Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, så mange fine hilsninger det har kommet her!!!! :klem: Rart jeg ikke har fått beskjed på mailen, får alltid det ellers!

Hadde det helt supert i LA!!!!! Kjøpte nytt digitalkamera, så jeg regner med å få lagt ut noen bilder etter hvert. Må bare få tatt noen først... :roll:

Liv, nå er det virkelig på tide å få bestilt invitasjoner! Kommer til å bestille fra hipphipphurra.no . Bra du minte meg på det, må få gjort det denne uka! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt invitasjoner. Det blir fra www.hipphipphurra.net , bryllupsinvitasjon nr. 3. Jeg synes de er fine, litt stilige og litt romantiske... og den varme fargen passer til kjolen min tror jeg (selv om jeg ikke har sånn farge på kjolen, altså!).

Har tatt bilde av skoene mine og prøvd å legge det ut her, men det kom aldri inn i albumet...mulig det var for stort? Vet ikke hvordan jeg kan gjøre det mindre, noen som kan hjelpe meg kanskje? :-)

Ha en fin lørdag alle sammen!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Så spennende med invitasjoner da du! De ser kjempelekre ut.

Send meg en pm hvis du trenger hjelp med bildet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Så spennende med invitasjoner da du! De ser kjempelekre ut.

Send meg en pm hvis du trenger hjelp med bildet! :-)

Takk! da sender jeg en pm nå med det samme jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hjelpen tomias!!!!! :dagensrose: Jeg synes også de er fine :-) Og de passer veldig godt til kjolen. Skal prøve å få tatt bilde av den snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Har visst klart å sette skoene ved siden av den eneste malingflekken på gulvene i hele huset... Mulig ingen hadde lagt merke til det hvis jeg ikke hadde sagt det, men jeg måtte bare... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flekken så ikke jeg i alle fall... Leste kommentaren etter at jeg så på skoene - som forøvrig var helt sinnsykt fine!!!

Likte de utrolig godt!!! :tommelsmil: Men, de må liksom passe til kjolen, da de jo er noe utradisjonelle! Hvor har du kjøpt dem? Var det en Rembo eller Linea-kjole du skulle ha? (...kan ikke huske akkurat det... :oops: )

Ha en superduperfantastiskstrålende helg!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte de utrolig godt!!! :tommelsmil: Men, de må liksom passe til kjolen, da de jo er noe utradisjonelle! Hvor har du kjøpt dem? Var det en Rembo eller Linea-kjole du skulle ha? (...kan ikke huske akkurat det... :oops: )

:vinke:

Koselig at dere liker dem! de passer perfekt til kjolen! :-) Som er en Rembo-kjole ja. Skal få lagt ut bilde snart jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at dere liker skoene mine da! :-)

Nå har jeg begynt å tenke på morgengave igjen... vi har snakket om å ikke kjøpe noe til hverandre, men jeg har lyst til å gi noe likevel :hjerte: . Da vi var i Los Angeles så sambo en klokke som han hadde veldig lyst på, men som han mente han ikke hadde råd til å kjøpe. Han var innom butikken tre dager på rad for å se på klokka, for han likte den så godt - og jeg hvisket til mamma at jeg skulle få lillebror til å kjøpe for meg så sambo kunne få den i morgengave :wink: Men siste dagen fant sambo ut at han hadde penger igjen, og glad og fornøyd gikk han og kjøpte seg drømmeklokka... :-? Jeg synes det er kjempekoselig at han for en gangs skyld brukte penger på noe "unyttig" til seg selv, men nå er jeg nokså tom for idéer... :roll:

Har tenkt på andre ting, men det er i en litt annen prisklasse, da. Og ikke noe man kan ta vare på som et minne:

- helikoptertur over stedet hvor vi bor

- reise og opphold i en romantisk suite på et hotell i København (husker ikke hvilket, men har det i den andre dagboken. Skal lete etter det senere...)

Jeg synes det er litt rart å gi reise siden vi skal på bryllupsreise like etter bryllupet. Og dessuten kan det hende jeg får en jobb hvor jeg må jobbe i helger, og det er ikke noe særlig å be om fri når man er nyansatt...

