Gå til innhold

Jeg har prøvd å invitere menn på date, det går jo bare dritt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så tøft med ei jente som tar initiativ liksom. 3 forskjellige menn i 3 forskjellige situasjoner har jeg prøvd å invitere ut da, eller jeg har spurt om div og blir avvist. Ikke direkte, men sånn "får se om jeg har tid." 

Hva er greia med det? Spurt en om han ville komme til middag, nevnte 2 mulige dager og fikk "usikker på om jeg har tid." Spurte en annen om han ville bli med på kino, han var opptatt da så skulle høre igjen helgen etter og da var han opptatt, så helgen etter det igjen skulle vi egentlig på fest sammen men da skulle han på jobbreise. Sistemann har jeg hatt litt løse avtaler med angående felles hobby, men ingen interesse.

Jeg trodde ikke jeg var stygg, har ofte menn etter meg. Får inntrykk nå at de kun er ute etter sex. Da er jeg bare ikke kjøresteemne? Og jeg ligger ikke rundt så veldig rart om de har slikt syn på meg og..

Anonymkode: 5617c...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt å bli avvist, men se det på den lyse siden. De utnytter deg i hvert fall ikke. 

Man må bare leve med at ikke all en ønsker å date ser på en som aktuell partner. Det betyr selvsagt ikke at du ikke er kjæresteemne eller at menn kun er ute etter sex når de prøver seg på deg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg synes det er tøft av deg men ikke gi opp håpet. Snart finner du noen som vil være med på date med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så tøft med ei jente som tar initiativ liksom. 3 forskjellige menn i 3 forskjellige situasjoner har jeg prøvd å invitere ut da, eller jeg har spurt om div og blir avvist. Ikke direkte, men sånn "får se om jeg har tid." 

Hva er greia med det? Spurt en om han ville komme til middag, nevnte 2 mulige dager og fikk "usikker på om jeg har tid." Spurte en annen om han ville bli med på kino, han var opptatt da så skulle høre igjen helgen etter og da var han opptatt, så helgen etter det igjen skulle vi egentlig på fest sammen men da skulle han på jobbreise. Sistemann har jeg hatt litt løse avtaler med angående felles hobby, men ingen interesse.

Jeg trodde ikke jeg var stygg, har ofte menn etter meg. Får inntrykk nå at de kun er ute etter sex. Da er jeg bare ikke kjøresteemne? Og jeg ligger ikke rundt så veldig rart om de har slikt syn på meg og..

Anonymkode: 5617c...977

gratulerer , som menn også blir avvist flere ganger kan kvinner det også, det er helt normalt. spiller ingen rolle om du har "menn etter deg hele tiden" det betyr ingenting. til å med de lite attraktive damene har menn etter seg konstant, så det er liksom ikke noe å skryte av. er alltid 4-10 kåte menn som sirkler rundt damer til enhver tid .

å bli avvist er ganske kjedelig, men det er bare til å forsette. du har heller ikke hastverk. vist noen viser så lite interesse som de har vist så er det ikke noe særlig og satse på uansett. ønsker deg lykke til TS, du finner garantert en kjekk mann som vil date deg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke hastverk. Jeg bare trodde ikke en middag eller en tur på kino var så skummelt. 

Anonymkode: 5617c...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener mye styrke, har normal sterk/slank kropp, litt timeglass figur. 

Anonymkode: 5617c...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Det er nok desverre slik ts at når man tar initiativ så er det ikke alle man tar initiativ til som er tilgjengelige, og man må også treffe noen som blir interessert. Når folk er halveis interessert blir det fort dårlige unnskyldninger og avvisinger fra deres side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har vært uheldig. Men kan jeg spørre hvordan følelsen din var før du spurte? Jeg tror at den beste måten å få interesse på er å bygge opp sakte. Først tilbringe litt tid sammen, snakke sammen dypere, flørte, så etterhvert være litt mer frampå om det føles naturlig med kroppskontakt eller spørre om å gjøre noe sammen bare dere to. Kan hende du har misforstått dem eller de deg? Viste du at du var interessert på forhånd, med flørting osv? Kanskje det kom brått på for dem?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kattekvinne skrev:

