker tiden sin på kvinneguiden er verken kjekke eller rike det er bare en fantasi for de fleste. Menn har en tendens til å lyve for seg selv for å føle seg bedre at de fortsatt er relevant på markede men er langt i fra sandheten. Er sjeldent at man ser en gammel mann som kommer med en ung pen jente i Norge de fleste tilfellene er i Hollywood og det sier mye for de mennene er ofte kjekke og rike. Så ikke bry dere når de taperene på kvinneguiden som ser ut som et dass skriver sånt. De vet inderst inne at de ikke er relevante lenger.

Anonymkode: 6630c...6a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I Tyrkia har de ikke seksuell lavalder. 

Anonymkode: 88c48...cfe

….

Anonymkode: 6630c...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I Tyrkia har de ikke seksuell lavalder. 

Anonymkode: 88c48...cfe

Morsomt at du sprer feil informasjon den seksuelle lavalderen i Tyrkia er 18. 

Anonymkode: 6630c...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, men syns menn i slutten av. 30 årene, begynnelsen av 40 årene er mest attraktive sånn utseendemessig...

Anonymkode: 3ae1b...552

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Trodde dette var commonsense. Jeg er en mann på 58 å jeg vet veldig godt at unge pene jenter ikke ser 2 ganger på meg. De fleste menn eller jaffal de på kvinneguiden lever i delusion. Å oftest når jenter er med gammle griser så er det pga pengene alle vet hvorfor når en stygg gammel mann kommer med en ung pen jente. Og går utifrå at de fleste som bruker tiden sin på kvinneguiden er verken kjekke eller rike det er bare en fantasi for de fleste. Menn har en tendens til å lyve for seg selv for å føle seg bedre at de fortsatt er relevant på markede men er langt i fra sandheten. Er sjeldent at man ser en gammel mann som kommer med en ung pen jente i Norge de fleste tilfellene er i Hollywood og det sier mye for de mennene er ofte kjekke og rike. Så ikke bry dere når de taperene på kvinneguiden som ser ut som et dass skriver sånt. De vet inderst inne at de ikke er relevante lenger.

Anonymkode: 6630c...6a1

Ikke så vanskelig å se at du svarer deg selv med en annen bruker her.

Anonymkode: 86eb3...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er 49 år så er jo det svaret. Men vil endre seg hvert år. 😅

Anonymkode: 1166f...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer vel mye fra kvinne til kvinne. Men jeg synes de flotteste damene er rundt 40. Det syntes eg når når jeg var 25 og gjør det fremdeles nå når jeg er 50. Men for et dustespørsmål, kvinner (og menn) som tar sånn noenlunde vare på seg selv er flotte, uansett alder. 

Anonymkode: 04d25...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ikke så vanskelig å se at du svarer deg selv med en annen bruker her.

Anonymkode: 86eb3...85a

Et godt eksempel på menn som lever i delusion. 

Anonymkode: 6630c...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at de fleste kvinner er på topp mellom 18 og 23.

Hilsen M36.

Anonymkode: ae0a1...b4f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er kvinne, men syns menn i slutten av. 30 årene, begynnelsen av 40 årene er mest attraktive sånn utseendemessig...

Anonymkode: 3ae1b...552

syns jeg og.

hilsen 54 åring. 

Anonymkode: 248a5...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bedre ut som 32 enn som 22. Når jeg synes menn er mest attraktiv endrer seg fra år til år da jeg foretrekker menn rundt egen alder, men har lagt merke til at aldersspennet har blitt litt høyere nå. 29-39, men preferanse er 30-35 :)

En vakker person er vakker uavhengig av alderen og kjønn. 16-106 spiller ingen trille. Det er likevel ekkelt at mye eldre menn sikler etter mye yngre kvinner. Spesielt når kvinnene er under 30.

Anonymkode: 7b2e3...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...