TeddyToria Skrevet 18. april 2005 #361 Del Skrevet 18. april 2005 Woohoo!!! Skrekkblandet fryd kan jeg tenke...synes jo det selv, enda jeg har en måned mer på meg til å "psyke" meg opp! Men utrolig herlig spennende gøy!!! *iiik* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. april 2005 #362 Del Skrevet 18. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. april 2005 Forfatter #363 Del Skrevet 23. april 2005 Nå er det visst en stund siden jeg har skrevet - var langt nede på side 2! har ikke så mye nytt å fortelle. har fått koselige tilbakemeldinger på invitasjonene vi har sendt ut, og hittil har ingen meldt avbud :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. april 2005 #364 Del Skrevet 23. april 2005 Så bra da! Ingenting er bedre enn at folk takker ja (stort sett) og at en får komplimenter for invitasjonene! :-) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 24. april 2005 #365 Del Skrevet 24. april 2005 Ønsker deg en fortsatt god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. april 2005 #366 Del Skrevet 24. april 2005 Får legge igjen et lite spor jeg også da, og benytte sjansen til å ønske deg en fortsatt deilig søndag - lille engel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #367 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har visst ikke vært innom på en stund... Har så utrolig mye å gjøre på skolen i disse dager, så det blir dessverre ikke mye tid til bryllupsplanlegging. Men det er jo ikke så mye som gjenstår, da. :-) (Og jeg skriver fortsatt i den andre dagboka hver dag ) Mora til sambo ringte i dag og sa at sambos morfar ikke har fått bryllupsinvitasjonen! :o Vi sendte den jo for et par uker siden! tenker vi venter en uke til, og hvis han ikke har fått den da, så får vi sende en ny. Vi har ennå ikke mottatt bekreftlse på at vi skal ha restauranten 18.juli, selv om de sa de skulle sende det. Jeg har sendt mail og bedt om en, men ikke hørt noe :-? Tenker vi gir dem en uke, og hvis vi ikke hører noe så får vi heller ringe. Ikke noe gøy å gå og lure på om alt er som det skal :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 4. mai 2005 #368 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har visst ikke vært innom på en stund... Har så utrolig mye å gjøre på skolen i disse dager, så det blir dessverre ikke mye tid til bryllupsplanlegging. Men det er jo ikke så mye som gjenstår, da. :-) (Og jeg skriver fortsatt i den andre dagboka hver dag ) Mora til sambo ringte i dag og sa at sambos morfar ikke har fått bryllupsinvitasjonen! :o Vi sendte den jo for et par uker siden! tenker vi venter en uke til, og hvis han ikke har fått den da, så får vi sende en ny. Vi har ennå ikke mottatt bekreftlse på at vi skal ha restauranten 18.juli, selv om de sa de skulle sende det. Jeg har sendt mail og bedt om en, men ikke hørt noe :-? Tenker vi gir dem en uke, og hvis vi ikke hører noe så får vi heller ringe. Ikke noe gøy å gå og lure på om alt er som det skal :veldigsur: :trøste: alt er sikkert som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #369 Del Skrevet 13. mai 2005 I dag ringte sambo til restauranten vi skal ha selskapet i, og fikk bekreftet at de ikke har glemt oss. De skulle sende bekreftelse på mail neste uke. :-) Nå har forloveren til sambo og hans forlovede satt dato for bryllupet sitt! Det blir 29. juli 2006. Hun er konditor og skal lage bryllupskaka vår. de kommer til oss i morgen, og da skal hun ta med bilder av forskjellige kaker, så kanskje vi finner ut hva slags kake vi vil ha. Gleder meg!! Ellers blir det ikke mye tid til planlegging. bacheloroppgaven skal leveres om en uke i dag, og jeg har vært på skolen 10-12 timer om dagen den siste tiden. Når den er levert er det to uker med lesing fram til muntlig som er 7. juni (tre timer!!! :o ) Men SÅ skal jeg gjøre ferdig resten av bryllupsplanleggingen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. mai 2005 #370 Del Skrevet 13. mai 2005 Håper du får en fin helg og en flott 17.mai søndagsengel! Og lykke til videre med lesing og alt skolemas... Skal bli deilig med sommerfeie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. mai 