søndagsengel? Skrevet 7. april 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 7. april 2005 Supert hvis du sjekker opp noen hoteller! :-) :-) Når det gjelder dykkersertifikatet, så lurer jeg på om det er et kurs som går over flere dager? Det er jo ganske sannsynlig, i allefall hvis det har samme standard som her hjemme. Og ettersom vi bare skal være der 1 uke er det dumt hvis flere dager skal gå bort til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. april 2005 #302 Del Skrevet 7. april 2005 Supert hvis du sjekker opp noen hoteller! :-) :-) Når det gjelder dykkersertifikatet, så lurer jeg på om det er et kurs som går over flere dager? Det er jo ganske sannsynlig, i allefall hvis det har samme standard som her hjemme. Og ettersom vi bare skal være der 1 uke er det dumt hvis flere dager skal gå bort til det! Det er sant ja.... Det tok flere dager for venninnen min også, selv om jeg tror det bare var et par timer om gangen... Men skjønner jo helt klart at det kan være litt kjipt på bryllupsreise.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. april 2005 #303 Del Skrevet 7. april 2005 Hadde vært kjekt med en cirka-dato hvis jeg skal sjekke priser på hoteller..... rett etter bryllupet eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. april 2005 #304 Del Skrevet 7. april 2005 Fader..prøvde å legge inn linker av to hoteller i Krakow, men det gikk ikke..... Det ene kostet ihvertfall 900kr for to personer i to netter(helgen etter bryllupet)...det var med frokost og hadde svømmebasseng og mye annet.... Får prøve mer i morgen..nå må jeg være litt grønnsak foran tvn... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. april 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 8. april 2005 Takk for hjelpen Cons! :blomst_opp: I dag kom det siste forslaget til invitasjon på mail. tror jeg liker det best. Så hvis sambo er enig, mailer jeg henne alle navnene etterpå, og så får vi nok invitasjonene neste uke :rosasmil: Det skal bli gøy å sende dem ut!! Vi har ikke bestilt fotograf ennå, så det er litt vanskelig å vite hvor lang tid vi skal beregne mellom vielsen og middagen. Vielsen er ferdig litt før 15.00. Har egentlig satt mottakelse og middag kl 17, men kanskje vi skal si 17.30? bedre å ha litt for god tid enn å stresse! Middag og vielse/fotograf er i to forskjellige byer også... Hva mener dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. april 2005 #306 Del Skrevet 8. april 2005 om dere er ferdig på tinghuset kl 15,så 10 min på utsiden til bilder, så kjøring til gamlebyen/fotograf 30 min, så 1 time med bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. april 2005 Forfatter #307 Del Skrevet 9. april 2005 Nå har jeg tenkt mer på morgengaven, og kommet fram til at jeg nok ikke gir ham reise. Det passer ikke å dra rett etter bryllupet fordi vi skal ha vennefesten, og uka etter drar vi på bryllupsreise. Jeg tør ikke å planlegge lenger fram i tid, for da vet jeg ikke hvordan vi jobber. :-? Så reise får jeg heller evt gi ham i bursdagsgave i oktober... Jeg har bestemt meg for å gi ham en champagne som vi kan sprette på 1-års bryllupsdagen. I tillegg lager jeg scrapbook. Jeg har lyst til å gi noe mer, men får ta det litt etter hvert. Kanskje et smykke med gravert dato og noen personlige ord? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 9. april 2005 #308 Del Skrevet 9. april 2005 Høres ut som om du har kommet frem til en fin løsning på morgengaven! Når det kommer til dette med vielse og middag, så synes jeg fint dere kan ha den kl. 17, men det gjør ingenting om dere utsetter den til 17.30 heller - for tiden går fort nok. Dere har en mottakelse for gjestene mens dere fotograferes, eller? Har dere det, er det i alle fall ikke noe problem. Da kan gjestene skravle litt og bli kjent, samtidig som dere får litt tid til å puste ut og hilse på folk før bordsettingen når dere er ferdig med å fotografere. Det er slik vi selv har tenkt det, og jeg tror det kan fungere kjempe greit! :-) Det er som du sier, ikke noe stas med stress!!! Gleder meg til å se bilde av invitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 9. april 2005 #309 Del Skrevet 9. april 2005 Hei hei - håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. april 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 9. april 2005 Hei TeddyToria og Izaria!! Det er fantastisk koselig hver gang jeg får mail med beskjed om at det er et nytt innlegg i en av dagbøkene mine!! Derfor burde jeg bli flinkere til å skrive i andres dagbøker også - for jeg leser jo hvert eneste innlegg i mange av dagbøkene her inne! :-) mange av dere skriver jo om hverdagen i bryllupsdagbøkene, så jeg føler jeg blir mer kjent med dere enn hva dere blir med meg når dere leser bryllupsdagboka mi. Men dere må gjerne titte innom DAGBOKA også! Jeg skriver hver eneste dag... TeddyToria: Jeg har lagt ut en link til invitter som er omtrent like som våre. tror de er på siden foran denne... Kommer ikke til å legge ut våre, for hvis jeg sensurerer bildet blir hele poenget borte... Izaria: Alt er bra med meg! Hva med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #311 Del Skrevet 9. april 2005 Ser det er flere som skiller mellom vanlig dagbok og bryllupsdagbok her inne. Har vært inne på tanken selv men siden det nå er så kort tid til bryllupet så fortsetter jeg nok på den jeg har også får jeg heller opprette en annen etterpå. Men det er som du sier, veldig koselig når noen legger igjen spor etter seg i dagboken så her er ett spor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. april 2005 Forfatter #312 Del Skrevet 12. april 2005 Takk for sporet, Heidi! Har fått mail i dag om at invitasjonene blir laget nå, og vil bli sendt i løpet av uka!! HÅPER de er like fine som på bildet, da... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 #313 Del Skrevet 12. april 2005 Oooops, den invitasjonslinken gikk meg rett og slett bare hus forbi! Så faktisk litt på den invitten selv, veldig enkel og fin, samtidig som den blir personliggjort med et bilde! Hvilken Rembo-kjole var det da? Nei, de skoene liker jeg bare bedre og bedre forresten... Skulle ønske jeg kunne brukt noen slike selv, men det står dessverre ikke helt i stil. Men kan fint tenke meg at de står max i stil til Rembo og kjoler som Cymberline og Linea R!!! Du blir en flott og stilig brud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. april 2005 Forfatter #314 Del Skrevet 13. april 2005 Oooops, den invitasjonslinken gikk meg rett og slett bare hus forbi! Så faktisk litt på den invitten selv, veldig enkel og fin, samtidig som den blir personliggjort med et bilde! Hvilken Rembo-kjole var det da? Nei, de skoene liker jeg bare bedre og bedre forresten... Skulle ønske jeg kunne brukt noen slike selv, men det står dessverre ikke helt i stil. Men kan fint tenke meg at de står max i stil til Rembo og kjoler som Cymberline og Linea R!!! Du blir en flott og stilig brud!!! Kjolen heter Alais. Jeg har ikke funnet bilde av den på nettet. Har som sagt planer om å legge ut bilde, men må få somla meg til å ta et først... Det er ikke førsteprioritet akkurat nå, holder på med bacheloroppgaven og er sliiiten når jeg kommer hjem fra skolen... På lørdag skal vi ut og finne klær til sambo! :-) Tenker jeg tar med meg kjolen så vi finner noe som passer i stilen og fargen. Den er jo litt annerledes enn mange andre kjoler. Gleder meg til å ha klær til han i boks!! Er litt stressa over at vi ikke har fått bestilt fotograf ennå! Tror jeg skal sette frist på det til lørdag... Så MÅ det bli gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. april 2005 #315 Del Skrevet 13. april 2005 Rembo-kjolene er bare lekre! Er det forresten denne!?? Spennende med tøy til han altså! Gleder meg til deg er klappet og klart jeg også...så gleder meg til mai jeg da, for det er da vi har avtalt å få alt til han i hus! Lykke til med anskaffelse av fotograf! *bust bust* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. april 2005 Forfatter #316 Del Skrevet 13. april 2005 Rembo-kjolene er bare lekre! Er det forresten denne!?? Ja, det er den!!! :hoppe: Hvor fant du den? Trodde jeg hadde lett over alt!! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. april 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 13. april 2005 Fargen kommer ikke helt fram på bildet, da. Den er litt mer beige/champagne. Og finere! :-) Har noen forslag til hva slags blomster jeg kan ha? Har hatt lyst på callaer hele tiden, men det passer ikke så godt i hverken farge eller "stil" til denne kjolen, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. april 2005 #318 Del Skrevet 13. april 2005 Så bra! Flott kjole altså! Vet ikke jeg, bare søkte på "Rembo Alais", og da kom dette bildet opp!! :klø: Hmmm, bukett ja! Njo, callaer ville sikkert vært flott det, men jeg er med deg på tanken din... Hva med orkideer? Litt røft, med f.eks mye grønt, strå/strass og slikt? Noe som denne??? Eller hva med denne, eller disse: 1 2 3 4 Bare en tanke... Jeg har flere bilder av buketter jeg godt kan se for meg til den kjolen, men de ligger på maskinen min. Har lagret de og finner ikke igjen linkene... :oops: Men sender du en PM med mailen din, så kan jeg sende om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 13. april 2005 #319 Del Skrevet 13. april 2005 Kjempeflott kjole!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. april 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 13. april 2005 : Vet ikke jeg, bare søkte på "Rembo Alais", og da kom dette bildet opp!! :oops: Prøvde på det jeg også, men... Nå har jeg send deg en PM. Vil gjerne se bilder av blomster! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå