Gå til innhold

Jeg har prøvd å invitere menn på date, det går jo bare dritt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når man gjentatte ganger har klina på fester og søndagen etter har ligget på sofaen og stryki på armen så skjønner man jo at det er romleantiske interesser.

Anonymkode: 5617c...977

Selvsagt skjønner han det og helt enig i at du ikke bør spørre de mennene flere ganger, men spør gjerne andre menn. Ikke at jeg tør selv,  men på internett kan vi være litt tøffere enn i det virkelige liv. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig
2 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Jepp, jeg er 19 :) Ja man er nok mer sosial når man er yngre, men i hvert fall i min familie så er mamma og tantene mine mer sosiale enn pappa og onklene mine. 

Hehe, men er mye koseligere på kafe, enn å sitte hjemme i leiligheten. :PMen da er du enig med at dette med å være hjemme hele tiden er et delvis gutteproblem. 

Ja, men jeg ville kalt det en gutteprestasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Selvsagt skjønner han det og helt enig i at du ikke bør spørre de mennene flere ganger, men spør gjerne andre menn. Ikke at jeg tør selv,  men på internett kan vi være litt tøffere enn i det virkelige liv. :smoke:

Jeg er alltid litt rett frem jeg, litt mer forsiktig med å uttale meg på nett faktisk 😜

Anonymkode: 5617c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alltid litt rett frem jeg, litt mer forsiktig med å uttale meg på nett faktisk 😜

Anonymkode: 5617c...977

Misunner deg der. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Misunner deg der. :P

Jeg syns det er bortkasta tid å hinte eller holde ting inni seg. Jeg ayns det er kjipt å være sjenert fordi man er redd for hva andre måtte mene. Folk har alltid en mening om deg uansett hva du gjør. Så hvorfor ikke bare gjøre det man føler for og gi litt f. Så mye mer befriende! Altså, betyr ikke at jeg er frekk fordet om jeg er åpen om meninger og sier ting rett ut 😊

Anonymkode: 5617c...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...