Gå til innhold

Lygde til typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Eg har følt meg utruli dårli for eg lygde til kjæresten min. Vist eg seiar at eg lygde til han så følar eg at han kommar til å slå opp med meg og bli skikkeli sint, men vist eg ikkje seiar det så følar eg at gud kommar til å straffe meg. Nokkn som kan hjelpe meg med å seie kva eg burde gjere

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg laget en falsk bruker på instagram for å finne ut om han hadde kunnet vert utro med meg og så spurte han om det var meg og eg sa nei

Akkurat nå, Viernes skrev:

Hva løy du om da? 

 

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lyver alle sammen. Dersom det er noe du mener at typen burde vite, så sier du det, selv om han kan bli sint. Dersom du føler at du ikke behøver å si noe om det, så holder du det for deg selv. 

Gud vil ikke straffe deg. Det er vel bare å angre, så er Gud fornøyd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la vær å lyve flere ganger.

La dette ligge, slett den falske brukeren din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sukrin skrev:

Bare la vær å lyve flere ganger.

La dette ligge, slett den falske brukeren din.

Det har eg jort

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sukrin skrev:

Bare la vær å lyve flere ganger.

La dette ligge, slett den falske brukeren din.

 

2 minutter siden, Berentsens skrev:

Vi lyver alle sammen. Dersom det er noe du mener at typen burde vite, så sier du det, selv om han kan bli sint. Dersom du føler at du ikke behøver å si noe om det, så holder du det for deg selv. 

Gud vil ikke straffe deg. Det er vel bare å angre, så er Gud fornøyd. 

Eg følar meg veldi dårlig for at eg lygde til  han, men så vist eg bare lar dette ligge og ikkje lyge meir så skal det gå bra?

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Berentsens skrev:

Vi lyver alle sammen. Dersom det er noe du mener at typen burde vite, så sier du det, selv om han kan bli sint. Dersom du føler at du ikke behøver å si noe om det, så holder du det for deg selv. 

Gud vil ikke straffe deg. Det er vel bare å angre, så er Gud fornøyd. 

Men følar dokke at dette er noko eg burde sei til han?

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Om Gud skulle straffe alle som løy, hadde alle mennesker på denne planeten blitt straffet, så ta det med ro du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men følar dokke at dette er noko eg burde sei til han?

Anonymkode: 756e3...898

Nei. La det ligge. Bare å slette den instagramprofilen som du har lagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Eg følar meg veldi dårlig for at eg lygde til  han, men så vist eg bare lar dette ligge og ikkje lyge meir så skal det gå bra?

Anonymkode: 756e3...898

Det kommer til å gå helt fint. Siden du tar deg så nær av det kommer du sikkert ikke til å gjøre det senere heller. 

Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Berentsens skrev:

Nei. La det ligge. Bare å slette den instagramprofilen som du har lagt. 

Eg har slettet den og det var ein snapchat bruker også som eg også slettet

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sukrin skrev:

Det kommer til å gå helt fint. Siden du tar deg så nær av det kommer du sikkert ikke til å gjøre det senere heller. 

Lykke til. 

Eg kommar aldri til å gjøre dette igjen

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg klarsr ikkje å slutte å tenke på det off... korleos eg kan glømme det

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

eg laget en falsk bruker på instagram for å finne ut om han hadde kunnet vert utro med meg og så spurte han om det var meg og eg sa nei

 

Anonymkode: 756e3...898

Hvis det er nok til å havne i helvete så finnes det ingen himmel. 

Anonymkode: 4bc8c...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis det er nok til å havne i helvete så finnes det ingen himmel. 

Anonymkode: 4bc8c...11c

Eg meiner ikkje at eg havner i helvette men at eg kan bli straffet på andre måter

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud kommer ikke til å straffe deg!

Gud vil du skal komme til han med dette problemet og han vil hjelpe deg å løse der. Gud er kjærlighet :) si det til Gud og be han om hjelp. Derfor han er der :)

Og om kjæresten virkelig elsker deg så må det gå an å feile. Si unnskyld og at du er urolig lei deg for det. Det høres verdt ut å snakke om uansett. Det er et kjempe greit tema å ta opp om du sliter med å stole på det. Da kan han bekrefte for deg at han ikke er utro. Jeg ville ha vært åpen om dette! Så absolutt :)

Anonymkode: 8c71c...b0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud kommer ikke til å straffe deg!

Gud vil du skal komme til han med dette problemet og han vil hjelpe deg å løse der. Gud er kjærlighet :) si det til Gud og be han om hjelp. Derfor han er der :)

Og om kjæresten virkelig elsker deg så må det gå an å feile. Si unnskyld og at du er urolig lei deg for det. Det høres verdt ut å snakke om uansett. Det er et kjempe greit tema å ta opp om du sliter med å stole på det. Da kan han bekrefte for deg at han ikke er utro. Jeg ville ha vært åpen om dette! Så absolutt :)

Anonymkode: 8c71c...b0e

Men eg vil ikkje seie det til han, eg vil bare fortsette som vaneli å glømme dette men eg veit ikkje korleis eg skal glømme det😖

Anonymkode: 756e3...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud kommer ikke til å straffe deg!

Gud vil du skal komme til han med dette problemet og han vil hjelpe deg å løse der. Gud er kjærlighet :) si det til Gud og be han om hjelp. Derfor han er der

Anonymkode: 8c71c...b0e

Haha, hva vet du om det?

Jeg kommer til å straffe henne med stein i skoen på alle fjellturer, veldig få likes på insta og face, og stryk på eksamen på høyskolen i 2022.

Det er standardstraff for falske instaprofiler og løgn om det iflg gudehåndboka kapittel 4.

Herregud ass. Folk.

Mvh Gud

Anonymkode: 3a0ab...bf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eg har følt meg utruli dårli for eg lygde til kjæresten min. Vist eg seiar at eg lygde til han så følar eg at han kommar til å slå opp med meg og bli skikkeli sint,

Kan du si det du skriver her til kjæresten din? Be han om unnskyldning fordi du løy og at du har dårlig samvittighet på grunn av det. Ut i fra det du skriver så løy du ikke for å være slem, men fordi du var redd for at han var utro og når du lagde de profilene så gjorde du sikkert det fordi du trodde det var det beste å gjøre der og da? Alle gjør feil, men man kan lære av dem og du blir ikke dømt til evig tid. Ihvertfall ikke når man ser at man har gjort en feil og ber om unnskyldning for det. Tror du skal lete veldig lenge for å finne noen som ikke har løyet eller gjort feil i livet og finner du noen som mener de er feilfrie så er det kanskje virkelig grunn til å bli bekymret for hvem de er ;) 

Anonymkode: dbdb4...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...