Skal lage et album (scrapbook) til han også. Fra tiden vi har vært sammen. Men jeg lurer litt på om jeg skal gi ham det på bryllupsdagen, sånn at gjestene kan se det (hvis det blir fint, da... :oops: ) Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil noen lese gjennom innlegget over og si hva de synes om det jeg lurer på? :blomst: Føler jeg står litt fast akkurat der...

I dag kom forslaget til invitasjon på mail. To forskjellige!! Det gjorde jo alt litt vanskeligere... :-? De var ganske like, det var bare forskjell på størrelsen på bildet og plasseringen av det. Så jeg får høre med sambo før jeg mailer beskjed om hvilken vi vil ha :-) Fine ble de i allefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Helikoptertur høres jo spennende ut da. Ikke noe man gjør så ofte liksom!! :)

Ellers syns jeg weekendtur er en flott gave også.

Syns ikke det gjør noe å ha en liten kosetur i tilegg til bryllupsreisen. Lasse hadde tenkt til å gi weekendtur til paris i morgengave til meg...men den overraskelsen ødela jeg :roll: ...( jeg maset om at vi skulle bestille en tur, siden vi ikke får tatt bryllupsreisen før i september..)

Ikke tenk på det med ny jobb og ferie. Det blir jo uansett bare en helg! Dessuten har de fleste sjefer forståelse for slikt når man skal gifte seg! Det er jo trossalt stort!!

Scrapbook er jo en kjempefin gave. Personlig ville jeg nok gitt den som morgengave og ikke på selve dagen. Som morgengave får jo boken 100% oppmerksomhet fra den personen som teller mest... :)

Det er jo liksom nok å se på og glede seg over på selve dagen...og venner og familie kan jo se den senere!

Men det er meg da...

Si fra hvis du trenger hjelp til å finne billige hoteller i andre storbyer en København!(om du skulle ville dra et annet sted!) Er en kløpper på slikt... :sjarmor:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cons! :-) Jeg leste det om morgengaven til Paris! kanskje det blir både Paris OG morgengave nå da?? :wink:

Har så vidt begynt på scrapbooken nå. Tror jeg gir den i morgengave, ja. Prøver å lage den veldig personlig, og da vil jeg jo, som du sier, at han skal vie den full oppmerksomhet når han får den :)

I stedet for en ekstra tur/reise (som jeg ikke engang vet om jeg får råd til), lurer jeg på om jeg skal prøve å finne på et eller annet vi kan gjøre på Korsika (bryllupsreisen), som han kan "få" i morgengave. Men vet ikke om jeg finner noe... Det mest aktuelle jeg har funnet hittil, er å gi ham dykkersertifikat som man kan ta der (han ønsket seg det før i allefall), men jeg har ikke bestemt meg ennå. Har aller mest lyst til å gi han reise, da. Siden jeg elsker å reise selv :sjarmor: Vi har et mål om å besøke alle land i Europa en eller annen gang, så kanskje jeg skal gi han (oss :wink: ) tur til Praha eller Krakow eller noe sånt? Aldri vært på den kanten, og det er visst ikke så dyrt? Blir glad for hotellhjelp, cons, selv om jeg altså ikke helt har bestemt meg for å gi ham reise! :-)

I går ringte de forresten fra Fame-fotografene og sa at de holder stengt tre uker i juli, bl.a. når vi skal gifte oss... :-? Så da tror jeg det blir Studio S i Sarp. Brukte dem til konfirmasjonen, og pappa kjenner han som eier det, så jeg tror vi fikk det litt billigere sist :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dykkersertifikat er jo en kjempefin gave!! Har jo hørt at det er veldig fint å dykke på Korsika også!

Venninnen min tok dykkersertifikat i Thailand for noen uker siden. Hun syns det var helt topp, og er nå veldig stolt over at hun kan dykke når og hvor hun vil.. :ler:

Har aldri vært i Krakow, men Praha er alldelese nydelig ihvertfall! Kan nok lett finne billige turer dit.. skal sjekke ut litt hoteller jeg..morro det... :wink:

Synd med FAME da... men Studio S har jo vært det mest populære i Sarp i alle år...er nok en grunn til det! :wink:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...