Gå til innhold

Har du noen gang datet menn som er lavere enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten 190,og han er rundt 170. 20 cm er vel maks. Husker ikke akkurat hvor høy han er, men noe sånt. Vi er ikke sammen lenger så kan ikke akkurat spørre. 

Anonymkode: fc834...993

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten 190,og han er rundt 170. 20 cm er vel maks. Husker ikke akkurat hvor høy han er, men noe sånt. Vi er ikke sammen lenger så kan ikke akkurat spørre. 

Anonymkode: fc834...993

Så jeg som er 160 kan ikke være med en som er 185?  Forklar!

Anonymkode: 6f1c0...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg som er 160 kan ikke være med en som er 185?  Forklar!

Anonymkode: 6f1c0...e25

? Det var ikke det jeg mente. Mente at forskjellen var maks 20 cm mellom oss. Bare skrev det siden jeg ikke husker hans høyde eksakt. 

Gir faen i høyde og høydeforskjell andre ønsker eller ikke ønsker. 

Anonymkode: fc834...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175 cm sjøl og har både datet og vært kjæreste med kortere menn. Da jeg var sent i tenårene var jeg tre år sammen med en som var under 170 cm. Den forrige kjæresten min var jeg sammen med i to år, og han var to-tre cm kortere enn meg.

Det er ikke et problem for meg, så lenge det ikke er et problem for ham.

Anonymkode: 7eb2c...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. Vi var sammen ganske lenge. Det var helt greit, men jeg må innrømme at den opplevelsen har gjort at jeg har blitt mer glad i menn som er høyere enn meg og større enn meg. Man kan si det er overfladisk, men det bygger på mange erfaringer om hvordan det påvirket oss. Spesielt ham, kanskje.

Anonymkode: bddde...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er selv 1,64 og ikke møtt noen mann jeg har likt som har vært lavere en meg noen gang. Liker at menn er minst ti cm høyere enn meg selv.

 

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel datet en som var like høy som meg men ingen under den høyden som jeg kan minnes. 

Anonymkode: 4754b...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mange ganger, brydde meg mindre da jeg var yngre, men 3 cm er jo ingenting da.

Anonymkode: 1b732...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Samboeren min er 6 cm lavere enn meg. Eksen var 3 cm lavere enn meg. Høyde betyr lite for meg, om jeg skulle hatt et krav der er det nok at mannen skal være omtrent på samme høyde som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...