2005 #371 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå har forloveren til sambo og hans forlovede satt dato for bryllupet sitt! Det blir 29. juli 2006. Hun er konditor og skal lage bryllupskaka vår. de kommer til oss i morgen, og da skal hun ta med bilder av forskjellige kaker, så kanskje vi finner ut hva slags kake vi vil ha. Gleder meg!! Så vittig! Min forlover skal også gifte seg 29. juli 2006, de bestemte datoen i februar... Et litt artig sammentreff! Spennende med valg av kake, kjekt at man kjenner de som lager den, så blir det lettere å få det akkurat som man vil kanskje!?? Uansett, lykke til med oppgave og gooood pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #372 Del Skrevet 15. mai 2005 Takk for hilsen TeddyToria! :-) Ja, det var et pussig sammenreff! Tror mange gifter seg den dagen, de hadde problemer med å få tak i fotograf... :o Vi så ikke på kakebildene i går, for hun hadde med tre store album! Da hadde vi ikke fått vært noe sosiale! Så Sambo og jeg skal se på dem alene, så kan vi haller ta det med henne etterpå. Ja, veldig kjekt å kjenne en konditor! Hun er veldig flink også :-) :-) Takk for lykkeønskninger, er faktisk på vei til å kjøre til skolen nå... :-? God pinse til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #373 Del Skrevet 16. mai 2005 Nå har jeg sett gjennom to av tre album stappfulle med kakebilder!! Foreløpig kakefavoritt er den hun som skal lage kaka vår vant 2. plass med i "NM for unge konditorer". Det er en etasjekake med mandarinmousse, ser kjempegod ut! Den er på en måte litt "tøff" i stedet for "sukkersøt" (merkelig måte å beskrive en kake på, men..) fordi den har trekanta sjokoladebiter rundt alle etasjene (litt vanskelig å forklare). Hele den øverste etasjen er pynt laget av sukker, med blomster og to sommerfugler. Helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. mai 2005 #374 Del Skrevet 16. mai 2005 Oi, problemer med fotograf allerede!?!?! Wow!!! Kjekt å ha i bakhodet kanskje...:klø: Uansett. jeg skjønner godt hva du mener med røff kontra sukkersøt...har igrunnen lyst på noe litt røfft og utradisjonelt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 17. mai 2005 #375 Del Skrevet 17. mai 2005 HIPP HIPP HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #376 Del Skrevet 17. mai 2005 Hipp hipp hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. mai 2005 #377 Del Skrevet 17. mai 2005 Gratulerer med dagen!!! Hurra for 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #378 Del Skrevet 20. mai 2005 I dag er bacheloroppgaven ENDELIG levert!!!! Etter 10 uker med skikkelig hardkjør! (Og det var så vidt vi rakk å levere innen fristen klokka 15... :oops: ) Forhåpentligvis har jeg mer tid til å tenke på bryllup framover, selv om jeg må lese mye til muntlig eksamen som er 7. juni. Har fått meny fra restauranten hvor vi skal ha bryllupet. den inneholder forslag til tre tre-retters middager. Har ikke bestemt oss for om vi vil bruke noen av dem, eller om vi skal finne en annen meny, men det så da ut til å være noe godt der... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. mai 2005 #379 Del Skrevet 20. mai 2005 Gratulerer med levert oppgave!! Et steg nærmere sommerferie! Skriv gjerne mer om menyene!!...mat er alltid spennende for en liten matmoms som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #380 Del Skrevet 21. mai 2005 Her er menyen vi fikk tilsendt: Meny 1 Lime & urteposjert kamskjell med blomkålkrem, safranolje og ristet brødkrumme. Kalv glasert med chili og appelsin, dampede rotfrukter og salviesjy. Kokosfromage med ananassalsa, sjokoladeshot og bringebærgele. Meny 2 Blåskjellsuppe med revet agurk og basilikum. Andebryst med sellerikrem, ristet sopp, rødløksmarmelade og portvinsaus. Cappuchinomousse servert med bringebærsuppe og hasselnøttpralin. Meny 3 Kyllingballotine, fylt med kyllinglever og urter, servert med gourmandsalat og tomatvinaigrette. Krydderstekt laks med sellerikrem, spinat og aspargesbønner, kjørvelskum Sjokoladefondant med hjemmelaget vaniljeis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå