Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Oj ,der var det mye godt.... :sikle:

Ikke lett å velge en av de menyene kan jeg tenke meg. Jeg hadde ikke klart det...Elsker både kalv og and, og laks er også en favoritt i sommervarmen.... :wink: De to første dessertene virket mest spennende, men det er sikkert bare fordi jeg ble grundig lei sjokoladefondant mens jeg jobbet på Dickens... Men det er jo veeeldig godt og da!

Har du noen favoritt blant de tre menyene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig holder jeg en knapp på meny 1. Sambo spiser ikke rød fisk, så nr 3 blir det ikke. Det er sikkert mulig å mikse forretter, hovedretter og desserter med hverandre, og de har sagt at vi kan få helt andre ting hvis vi ikke finner noe på menyen som vi vil ha. Lillebror skal ha kylling, siden han ikke spiser noe annet, så det er en mulighet å servere det til alle. Men kalv og and er jo litt finere mat, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm....nam nam....det så snask ut! :sikle:

Meny nr. 1 er sikkert helt topp, men hva med å mikse og kanskje putte inn desserten fra meny 2!?? DEN hørtes nam ut den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm....nam nam....det så snask ut! :sikle:

Meny nr. 1 er sikkert helt topp, men hva med å mikse og kanskje putte inn desserten fra meny 2!?? DEN hørtes nam ut den!!!

Det er ingen dum idé! :-) Kokos er ikke favoritten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt ja... ellers syns jeg også meny nr. to virket fristende.. Andebryst er jo så saftig og godt også!

Ble sulten jeg nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare jeg har smakt and én gang, og husker ikke så mye av hvordan det smakte. Men er sikker på at jeg likte det! :-) Får diskutere litt i heimen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen dum idé! :-) Kokos er ikke favoritten min...

Ikke favoritten min heller! :wink:

NAM NAM NAMMENAM NAM sier jeg bare!!! :sikle::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi besøk av forloveren til sambo og samboeren hans. De skal gifte seg neste sommer, og i går ble sambo spurt om han ville være forlover! :-) Kjempekoselig!!

Dere husker sikkert at vi har endret bryllupsplanene fra stort, kirkelig til lite, borgerlig? På 17. mai fikk jeg høre at kusina mi (13 år) hadde blitt så skuffa da hun fikk vite at de ikke skulle bli bedt i bryllupet :-( Jeg synes det er veldig trist å ikke be dem, men sambo har så veldig mange onkler og tanter, og vi ville ikke be noen og utelukke andre. Så derfor valgte vi å bare be foreldre, søsken, besteforeldre og forlovere (alle med sine respektive). Men, som sagt, akkurat den onkelen, tanta og de søskenbarna der har jeg ganske dårlig samvittighet for! Særlig når jeg fikk høre at de skal stille opp utenfor tinghuset og kaste ris på oss... de kjører helt fra Oslo bare for det, liksom! :-( :-( Fikk nesten ikke sove kvelden etter at jeg hørte det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi besøk av forloveren til sambo og samboeren hans. De skal gifte seg neste sommer, og i går ble sambo spurt om han ville være forlover! :-) Kjempekoselig!!

Dere husker sikkert at vi har endret bryllupsplanene fra stort, kirkelig til lite, borgerlig? På 17. mai fikk jeg høre at kusina mi (13 år) hadde blitt så skuffa da hun fikk vite at de ikke skulle bli bedt i bryllupet :-( Jeg synes det er veldig trist å ikke be dem, men sambo har så veldig mange onkler og tanter, og vi ville ikke be noen og utelukke andre. Så derfor valgte vi å bare be foreldre, søsken, besteforeldre og forlovere (alle med sine respektive). Men, som sagt, akkurat den onkelen, tanta og de søskenbarna der har jeg ganske dårlig samvittighet for! Særlig når jeg fikk høre at de skal stille opp utenfor tinghuset og kaste ris på oss... de kjører helt fra Oslo bare for det, liksom! :-( :-( Fikk nesten ikke sove kvelden etter at jeg hørte det.....

:trøste: Skjønner deg godt....det er veldig vanskelig å ta slike valg syns jeg.. Men når dere bare ber de aller aller nærmeste så er det jo forståelig at ikke søskenbarn blir bedt... men hvis dere har veldig god kontakt med disse, bedre enn andre tanter osv, så kan du jo be de likevel..? litt sent kanskje?

Lasse derimot presterte å be et søskenbarn etter litt for mange øl på 17.mai.... :ler: Jeg ble jo litt irritert da, siden vi ikke har bedt noen andre søskenbarn og dessuten har nok gjester som det er... men men... det er jo noe annet....

Ha en flott onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Skjønner deg godt....det er veldig vanskelig å ta slike valg syns jeg.. Men når dere bare ber de aller aller nærmeste så er det jo forståelig at ikke søskenbarn blir bedt... men hvis dere har veldig god kontakt med disse, bedre enn andre tanter osv, så kan du jo be de likevel..? litt sent kanskje?

Ha en flott onsdag!

Lurte litt på å be dem likevel, men vi kommer ikke til å gjøre det nå som de har fått vite at de ikke blir bedt. Da blir det liksom sånn at vi gjør det fordi søskenbarnet mitt ble lei seg, og det er ikke noe koselig verken for dem eller oss. Vi kommer vel over det alle sammen :-) ha en fin onsdag du også! Eller skal jeg si sommerferie kanskje? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig få satt meg ned å lest litt i andre ting en forumene her, og da leste jeg i bryllupsdagboken din :) Gøy å følge med, jeg giftet meg i fjor sommer, og syntes planleggingen var kjempe morsom! Prøvde å se på bildene av kjolen din osv, men fikk ikke sett :veldigsur: Så de blomsterbukettene du vurderer da, og syns nummer en var heeeeelt nydelig!

Det blir nok et kjempefint bryllup :) Blir gøy å følge med!

Klem fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig få satt meg ned å lest litt i andre ting en forumene her, og da leste jeg i bryllupsdagboken din :) Gøy å følge med, jeg giftet meg i fjor sommer, og syntes planleggingen var kjempe morsom! Prøvde å se på bildene av kjolen din osv, men fikk ikke sett :veldigsur: Så de blomsterbukettene du vurderer da, og syns nummer en var heeeeelt nydelig!

Det blir nok et kjempefint bryllup :) Blir gøy å følge med!

Klem fra Heidi

Hei Heidi!! Så koselig at du er innom!!! Så du er fremdeles hjemme og ikke på fødestua, skjønner jeg! :-) Venter spent på fortsettelsen hos deg! Virket ikke kjolelinken min altså? Da får jeg prøve å gjøre noe med det. Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe nytt bilde av kjolen min på nettet :veldigsur: Søkte på Rembo Alais og Rembo Styling Alais. Da er det vel kanskje ikke noe bilde å finne, da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ikke noe nytt bilde av kjolen min på nettet :veldigsur: Søkte på Rembo Alais og Rembo Styling Alais. Da er det vel kanskje ikke noe bilde å finne' date=' da... :-?[/quote']

Hmmm, nå finner ikke jeg noe bilde heller! :(

Du lagret det ikke på datamaskinen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, nå finner ikke jeg noe bilde heller! :(

Du lagret det ikke på datamaskinen din da?

Det er jeg ikke helt sikker på, men det kan jo hende. Kan sjekke. Men får vel ikke lagt det ut i albumet uansett? Skrev det i hvertfall ut, så jeg har bildet selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det kort i posten fra bestemora til sambo. Hun takket for invitasjonen, men skev at hun dessverre måtte takke nei til å komme i bryllupet vårt!! Dette fordi helsa hennes var så varierende, av og til var den ok, mens andre ganger visste hun ikke hvordan hun skulle komme seg gjennom dagen :-( Hun skrev at hun ikke ville ødelegge dagen vår med dette. Vi ble kjempeoverrasket! Ingen av oss visste at hun har det sånn, ikke faren til sambo heller. Sambo tenkte å kjøre en tur til henne imorgen og snakke med henne. Være tydelig på at det er et lite bryllup, og at hun kan takke nei i siste liten uten at det gjør noe for oss. Bedre det enn at hun skal si nei nå og være i god form på bryllupsdagen, uten å kunne komme!

En liten magefølelse sier meg at det kan ha noe å gjøre med at onkler og tanter ikke er bedt... Stygt av meg å tenke sånn, da... I såfall synes jeg bare det er egoistisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, hallo! I'm back in business! :D

Ferdig med eksamensstress! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo! I'm back in business! :D

Ferdig med eksamensstress! Deilig!

Heldig du! Jeg er midt oppi det verste stresset nå, har muntlig 7. juni. Men etter det kommer jeg også sterkere tilbake!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad det er over' date=' det har vært et veldig slitsomt halvår![/quote']

Her også! Dette er avsluttende eksamen, så siden påske har jeg virkelig hatt mye å gjøre! Det skal bli så utrolig godt å bli ferdig!! Får karakteren på bacheloroppgaven i morgen, og har som sagt muntlig på tirsdag. Så nå gjelder det å være flink til å lese og lære i noen få dager til, så skal jeg være fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...