Gå til innhold

Hvilke artister eller band, mener du er oppskrytt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

U2, Twenty One Pilots, Guns N roses, Kygo, Beatles, 

Ed Sheeran, Tom Odell og Kurt Nilsen funker ikke for meg, men de er sånne hyggelige karer som man skulle ønske man likte musikken til bedre siden de er så hyggelige. 

Anonymkode: c0093...f23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11

Må si jeg er sjokkert over at noen mener Michael Jackson, Beatles, U2 osv er oppskrytt :hakeslepp:Men smak og behag

Jeg synes Britney Spears er veldig oppskrytt! Seriøst, dama kan jo ikke synge. Det er jo en grunn til hun aldri synger live. Har sett noen få klipp der hun synger live og det var dårlig. Hun hadde stemme back in the days, men den er tydeligvis helt borte siden hun har kjørt playback i maaange år nå. 

Andre som jeg synes er oppskrytt. 

Taylor Swift 

Kanye West

Nicki Minaj 

Ariana Grande

Kygo

Astrid S

Tone Damli 

Justin Bieber 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
På Sunday, April 09, 2017 den 19.42, letterbomb skrev:

 

Må bare si at for min del synes jeg ikke The Beatles er oppskrytt. Det er en grunn til at de fortsatt er populære, selv om det er over 50 år siden de holdt på. Paul McCartney er en utrolig god musiker fortsatt, i en alder av over 70. Til tross for alderen spiller han fortsatt konserter på over 2,5 time, med både nytt og gammelt. Tenk så mange The Beatles har inspirert! Jeg er bare 24, men har vokst opp med Beatles og Paul McCartney på grunn av foreldrene mine. Det at musikk kan gå såpass i generasjoner som det Beatles gjør, sier noe om at de så absolutt ikke er oppskrytt. 

Enig. Helt greit folk ikke liker Beatles, men det blir for dumt å si de er oppskrytt. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Rose11 skrev:

Enig. Helt greit folk ikke liker Beatles, men det blir for dumt å si de er oppskrytt. 

Jeg synes de er oppskrytt. De var bare et popband på lik linje med One Direction

Anonymkode: c0093...f23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rose11 skrev:

Må si jeg er sjokkert over at noen mener Michael Jackson, Beatles, U2 osv er oppskrytt :hakeslepp:Men smak og behag

Jeg synes Britney Spears er veldig oppskrytt! Seriøst, dama kan jo ikke synge. Det er jo en grunn til hun aldri synger live. Har sett noen få klipp der hun synger live og det var dårlig. Hun hadde stemme back in the days, men den er tydeligvis helt borte siden hun har kjørt playback i maaange år nå. 

Andre som jeg synes er oppskrytt. 

Taylor Swift 

Kanye West

Nicki Minaj 

Ariana Grande

Kygo

Astrid S

Tone Damli 

Justin Bieber 

 

Britney Spears, Justin Bieber, Tone Damli osv. oppskrytt? Vil vel si at de har et rykte som artister som er nokså i samsvar med musikken de gir ut, altså ganske dårlig :)

Å både være utskjelt og oppskrytt samtidig henger ikke helt på greip :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de er oppskrytt. De var bare et popband på lik linje med One Direction

Anonymkode: c0093...f23

Det er jo skivebom :)

Beatles var et "naturlig" band, noen karer som selv opprettet en gruppe og lagde musikken selv (bare et par coverlåtunntak før de ble kjente, men det er helt vanlig), og i stor grad utviklet/definerte moderne populærmuskkk.

På 60-tallet var det jo i hvert fall ett bandnavn som ble til etter auditioner slik boybands ofte dannes i dag, nemlig The Monkees, men selv de begynte etter hvert å lage musikken selv. 

One Direction vet jeg lite om, men leser på nettet at det ble til under X-Factor, og at ingen av låtene på albumene, i hvert fall det første, ble skrevet av noen av gruppemedlemmene. Med andre ord så fjernt fra The Beatles som man kan komme, når man også legger til at låtmaterialet trolig (aldri hørt på) er meget svakt og lite revolusjonerende :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de er oppskrytt. De var bare et popband på lik linje med One Direction

Anonymkode: c0093...f23

Overhodet ikke. De tre-fire første albumene var pop, resten var alt annet. Det var rock, alternativ, psykedelisk, indisk-inspirert etc etc. Medlemmene i Beatles spilte i tillegg alle instrumenter selv og skrev alle tekster selv.

Anonymkode: ec1f8...e36

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muse.
Vet mange synes de er helt fantastiske, og teknisk sett hører de til en sjanger jeg som regel har sansen for, men jeg greier bare ikke å like dem. Jeg synes de er pretensiøse og gnålete.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de er oppskrytt. De var bare et popband på lik linje med One Direction

Anonymkode: c0093...f23

På lik linje med One Direction? Å sammenligne Beatles med One Direction er jo helt på trynet. Tydelig du ikke vet hva du snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden burde bytte navn til "hvilke artister /band liker du ikke?" Folk svarer kun utifra hvilke artister /band de ikke liker. 

Anonymkode: 35d1d...c96

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Me. Elsker tittelen og konseptet på sangen "With my hands covering both of my eyes i am too scared to have a look at you now" men klarer ikke å like bandet.

Liker Higasakite i dag men ikke i mårra. De må utvikle seg for å bli noe annet enn noe som er fint her og nå. Liker Darth Vader: Am I the real Darth Vader? I'll slay dragons too..

Kygo.

The Beatles. Får blokkfløyte og skolebenk-assosiasjoner (mye Beatles i musikktimene på barneskolen) og pianobar alla. Vonda Shepard.

Endret av Mormor.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Karpe Diem er et hedersband! Seize the day!

Anonymkode: d8178...b28

Det beste med Karpe er tekstene. Talentfulle folk.

Anonymkode: f4007...2a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det beste med Karpe er tekstene. Talentfulle folk.

Anonymkode: f4007...2a4

Hvis tekstene er det beste med Karpe Diem... OMG :sjokkbla:

Anonymkode: 53ed1...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2017 den 6.03, AnonymBruker skrev:

Veit ikke om det var en spøk, men her er Kizz 

 

Anonymkode: ba277...190

Kiss ;) 

Anonymkode: 35c8e...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier The Beatles er oppskrytt...de burde bare holde kjeft. Hvis det er ETT band med nærmest perfekt diskografi, så er det The Beatles.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DeLorean skrev:

Folk som sier The Beatles er oppskrytt...de burde bare holde kjeft. Hvis det er ETT band med nærmest perfekt diskografi, så er det The Beatles.

Enten lærer du deg at vi er forskjellige mennesker som faktisk ikke mener det samme som deg, eller så holder du kjeft selv.

Anonymkode: c0093...f23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...