Tror du har vært uheldig. Men kan jeg spørre hvordan følelsen din var før du spurte? Jeg tror at den beste måten å få interesse på er å bygge opp sakte. Først tilbringe litt tid sammen, snakke sammen dypere, flørte, så etterhvert være litt mer frampå om det føles naturlig med kroppskontakt eller spørre om å gjøre noe sammen bare dere to. Kan hende du har misforstått dem eller de deg? Viste du at du var interessert på forhånd, med flørting osv? Kanskje det kom brått på for dem?

2 av de har jeg kjent i mange år! Han ene klina jeg med helgen i forveien av at jeg spurte om middag. 

Anonymkode: 5617c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så tøft med ei jente som tar initiativ liksom. 3 forskjellige menn i 3 forskjellige situasjoner har jeg prøvd å invitere ut da, eller jeg har spurt om div og blir avvist. Ikke direkte, men sånn "får se om jeg har tid." 

Hva er greia med det? Spurt en om han ville komme til middag, nevnte 2 mulige dager og fikk "usikker på om jeg har tid." Spurte en annen om han ville bli med på kino, han var opptatt da så skulle høre igjen helgen etter og da var han opptatt, så helgen etter det igjen skulle vi egentlig på fest sammen men da skulle han på jobbreise. Sistemann har jeg hatt litt løse avtaler med angående felles hobby, men ingen interesse.

Jeg trodde ikke jeg var stygg, har ofte menn etter meg. Får inntrykk nå at de kun er ute etter sex. Da er jeg bare ikke kjøresteemne? Og jeg ligger ikke rundt så veldig rart om de har slikt syn på meg og..

Anonymkode: 5617c...977

Menn som sier dette er jo de som ikke tør ta initiativ selv, og skulle ønske kvinner delte litt av "byrden". De aller fleste menn tar initiativ når de liker en jente veldig godt.

Grunnen til at du ikke får med disse mennene ut er jo at de hadde tatt initiativ i utgangspunktet dersom de var interessert. 

Det er faktisk en grunn til at kvinner legger ballen hos menn.

Anonymkode: 1eac7...5aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn som sier dette er jo de som ikke tør ta initiativ selv, og skulle ønske kvinner delte litt av "byrden". De aller fleste menn tar initiativ når de liker en jente veldig godt.

Grunnen til at du ikke får med disse mennene ut er jo at de hadde tatt initiativ i utgangspunktet dersom de var interessert. 

Det er faktisk en grunn til at kvinner legger ballen hos menn.

Anonymkode: 1eac7...5aa

Jepp, det kommer jeg til å gjøre fra nå av.

Anonymkode: 5617c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så tøft med ei jente som tar initiativ liksom. 3 forskjellige menn i 3 forskjellige situasjoner har jeg prøvd å invitere ut da, eller jeg har spurt om div og blir avvist. Ikke direkte, men sånn "får se om jeg har tid." 

Hva er greia med det? Spurt en om han ville komme til middag, nevnte 2 mulige dager og fikk "usikker på om jeg har tid." Spurte en annen om han ville bli med på kino, han var opptatt da så skulle høre igjen helgen etter og da var han opptatt, så helgen etter det igjen skulle vi egentlig på fest sammen men da skulle han på jobbreise. Sistemann har jeg hatt litt løse avtaler med angående felles hobby, men ingen interesse.

Jeg trodde ikke jeg var stygg, har ofte menn etter meg. Får inntrykk nå at de kun er ute etter sex. Da er jeg bare ikke kjøresteemne? Og jeg ligger ikke rundt så veldig rart om de har slikt syn på meg og..

Anonymkode: 5617c...977

Alltid undersøk om de personene du ønsker er ledig eller ikke. Videre må du finne ut hvor interessert de er. Er de singel og de er interessert i deg som person, kan du prøve deg. Menn blir avvist hele tiden og ja det tøft at kvinner prøver seg. Du skiller deg ut i fra de andre damene som kun stirrer ut i lufta med håp om at en prins skal ramle ned fra himmelen og omfavne henne. Hvis du ikke likte din egen framgangsmåte her, kan du heller forsøke å sende ut klare flørtende signaler til de du ønsker for å signalisere om at du er interessert i han. Da vil han om han er interessert komme til deg og da slipper du byrden med å føle at du blir avvist. Det kan selvfølgelig også hende at du har truffet på feil menn eller rett og slett umodne gutter. 

Anonymkode: dc15b...6aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen grunn til å gi opp syns jeg, tenk bare hvor mange avslag menn må tåle? Det er ikke noe enklere for dem.

Men enig som mange skriver her at man bør være litt "sikker" på at det kanskje er interesse der fra hans side også. Men klart når dere har klina så burde man jo tro det... Nei, aldri lett det der. Men det er ingen grunn til å miste motet. Plutselig så finne man en som er interessert og som er glad for at du spør.

Anonymkode: cabd2...5ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det kommer jeg til å gjøre fra nå av.

Anonymkode: 5617c...977

Du gjør jo som du vil, men du kan jo gå glipp av drømmemannen om du aldri tør å spørre han om en date. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det kommer jeg til å gjøre fra nå av.

Anonymkode: 5617c...977

Etter tre forsøk? La meg gjette, nå skal du bli en litt tverr dame som sitter pent og pyntelig og venter på at en mann skal kjempe for deg fordi "ingen menn" liker initiativ, basert på tre forsøk..? :jolie:

Ingenting skjer av seg selv TS, ikke gi opp for tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, canacas skrev:

Etter tre forsøk? La meg gjette, nå skal du bli en litt tverr dame som sitter pent og pyntelig og venter på at en mann skal kjempe for deg fordi "ingen menn" liker initiativ, basert på tre forsøk..? :jolie:

Ingenting skjer av seg selv TS, ikke gi opp for tidlig. 

Tenk om alle menn skulle gitt opp etter tre avvisninger...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg mange grunner til at tilnærmingene har falt på steingrunn:

- Det har ikke blitt oppfattet som en date. Kanskje mer som et treff med en venn? Det er en kunst å legge opp til romantisk stemning, riktig "mood". Jeg kan absolutt se for meg at det blir et ork når motivasjonen mangler. 

- Folk idag liker ikke å gå ut. Det er en økende mengde mennesker som hater å gå ut av leiligheten. Jeg er litt sånn selv. Selve tanken på å dra på kino er slitsom. Jeg vil heller gjøre mine egne greier enn å måtte være ferdig spist, pynta, uthvilt og energisk positiv. Det handler ikke om at jeg ikke vil møte folk, men at jeg ikke orker å bryte rutinen for dagen/uken. Latskap. 

- Fyren liker deg kanskje ikke nok til å skulle troppe opp med blomsterbukett og vannkjemmet hår. Og da er det vel en grei beskjed å få? Da slipper du å bruke tid på noen som ikke egentlig liker deg? 

Det er med andre ord mange muligheter her. Jeg holder en liten finger på timing og stemning dog. Det er ikke bare bare å spørre noen ut, men det må jo til dersom man skal finne noen. Stå på! Eksem min tvang meg ut av huset. Kom på døra uten å gi meg stort valg. Funka fint det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
2 minutter siden, Arcturus skrev:

- Folk idag liker ikke å gå ut. Det er en økende mengde mennesker som hater å gå ut av leiligheten. Jeg er litt sånn selv. Selve tanken på å dra på kino er slitsom. Jeg vil heller gjøre mine egne greier enn å måtte være ferdig spist, pynta, uthvilt og energisk positiv. Det handler ikke om at jeg ikke vil møte folk, men at jeg ikke orker å bryte rutinen for dagen/uken. Latskap. 

Hjelp, du oppsummerte akkurat livet mitt. Så forbanna presist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var nok bare ikke så interessert.  Hvis de var det hadde de invitert deg ut først.

Anonymkode: 05ee8...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...