Ysera Skrevet 8. juni 2018 #1341 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Gratulera så mykje med å ha fått flytta dagboka!! 🎉😘 Kjempekjekt at du endelig har komt i andre trimester! Er så utruleg glad på dine vegne!! Er vel og på sin plass å ynskja til lukke med den vetle guten som er på veg! 😍 Endret 8. juni 2018 av Ysera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 9. juni 2018 #1342 Del Skrevet 9. juni 2018 Noen ganger føler jeg meg for involvert i disse dagbøkene. Ble kjempeglad for at du (endelig!) flyttet dagboken. Høres herlig ut med en søt mage å vise frem i denne varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 9. juni 2018 #1343 Del Skrevet 9. juni 2018 Og der har jeg lest meg opp på alt som har skjedd de siste 15ish sidene. Elsker å lese i dagbøkene fra tiden rundt positiv test og framover. Det er så koselig og ikke minst spennende! Så utrolig glad på deres vegne altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 10. juni 2018 #1344 Del Skrevet 10. juni 2018 Gratulerer med 14 fullgåtte uker, og flytting av dagbok 💕 Hvordan er formen, har du fått mindre eller mer «plager» nå? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 19. juni 2018 #1345 Del Skrevet 19. juni 2018 Korleis går det med deg og vetle knerten? 😍 Håper alt står bra til og at de får ein helit nydeleg sommar!! Stor god klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 27. juni 2018 #1346 Del Skrevet 27. juni 2018 Jeg lurer også på hvordan det går, har ikke sett noe til deg på en stund, så regner med du har tatt en etterlengtet ferie fra KG 🙈 Håper alt er bra i hvert fall, nå som ukene kryper oppover 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #1347 Del Skrevet 2. juli 2018 På 8.6.2018 den 21.46, Ysera skrev: Gratulera så mykje med å ha fått flytta dagboka!! 🎉😘 Kjempekjekt at du endelig har komt i andre trimester! Er så utruleg glad på dine vegne!! Er vel og på sin plass å ynskja til lukke med den vetle guten som er på veg! 😍 Takk Inne i andre trimester og ikke så lenge igjen til OUL. Spennende Håper alt er bra med deg, at du nyter sommeren og at du er klar for høsten! Blir spennende å følge deg når du skal i gang med et nytt forsøk igjen. På 9.6.2018 den 9.24, Tonio skrev: Noen ganger føler jeg meg for involvert i disse dagbøkene. Ble kjempeglad for at du (endelig!) flyttet dagboken. Høres herlig ut med en søt mage å vise frem i denne varmen! Ja, ENDELIG fikk jeg flyttet dagboken min. Det føles veldig godt På 9.6.2018 den 10.08, Snotra skrev: Og der har jeg lest meg opp på alt som har skjedd de siste 15ish sidene. Elsker å lese i dagbøkene fra tiden rundt positiv test og framover. Det er så koselig og ikke minst spennende! Så utrolig glad på deres vegne altså. Så hyggelig at du har tatt deg tid på å lese deg opp her inne da. Veldig glad og fornøyd, spennende tider det her Tusen takk! På 10.6.2018 den 9.04, Juni15 skrev: Gratulerer med 14 fullgåtte uker, og flytting av dagbok 💕 Hvordan er formen, har du fått mindre eller mer «plager» nå? 😊 Juhuu, her går det fremover med ukene. Med deg å sånn jeg har skjønt det? Jeg skal inn å lese meg opp på dagboken din nå. Gleder meg Formen er fin, har ikke vært kvalm ett sekund. Så, tror jeg er veldig heldig med svangerskapet så langt. Hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #1348 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) 17+4: Nå føles det lenge siden jeg har vært aktiv her inne. Jeg har rett og slett hatt meg en ferie Jeg er godt inne i uke 18. Formen er fin og jeg føler meg skikkelig heldig. Jeg har et veldig fint svangerskap, uten så mange merkbare symptomer eller plager i hverdagen. Det eneste jeg har vært plaget med er noen ganger blødning etter samleie. Det er både skremmende og utrolig kjipt når det skjer, men etter utallige ultralyder, så har babyen det bra inne i magen, og blødningene skylder rett og slett sprengte blodkar. Det samme gjelder neseblod, jeg blør lett neseblod (ikke mye, men litt) og den siste uka har jeg vært veldig tett i nesen. Så ja, slimhinnene blir nok ganske sensitive under graviditeten. "Aktiviteter" som støvsuging og vasking av gulv gjør at bekkenet blir veldig ømt og sliten etterpå, så kjenner at jeg må være litt forsiktig med det fremover. Trening har det ikke vært mye av dessverre. Ikke fordi jeg ikke har vært i form, men mer fordi jeg har hatt ferie og fordi det er så vanvittig varmt!!! Tanken på å trene gir meg hodepine, noe jeg i og for seg synes er ganske sløvt av meg. Jeg er veldig glad jeg ikke er høygravid under denne varmen. Vanligvis elsker jeg varme sommerdager, men desverre må jeg innrømme at jeg gleder eg massivt til høsten og litt kjøligere dager. Planen er å komme seg på trening i dag, kanskje det er digg å komme seg inn på et treningssenter i denne varmen?! Planen er også å starte på gravidyoga i august Ang. jobben så har jeg vært i svangerskapspermisjon før jeg ferien. Det var jo behagelig, men litt lange dager kan ma si, å jeg vil jo jobbe. Problemet er at jeg veldig gjerne ønsket at det ble tilrettelagt på arbeidsplassen som jeg tilhører. Nå har de funnet en ny jobb til meg, som jeg skal starte på i morgen. Jeg gruer meg skikkelig og har virkelig ikke lyst. Jeg har blitt omplassert til et helt nytt sted, lenger unna, hvor det er folk jeg ikke kjenner og det er arbeidsoppgaver jeg verken kjenner til eller som jeg har spesielt lyst til. Om to uker er jeg halvveis i svangerskapet og jeg føler at det er veldig demotiverende å bli omplassert til en ny arbeidsplass. Jeg er ikke på det stadiet der jeg verken er spesielt interessert eller har overskudd til å sette meg inn i nye oppgaver eller blir kjent med nye kollegaer. Jeg har lyst til å være sammen med mine gamle kolleger. Nei, jeg tror ikke jeg har så mye jeg skulle sagt, men jeg opplever meg ganske dårlig behandlet igrunn. Ikke fordi jeg skal jobbe, jeg er i form til det og jeg ser på meg selv som et arbeidsjern. MEN, det hadde vært arbeidsoppgaver for meg på arbeidsplassen jeg hører til om lederen hadde gitt det et forsøk. Alt handler om økonomi, dessverre, så da har det vært enklere for de å bare omplassere meg. Er det noen som har lignende erfaringer forresten?? Ellers så skal jeg på OUL om to uker. Jeg vet jo at alt er bra inne i der (spesielt etter alle ultralydene jeg har vært på), men det blir såå hyggelig å skulle få hilse på lillegutt igjen. Jeg merker ingenting av bevegelse i magen, men gleder meg til det. Tror det blir mer virkelig når man begynner å kjenne liv. Frem til nå så har jeg fått et par gaver til lillegutt. Jeg har en liten hylle på gjesterommet med tingene på. Frem til nå består hyllen av et par joggesko, en liten kosebamse, en body og en eventyrbok. Herlig ❤️ Endret 2. juli 2018 av Chickenwings85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 2. juli 2018 #1349 Del Skrevet 2. juli 2018 Jeg begynte å skrive, men så kom du med et innlegg gitt😉 Så herlig at formen er bra og nå har du jo virkelig kommet langt! huff, skummelt med alle små blødningene, men fy søren så heldige vi er i dag som bare kan reise å sjekke om det er ok. Skjønner godt at du gleder deg til å se lillegutt igjen, det er jo sååå koselig med UL synes jeg. Blir så betatt av den lille skapningen💗 Usj, så frustrerende med jobben, kjedelig at det skal være slik. Håper i hvert fall det er hyggelige folk der🤞 Hyllen din høres veldig koselig ut😍 Vi har ikke turt å ta frem ting enda. Har jo denne fine bodyen fra sist, men den kommer nok frem om noen uker tenker jeg. Har også en gammel seng som moren min og jeg lå i som baby som vi må pusse opp. Men vi venter nok til etter OUL kjenner jeg. Det blir veldig kos. Kos deg videre i varmen ☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #1350 Del Skrevet 3. juli 2018 På 2.7.2018 den 11.41, tuppelene skrev: Jeg begynte å skrive, men så kom du med et innlegg gitt😉 Så herlig at formen er bra og nå har du jo virkelig kommet langt! huff, skummelt med alle små blødningene, men fy søren så heldige vi er i dag som bare kan reise å sjekke om det er ok. Skjønner godt at du gleder deg til å se lillegutt igjen, det er jo sååå koselig med UL synes jeg. Blir så betatt av den lille skapningen💗 Usj, så frustrerende med jobben, kjedelig at det skal være slik. Håper i hvert fall det er hyggelige folk der🤞 Hyllen din høres veldig koselig ut😍 Vi har ikke turt å ta frem ting enda. Har jo denne fine bodyen fra sist, men den kommer nok frem om noen uker tenker jeg. Har også en gammel seng som moren min og jeg lå i som baby som vi må pusse opp. Men vi venter nok til etter OUL kjenner jeg. Det blir veldig kos. Kos deg videre i varmen ☀️ Ja gleder meg masse UL. Jeg er 17+5 i dag, å jeg er bittelitt usikker på om jeg kanskje akkurat kjente bevegelse. Det kan jo såklart bare være innbilning, men det var en følelse som om det småboblet (nesten som små såpebobler) inni magen på høyre side. Jeg ble så satt ut at jeg tok frem doppleren med en gang, å jeg fant hjerterytmen på samme sted. Åh, herlig!!! Jeg har ikke turt å bruke doppleren så mye, fordi når jeg prøvde den i uke 12 ca, så var det vanskelig å finne noe som helst. Bestemte meg da for å legge den bort. Men akkuat i dag klarte jeg ikke å lavær 😊🙈 I dag har jeg vært på møte med «nyjobben». Det blir ingenting, fordi de trenger noen som kan være der i over en lengre periode, ikke en som er gravid og straks halvveis i svangerskapet. Flaks! Så da får jeg håpe at gamlejobben skjønner at de må gjøre et bedre forsøk på å tilrettelegge for meg 😉 Skjønner godt at du synes det er skummelt å ta frem ting, jeg synes det selv. Er livredd for at det betyr «bad luck». Åh, nei...nå er vi så langt på vei begge to, nå håper jeg vi snart vi klarer å slappe litt mer av 😅 Så hyggelig å ha arvet sengen som moren din lå i som baby forresten. Det blir jo et koselig lite oppussingsprosjekt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 3. juli 2018 #1351 Del Skrevet 3. juli 2018 2 timer siden, Chickenwings85 skrev: Ja gleder meg masse UL. Jeg er 17+5 i dag, å jeg er bittelitt usikker på om jeg kanskje akkurat kjente bevegelse. Det kan jo såklart bare være innbilning, men det var en følelse som om det småboblet (nesten som små såpebobler) inni magen på høyre side. Jeg ble så satt ut at jeg tok frem doppleren med en gang, å jeg fant hjerterytmen på samme sted. Åh, herlig!!! Jeg har ikke turt å bruke doppleren så mye, fordi når jeg prøvde den i uke 12 ca, så var det vanskelig å finne noe som helst. Bestemte meg da for å legge den bort. Men akkuat i dag klarte jeg ikke å lavær 😊🙈 I dag har jeg vært på møte med «nyjobben». Det blir ingenting, fordi de trenger noen som kan være der i over en lengre periode, ikke en som er gravid og straks halvveis i svangerskapet. Flaks! Så da får jeg håpe at gamlejobben skjønner at de må gjøre et bedre forsøk på å tilrettelegge for meg 😉 Skjønner godt at du synes det er skummelt å ta frem ting, jeg synes det selv. Er livredd for at det betyr «bad luck». Åh, nei...nå er vi så langt på vei begge to, nå håper jeg vi snart vi klarer å slappe litt mer av 😅 Så hyggelig å ha arvet sengen som moren din lå i som baby forresten. Det blir jo et koselig lite oppussingsprosjekt ❤️ Åh så gøy at du fant hjertelyd hvor det boblet, da må det jo ha vært bevegelse du har kjent❤️ Smelt! Gleder meg til bobling😊 Jeg har god magefølelse på miniene våre jeg, denne gangen er de kommet for å bli 👣 etter sommeren blir det oppussing av seng. Veldig bra at det ikke ble noe av nyjobben da. Hadde jo bare blitt stress og mas. Men litt spesielt at sjefen din tydeligvis ikke har informert om at du er gravid 🤔 På min jobb har det «brent på dass» de siste dagene. Savner og kunne hjelpe til, men må jo bare holde meg unna blekk lukta og sitte på kontoret. Er ikke rart jeg blir stiv i nakken😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 3. juli 2018 #1352 Del Skrevet 3. juli 2018 Det var nok bevegelse 💙 Snart kjenner du mer og mer, og sterkere, og blir sikker på at ja, det var faktisk det du kjente! Tenk, snart OUL, og du nærmer deg halvveis. For meg har du også fått et av disse raske racersvangerskapene 😅 Men det kjennes sikkert ikke sånn ut for deg! Kanskje du får noen aha-opplevelser når det gjelder bevegelsen på OUL? Da kan du jo se hvordan han rører på seg samdidig som du kan kjenne etter. Lille I her var inne i en periode med nakketrening akkurat da, og jeg fikk se at det som dunket i magen var hun som slengte hodet bakover. Så