Gå til innhold

Har du noen gang datet menn som er lavere enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang datet menn som er lavere enn deg? Du vet at du er høyere enn mannen, men velger likevel å møte han. Det er snakk 3 cm.

Anonymkode: b3e07...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det har jeg og det gikk helt fint. Dumt å velge bort enn bra mann på grunn av 3 cm. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har det. Han var rundt 20 cm lavere enn meg. Gikk fint det, men bryr meg ikke om høyde.

3 cm er ingenting.

Anonymkode: fc834...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Så bra! Håper dette blir en positiv opplevelse :) 

Anonymkode: b3e07...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt tre langvarige forhold (samboerskap) med menn som alle har vært lavere enn meg, anser ikke høyde som noe stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja,har det. Han var rundt 20 cm lavere enn meg. Gikk fint det, men bryr meg ikke om høyde.

Anonymkode: fc834...993

`Hvor høye er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri gjort. Men det relevante med det faktumet er at jeg aldri, til dags dato, har møtt en mann i min aldersgruppe som er lavere enn meg! Da måtte jeg ha dratt til en ungdomsskole, og det er jo ikke reelt.

Anonymkode: 65f98...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 cm er ca like høy, det er ok. 

Anonymkode: 9fa7b...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger man bort mann pga 3cm er man selv dårlig kjærestemateriale

Anonymkode: dea1e...cfa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

`Hvor høye er dere?

Jeg er nesten 190,og han er rundt 170. 20 cm er vel maks. Husker ikke akkurat hvor høy han er, men noe sånt. Vi er ikke sammen lenger så kan ikke akkurat spørre. 

Anonymkode: fc834...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri datet en som er lavere enn meg, men så er jeg veldig lav også, så jeg har aldri hatt det dilemmaet... men hadde han vært lavere enn meg, hadde jeg nok vært overfladisk nok til å la være... Fordi en mann på under 160 er veldig lavt... vet ikke. Det er vel bare noe med at man ønsker å føle seg "beskyttet" og at mannen da bør være større.. herregud jeg høres ut som et dårlig menneske. Det er jo som med alt annet. Førsteinntrykket er faktisk ganske betydningsfullt, og høyden er en del av det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg dater nå er ca like høy som meg, mulig 1-2 cm lavere. Jeg tenker over det i blant, fordi jeg har hatt komplekser for å være høy tidligere, men liker han så godt at 98% av tiden tenker jeg ikke på det.

Anonymkode: 02e28...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei faktisk ikke. Jeg er 176 cm, det ville vel være mere sannsynlig om jeg var 180. Men liker godt Tom Cruise da...

Anonymkode: 67cfe...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men jeg er ikke så høy, så det skal ikke så mye til for å være høyere enn meg.

Men må innrømme at høyde er en avgjørelse faktor. For jeg hatt nydelige korte menn som har vært interessert i meg, men i tillegg til å være kort så har de vært veldig små bygd. Jeg selv er ganske fyldig så jeg ville sett ut som en dundre ved siden av dem. Så selv om de er flotte snille karer så hadde det gjort at jeg aldri har tillatt meg å falle for den kroppstypen, men det har også mer med meg og min kropp å gjøre enn deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men så er jeg 162 cm så det er ikke lett å finne noen som er lavere enn meg :P 

Siste date påstod han var 167 cm. Ganske sikker på at han ikke var så "høy". Veldig liten mann. Men jeg hadde ingen problem med hans høyde. Jeg er selv nett og følte meg ikke stor sammen med han. 

Anonymkode: 35df2...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri datet noen som er lavere enn jeg er, men jeg er kun 167. Det kunne fort vært annerledes om jeg var over 180.

Anonymkode: 99729...8af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...