Gå til innhold

Lygde til typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du si det du skriver her til kjæresten din? Be han om unnskyldning fordi du løy og at du har dårlig samvittighet på grunn av det. Ut i fra det du skriver så løy du ikke for å være slem, men fordi du var redd for at han var utro og når du lagde de profilene så gjorde du sikkert det fordi du trodde det var det beste å gjøre der og da? Alle gjør feil, men man kan lære av dem og du blir ikke dømt til evig tid. Ihvertfall ikke når man ser at man har gjort en feil og ber om unnskyldning for det. Tror du skal lete veldig lenge for å finne noen som ikke har løyet eller gjort feil i livet og finner du noen som mener de er feilfrie så er det kanskje virkelig grunn til å bli bekymret for hvem de er ;) 

Anonymkode: dbdb4...c3b

Må eg seie det til han da?

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vist eg ikkje seiar noko til kjæresten min , kommar gud til å straffe meg da? Eg angrar så utruli masse på det så eg bil bare glømme det.

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Kanskje du bør vente med forhold til du er litt eldre og mer moden? Du har elendig rettskrivning så jeg antar at du er fryktelig ung.

Forresten så liker ikke Gud uteomekteskapelig sex heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2017 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Haha, hva vet du om det?

Jeg kommer til å straffe henne med stein i skoen på alle fjellturer, veldig få likes på insta og face, og stryk på eksamen på høyskolen i 2022.

Det er standardstraff for falske instaprofiler og løgn om det iflg gudehåndboka kapittel 4.

Herregud ass. Folk.

Mvh Gud

Anonymkode: 3a0ab...bf0

Spørr Gud selv om hvordan jeg vet det :)

Anonymkode: 8c71c...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...