Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Gratulerer med utdannelsen!!!! :=) Må være så utrolig deilig!!!!

Takk! Ja, det er fantastisk!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært innom frisøren og avtalt tid for prøvetime. Det blir uka før bryllupet. Var også innom blomsterbutikken for å se på bukett. Der satt de opp egen time til meg til mandag etter stengetid, sånn at vi kunne ta oss god tid til å se på bilder og blomster og snakke om hvordan buketten skal være. Det var jo kjempeservice synes jeg :-) så et armbånd og øredobber som jeg tror passer til kjolen også. Naturperler i lys aprikos. Men tør ikke å kjøpe dem uten å være sikker på at fargen passer, så jeg får ta en tur til uka igjen. Deilig å ha fått gjort LITT i allefall. Nå skal jeg legge meg ut i sola og slappe av og lese et blad.

Forresten, i sta var jeg og to andre på barneverntjenesten for å gi veilederen vår en gave som takk for god veiledning under oppgaveskrivingen. Jeg fortalte at jeg skal gifte meg til sommeren, og at vi skal ha det hos byfogden og ha et lite selskap. Da sa hun at det hadde de også gjort, og de hadde spist på Balaklava med den nærmeste familien, og det hadde vært SÅÅÅÅÅ bra!!! Kjempekoselig, det er jo akkurat det samme som vi skal :-) :-) Godt å høre at andre som har valgt det samme er veldig fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balaklava er jo så koselig da!!!! :=)

Det blir sikkert kjempe bra:=)

Jeg håper det! Har ikke spist der, bare vært der for å se i forbindelse med bryllupsplanleggingen. Det ser veldig koselig ut da! Er du herfra du også? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra grensebyen jeg.. Men har vært på Balaklava å spist.. Og det var nydelig det:=) Flott stemning og flinke servitører:=) Skal dit flere ganger for å si det sånn:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det kastanjen? Jeg skal møte tisrdag kveld for å planlegge... skal du ta med bilder og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det kastanjen? Jeg skal møte tisrdag kveld for å planlegge... skal du ta med bilder og slikt?

Jepp, det ble der :-) Jeg tar med bilde av kjolen og av en eller to buketter jeg har sett meg ut. Så blir det spennende å høre hva hun foreslår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er datteren som skal ordne buketten din eller? Var det Malin hun het mon tro...?

Jeg har ikke funnet noe bilde av bukett jeg...men regner med at hun har en del ideer.

Lasse har vært der en gang før og forklart litt om hva vi/jeg liker, og da sa hun at hun visste akkurat hva som ville passe... så jeg gleder meg til å høre forslagene hennes.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den første tiden etter at datoen var bestemt føltes det veldig rart at et bryllup sto for døra! Jeg har aldri vært en "bryllupsdrømmer", og sambo og jeg var inne på tanken å reise bort og gifte oss alene for å slippe alt "oppstyret". Etter hvert bestemte vi oss likevel for å ha et "vanlig" bryllup med gjester (så få som mulig). Men da var jeg fast bestemt på å ikke ha en sånn stor prinsessekjole!! Så før jeg så den jeg nå har kjøpt, var jeg i kontakt med en som skulle selge en Maud fra Rembo Styling. Etter hvert som jeg begynte å venne meg til tanken på bryllup, ble jeg mer åpen for det tradisjonelle, og da jeg så at en jente skulle selge sin MS Cassandra til under halv pris, bestemte jeg meg for denne kjolen! Og jeg angrer ikke nå!

