samboer87 Skrevet 16. juni 2005 #461 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei! Nå har jeg vært og sprayet meg brun :-) Et lite "prøveprosjekt" for å se om jeg vil gjøre det til bryllupet. Det blir spennende å se hvordan jeg ser ut når jeg våkner i morgen! ja det blir vell spennende!!! skal du være sånn svak sommerbrun eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #462 Del Skrevet 16. juni 2005 ja det blir vell spennende!!! skal du være sånn svak sommerbrun eller? Ja, bare sånn at jeg ikke er kritthvit liksom :-) Har ligget ute og sola meg i et par timer. Kjempedeilig, men nå ble det litt for varmt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #463 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg har lovet mamma og pappa å passe barna de er besøkshjem for helgen 2. - 3. juli, når mamma og pappa skal reise bort i 50-årslag. Det er den dagen sambo skal ha utdrikningslag, og jeg tenkte jeg måtte si fra til forloveren min, så ikke det kræsja med eventuelle planer de hadde for meg. Og det gjorde det jo, selvfølgelig! :-? :-? Jeg burde nok sagt fra litt før, men hadde rett og slett glemt det midt i eksamen og graviditets-styret... :oops: Mamma sa hun godt kunne bli hjemme, så kunne pappa reise alene, men jeg synes jo det er veldig dumt! Vil jo så klart at mamma skal få dra i 50-årslag også, og dessuten har jeg lovet det for lenge siden. Jeg er støttekontakt for de samme barna, og mamma og pappa hadde dem masse for meg da jeg leste til eksamen! Så det skulle bare mangle. Håper de klarer å få til å samle alle til en annen dag for utdrikningslaget! Men er litt usikker, de fleste jobber og har sikkert ordnet med fri 2. juli... Føler meg så teit, litt kravstor som ber dem flytte det. Men på den annen side kunne de jo ikke vite om jeg i det hele tatt var ledig den dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 16. juni 2005 #464 Del Skrevet 16. juni 2005 d er herlig å ligge ute ja litt varmt noen ganger enig der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 16. juni 2005 #465 Del Skrevet 16. juni 2005 d er herlig å ligge ute ja litt varmt noen ganger enig der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #466 Del Skrevet 16. juni 2005 Nå har vi bestilt mat fra Gilde til vennefesten, gjennom en som jobber på Gilde, sånn at det blir billigere. Bestilte 10 marinerte indrefileter. I tillegg kommer vi til å ha pølser og kanskje noe annet, og salat, potetsalat osv som tilbehør. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 #467 Del Skrevet 16. juni 2005 Nå har vi bestilt mat fra Gilde til vennefesten, gjennom en som jobber på Gilde, sånn at det blir billigere. Bestilte 10 marinerte indrefileter. I tillegg kommer vi til å ha pølser og kanskje noe annet, og salat, potetsalat osv som tilbehør. :-) åååååå.. Nå ble jeg sulten du:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juni 2005 #468 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg har lovet mamma og pappa å passe barna de er besøkshjem for helgen 2. - 3. juli' date=' når mamma og pappa skal reise bort i 50-årslag. Det er den dagen sambo skal ha utdrikningslag, og jeg tenkte jeg måtte si fra til forloveren min, så ikke det kræsja med eventuelle planer de hadde for meg. Og det gjorde det jo, selvfølgelig! [/quote'] Slapp av! Vi skal nok finne på noe når du minst aner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #469 Del Skrevet 17. juni 2005 Det ordner seg sikkert med både barnevakt og utdrikningslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juni 2005 #470 Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har vi bestilt mat fra Gilde til vennefesten' date=' gjennom en som jobber på Gilde, sånn at det blir billigere. Bestilte 10 marinerte indrefileter. I tillegg kommer vi til å ha pølser og kanskje noe annet, og salat, potetsalat osv som tilbehør. :-)[/quote'] Det hørtes jo bare nammis ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. juni 2005 #471 Del Skrevet 17. juni 2005 Fikk lyst på grillmat jeg nå.... Blir nok en flott fest kan jeg tenke meg! Hva ble det til med leker/aktiviteter på festen forresten? Håper du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #472 Del Skrevet 17. juni 2005 Fikk lyst på grillmat jeg nå.... Blir nok en flott fest kan jeg tenke meg! Hva ble det til med leker/aktiviteter på festen forresten? Håper du får en flott helg! Vi har egentlig ikke snakka så mye mer om leker/aktiviteter. Men håper å få i stand en liten quiz (det var vel du som foreslo det?) Og så skal vi jo ha live musikk, så det blir nok litt allsang til gode gammel sommermusikk også Svigermor kommer i helga. Hun bor i Levanger, og skal være her fra fredag til søndag. Så jeg får nok en flott helg, og ønsker deg det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. juni 2005 #473 Del Skrevet 17. juni 2005 Ingen vegetarianere eller folk med intoleranse mot kjøtt på festen deres, da, regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #474 Del Skrevet 17. juni 2005 Ingen vegetarianere eller folk med intoleranse mot kjøtt på festen deres' date=' da, regner jeg med? [/quote'] Det kommer en som ikke spiser annet kjøtt enn kylling og fisk (broren min), og han skal få kylling :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. juni 2005 #475 Del Skrevet 17. juni 2005 Okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #476 Del Skrevet 17. juni 2005 Nå ringte nettopp mamma og sa at hun har sett et stort partytelt til salgs i en sport-og fritidsbutikk. De hadde i forskjellige størrelser, og hun trodde det til 40 pers kostet 6500. Hun sa det var skikkelig kvalitet, ikke sånn man kjøpet på plantasjen ol. Tykke, tunge stenger, vegger med vinduer osv. Og hun sa at vi kunne få det av henne Det er jo vennefesten vi først og fremst trenger det til, men hun sa at det kunne jo hende vi ville ha utendørs barnedåp neste år ( ), eller ha årlig sommerfest i hagen. Og det hadde jo vært strålende :-) :-) Så vi skal kjøre og se på det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 17. juni 2005 #477 Del Skrevet 17. juni 2005 stikker innom med en og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2005 #478 Del Skrevet 18. juni 2005 Snill mamma du har da! Håper teltet er fint da for det er jo midt i blinken hvis dere skal ha vennefesten ute i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. juni 2005 #479 Del Skrevet 18. juni 2005 Så snillt av mamman din! Det hørtes jo ut som et veldig bra tilbud også! Har aldri sett slike store fine telt til mindre enn 1400kr før! Og siden det er i en sportsbutikk burde det jo være skikkelig kvalitet ja! Ha en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #480 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, supermamma Nå har jeg prøvd skjørtet til brudekjolen. Får det fremdeles på, men det er merkbart trangere. :-? Har en liten kul på magen som sannsynligvis skyldes en blanding av økt sultfølelse (altså mer spising), slappere magemuskler og livmor på vei opp... Så lenge kjolen passer synes jeg bare det er koselig med kul, men det spørs nok om ikke magen er enda større om fire uker, og da passer den ikke Jeg er nødt til å ta den med til en eller annen sydame og høre om det er muligheter for å legge den ut. Eller i det minste sette inn en bredere glidelås bak, så jeg får et par cm å vokse i... :oops: Kjolen er nyyydelig nå som før da!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå