Gå til innhold

Vi som ikke blir lett gravide


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :) Vet så godt hvordan du har det. Vi har prøvd i et år nå. Funnet ut at jeg har endometriose og kun en eggleder. Men alle blodprøver og sædprøve er normale ihvertfall. 

Hadde laparoskopi på onsdag, og brant bort endometriose. Håper virkelig at det skal hjelpe, og at det har vært grunnen til at jeg ikke blir gravid. 

Skjønner så godt følelsen din, blir lei meg hver gang mensen kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.4.2017 den 20.15, Aurora1988 skrev:

Hei :) Vet så godt hvordan du har det. Vi har prøvd i et år nå. Funnet ut at jeg har endometriose og kun en eggleder. Men alle blodprøver og sædprøve er normale ihvertfall. 

Hadde laparoskopi på onsdag, og brant bort endometriose. Håper virkelig at det skal hjelpe, og at det har vært grunnen til at jeg ikke blir gravid. 

Skjønner så godt følelsen din, blir lei meg hver gang mensen kommer...

Hei, hvordan går det med deg nå? 
Jeg var hos Volvat på mandag og fikk vite at jeg har PCO og gikk rett ned i kjelleren!! Skjønner ikke hvordan den forrige gynekologen i fjor høst ikke har sett det... Det var veldig mange cyster :( 
Har nå fått piller for å få i gang mensen igjen (uteblitt i 2 mnder nå). Dør av mensensmerter, men ingen blod enda! Skjønner ikke! Videre sa hun at jeg må gå ned i vekt for å kunne få videre behandling ang eggløsning.... Begynner å innse at jeg aldri kommer til å bli mor....for et prosjekt! 1 år har gått med prøving, før feilen ble oppdaga :cry3:

Anonymkode: 205fa...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...