Litt gøy å lese dette, som er det tredje innlegget jeg skrev i bryllupsdagboka. Nå er vi liksom tilbake til byfogd, lite selskap og Rembo-kjole :) Og jeg angrer ikke nå heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt "morgengave" til sambo på nettet - svart Bjørn Borg-boxer med rødt hjerte og Nygift 18. juli på rumpa. Litt harry, men jeg tror han kommer til å synes det er morsomt (bestilte faktisk en hvit dameboxer med nesten det samme trykket til meg selv... :oops: ) Så har vi noe å le av den første dagen som nygifte... han skal jo så klart få noe mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også! Dette er avsluttende eksamen, så siden påske har jeg virkelig hatt mye å gjøre! Det skal bli så utrolig godt å bli ferdig!! Får karakteren på bacheloroppgaven i morgen, og har som sagt muntlig på tirsdag. Så nå gjelder det å være flink til å lese og lære i noen få dager til, så skal jeg være fornøyd :-)

Håper det gikk bra! Jeg har også hatt avsluttende eksamen. Skal visst få BA-vitnemålet i starten av juli. Vi hadde bare godkjent eller ikke godkjent på oppgaven vår. Heldigvis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra! Jeg har også hatt avsluttende eksamen. Skal visst få BA-vitnemålet i starten av juli. Vi hadde bare godkjent eller ikke godkjent på oppgaven vår. Heldigvis. ;)

Jada, det gikk bra (ikke akkurat toppkarakterer, men jeg er fornøyd :-) )! Får vitnemålet rundt 1. juli vi også, har foreløpig alt på en midlertidig karakterutskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fant vi ut at vi kanskje skal dekke på langbord inni garasjen på vennefesten, hvis været ikke tillater at vi er utendørs. Vi har trippelgarasje, så det blir god plass. På kvelden ringte broren min som bor i Los Angeles. Han lurte på hva slags musikk de skal spille på festen. Jeg sa sommermusikk, Postgirobygget, CC Cowboys, svensk musikk som alle kan (nei, ikke danseband :ler: )osv. Tror det passer godt her hos oss :-) Så det blir i allefall live musikk her! Det er mulig vi skal ha noe på bryllupsdagen også, etter middag. Siden broren min har senebetennelse kan han antakelig ikke spille selv, men han har mange flinke kamerater :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennefesten blir nok kjempekoselig.. har vært på bursdagsfest i en garasje en gang og det var veldig intimt og hyggelig. :wink: Så er det jo sikkert deilig å våkne dagen etterpå og fortsatt ha et ryddig hus også! :)

Du..hvor bestilte du den boxeren..? Lasse syns også sånne ting er litt morsomt..så kanskje jeg stjeler ideen din.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du..hvor bestilte du den boxeren..? Lasse syns også sånne ting er litt morsomt..så kanskje jeg stjeler ideen din.. :oops:

Jeg prøvde å finne det igjen, men fant ikke adressen. Søkte på "lag klær med eget trykk" eller noe sånt, og så kom det opp. Jeg regner med å få pakken denne uka, og da skal jeg si fra til deg hvis du ikke finner det :-)

Nå har vi skrevet invitasjoner til vennefesten. Har ikke printa dem ut, skal se om jeg finner noen finere ark på SGS eller Binders i morgen. Vi blir ca 35 stk, og lurer på hva som er greit å grille til så mange på en gang, og som samtidig er litt finere enn pølser og hamburgere. Forslag? tror jeg skal lage en egen tråd på det i forumet, jeg :)

Og en ting til: Jeg er gravid :hoppe: Har visst det i noen uker, nærmere bestemt siden 21. mai :) Er spent på om brudekjolen passer i bryllupet, da er jeg nemlig 3 måneder på vei... :danse::tommelsmil::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

:hoppe: GRATULERER SÅ MYE!!!

Det var jo utrolige koselige nyheter, Søndagsengel.

Bare nyskjerrig meg men har dere prøvd lenge?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GRATULERER SÅ MYE!!!

Det var jo utrolige koselige nyheter, Søndagsengel.

Bare nyskjerrig meg men har dere prøvd lenge?

:klem:

Takk!! :hoppe: nei, vi prøvde ikke lenge i det hele tatt! Jeg slutta med p-piller 15. april, så den satt vel omtrent på første forsøk :wink: Har sett at dere er prøvere, håper det går like kjapt med dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, det var kjapt.

Morro hvis dere klarer å holde det hemmelig til bryllupet og kan slippe den gode nyheten da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...