koselig med en hylle med ting til småen som du kan kikke på. Har dere barnerom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #1353 Del Skrevet 9. juli 2018 På 3.7.2018 den 17.30, tuppelene skrev: Åh så gøy at du fant hjertelyd hvor det boblet, da må det jo ha vært bevegelse du har kjent❤️ Smelt! Gleder meg til bobling😊 Jeg har god magefølelse på miniene våre jeg, denne gangen er de kommet for å bli 👣 etter sommeren blir det oppussing av seng. Veldig bra at det ikke ble noe av nyjobben da. Hadde jo bare blitt stress og mas. Men litt spesielt at sjefen din tydeligvis ikke har informert om at du er gravid 🤔 På min jobb har det «brent på dass» de siste dagene. Savner og kunne hjelpe til, men må jo bare holde meg unna blekk lukta og sitte på kontoret. Er ikke rart jeg blir stiv i nakken😅 Ja, var veldig gøy å kjenne liv...men, har ikke kjent det siden da. Det er nok litt tidlig enda, men nå vet jeg i hvertfall hvordan det kjennes, sånn til neste gang 😊 Håper alt er bra med deg og bebisen i magen! 😍 På 3.7.2018 den 20.20, Illy skrev: Det var nok bevegelse 💙 Snart kjenner du mer og mer, og sterkere, og blir sikker på at ja, det var faktisk det du kjente! Tenk, snart OUL, og du nærmer deg halvveis. For meg har du også fått et av disse raske racersvangerskapene 😅 Men det kjennes sikkert ikke sånn ut for deg! Kanskje du får noen aha-opplevelser når det gjelder bevegelsen på OUL? Da kan du jo se hvordan han rører på seg samdidig som du kan kjenne etter. Lille I her var inne i en periode med nakketrening akkurat da, og jeg fikk se at det som dunket i magen var hun som slengte hodet bakover. Så koselig med en hylle med ting til småen som du kan kikke på. Har dere barnerom? På en måte føles det ut som det her har gått veldig fort, men på en annen måte så føles det utrolig lenge siden jeg fikk positiv test. Rart det der. Men ja, tenk å snart være halvveis i svangerskapet. Det er helt utrolig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #1354 Del Skrevet 9. juli 2018 18+4: I morgen er det tid for OUL på Ullevål. Herregud, så rart at det er i morgen allerede. Jeg gleder meg skikkelig og jeg er spent på hvordan timen vil foregå og hva som vil skje. Kjenner meg også litt nervøs, håper at alt er som det skal og at mini er frisk og rask inni magen. Gleder meg til å hilse på ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 9. juli 2018 #1355 Del Skrevet 9. juli 2018 Masse lykke til på ordinær ultralyd! Det er så koselig 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #1356 Del Skrevet 9. juli 2018 3 minutter siden, blomst12 skrev: Masse lykke til på ordinær ultralyd! Det er så koselig 😊😊 Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 10. juli 2018 #1357 Del Skrevet 10. juli 2018 Lykke til på OUL i dag. Det går nok veldig bra og blir bare kos😊 Vi skal på jordmor time i dag, og er veldig spent. Mini sørger for at jeg må opp på do tidlig om morgenen, så her ligger jeg nå da.. en og en halv time senere, fortsatt like våken, mens gubben ligger og snorker ved siden av😅😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 10. juli 2018 #1358 Del Skrevet 10. juli 2018 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #1359 Del Skrevet 10. juli 2018 2 timer siden, tuppelene skrev: Lykke til på OUL i dag. Det går nok veldig bra og blir bare kos😊 Vi skal på jordmor time i dag, og er veldig spent. Mini sørger for at jeg må opp på do tidlig om morgenen, så her ligger jeg nå da.. en og en halv time senere, fortsatt like våken, mens gubben ligger og snorker ved siden av😅😴 Takk, men ånei ånei, her blir der ingen OUL i dag likevel. Såååå nedtur!!! Jeg måtte dobbeltsjekke med Ullevål ang resistente bakterier MRSA, pga jeg var innom et sykehus å tok blodprøve i ferien. Jeg fikk derfor beskjed om at jeg måtte testet av faslege før jeg får komme til Ullevål. Såå kjipt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #1360 Del Skrevet 10. juli 2018 4 minutter siden, miore skrev: Lykke til i dag Takk, men det ble utsatt. Istedefor å få oul på Ullevål i dag, så må jeg til lege for å MRSA-testen. Så kjedelig altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå