Gå til innhold

Jeg har prøvd å invitere menn på date, det går jo bare dritt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, impressa skrev:

Hjelp, du oppsummerte akkurat livet mitt. Så forbanna presist.

Bli med ut og ta en øl? 

 

(Kjenn litt på reaksjonen din nå. Ble du like sliten som meg?)

 

Det er et mirakel at jeg klarer å fungere i en sosial jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas
2 minutter siden, Arcturus skrev:

Bli med ut og ta en øl? 

 

(Kjenn litt på reaksjonen din nå. Ble du like sliten som meg?)

 

Det er et mirakel at jeg klarer å fungere i en sosial jobb. 

Hahahaha! :laugh:

Men vi er flere, er det alderen som gjør det? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
Akkurat nå, canacas skrev:

Hahahaha! :laugh:

Men vi er flere, er det alderen som gjør det? :daane:

Nei, jeg er 24 og sosialiserer for tiden kun med de som bor innenfor samme ytterdør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, canacas skrev:

Hahahaha! :laugh:

Men vi er flere, er det alderen som gjør det? :daane:

Helt ærlig, jeg tror de eneste som faktisk er tvers gjennom sosiale er 68-generasjonen. Der de tropper opp med bustete grått hår, skamløst måne, Levisbukser fra tidlig 2000, snørrfille i lomma og lesebriller, mens de sømløst glir rundt i byene totalt uten selvinnsikt. De bare 'er', og hilser på bekjente som det er verdens mest naturlige ting. 'Neimen, ere deg Ronny!'. Freaky. 

Det er vi, Internett-generasjonen, som får angst av tanken på å måtte faktisk snakke med noen vi ikke kjenner. Og selv da er det jævelig slitsomt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, impressa skrev:

Hjelp, du oppsummerte akkurat livet mitt. Så forbanna presist.

 

18 minutter siden, canacas skrev:

Hahahaha! :laugh:

Men vi er flere, er det alderen som gjør det? :daane:

Jeg trodde egentlig at dette med å kun ville være hjemme var en "manneting".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, Hermine Grang skrev:

 

Jeg trodde egentlig at dette med å kun ville være hjemme var en "manneting".

Ssssh, jeg er egentlig en mann kamuflert som kvinne på kvinneguiden. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg har ikke hastverk. Jeg bare trodde ikke en middag eller en tur på kino var så skummelt. 

Anonymkode: 5617c...977

Her er min veldig personlige posisjon på temaet:  For meg har alt en funksjon.

Hvis jeg møter noen som inviterer meg ut, vil jeg vurdere personen ut i fra mitt umiddelbare behov; jeg bruker ikke tid på folk bare for å fylle dagene (man kan argumentere med at mine dager allerede er så sprekkfulle av mennesker at jeg må være selektiv med hva jeg bruker fritiden min til, men poenget gjelder flere ).

Så da er spørsmålet : Trenger jeg en ny venn? Trenger jeg deg til en jobb? Trenger jeg en kjærest? Trenger jeg kjøtt på kølla? Hvis du ikke umiddelbart klikker av en eller flere av disse, kommer jeg til å være vag for å kunne revurdere situasjonen så snart jeg kommer for meg selv og kan vurdere hva som skjedde. Jeg går ikke direkte ut " Å JA, DET GJØR VI".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Ssssh, jeg er egentlig en mann kamuflert som kvinne på kvinneguiden. :sjokkert:

Jeg visste det. :yvonne:

Men i min omgangskrets er det faktisk vanligere at kvinner liker å finne på ting enn at menn liker å finne på ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, Hermine Grang skrev:

Jeg visste det. :yvonne:

Men i min omgangskrets er det faktisk vanligere at kvinner liker å finne på ting enn at menn liker å finne på ting. 

Du er 19 om jeg ikke har lest feil, jeg er 40. Jeg var langt mer opptatt av å være sosial (kontinuerlig) når jeg var yngre. Nå er jeg blitt treig og daff og gidder ikke :laugh: Neida, jeg er gjerne sosial, men blir gjerne hjemme også. Og dater ikke, det orker jeg bare ikke. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
2 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Jeg visste det. :yvonne:

Men i min omgangskrets er det faktisk vanligere at kvinner liker å finne på ting enn at menn liker å finne på ting. 

Det er fordi kvinner ikke er flinke nok til å game/se på sport. Da er det klart de kjeder seg og må dra på kafé for å drikke overpriset kaffe og ha akkurat samme samtale som man kunne hatt hjemme.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Etter tre forsøk? La meg gjette, nå skal du bli en litt tverr dame som sitter pent og pyntelig og venter på at en mann skal kjempe for deg fordi "ingen menn" liker initiativ, basert på tre forsøk..? :jolie:

Ingenting skjer av seg selv TS, ikke gi opp for tidlig. 

Nei det skal jeg ikke heller. Er det liksom enten eller da? Jeg bare inviterer ikke til date. 

Anonymkode: 5617c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså sistemann klina jeg med helgen i forveien før jeg spurte. Spurte sånn "lyst på middag en dag?lager biff/ellerno enten den eller den dagen." For meg kan det også være å møtes som venner, bli kjent og være venner er også ok for meg. Vil bare bli bedre kjent utenat det må være på fylla. Jeg vet vi begge er sosiale folk som alltid er på farta så kan faktisk være at han ikke har tid. Men nå har jeg spurt også får han ta initiativ neste gang. Sånn hvis han vil bli kjent da. 

Anonymkode: 5617c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det skal jeg ikke heller. Er det liksom enten eller da? Jeg bare inviterer ikke til date. 

Anonymkode: 5617c...977

Det du mister med den instillingen er :

1. Alle som anser deg for så fantastisk at de aldri ville kunne få en sjangs ved å ta kontakt. 

2. Alle du kunne tenkt deg, som ikke trodde du var interesert for å være mer enn venn.

De som viser seg å være uinteresert i at du tar kontakt, kan du nå avskrive som partner, hvilket også rydder bordet ditt.

Endret av Druid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen vitst for en dame å invitere, hvis en fyr er interessert så klarer han å overkomme sjenerthet og invitere henne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Druid skrev:

Det du mister med den instillingen er :

1. Alle som anser deg for så fantastisk at de aldri ville kunne få en sjangs ved å ta kontakt. 

2. Alle du kunne tenkt deg, som ikke trodde du var interesert for å være mer enn venn.

De som viser seg å være uinteresert i at du tar kontakt, kan du nå avskrive som partner, hvilket også rydder bordet ditt.

Men når man gjentatte ganger har klina på fester og søndagen etter har ligget på sofaen og stryki på armen så skjønner man jo at det er romleantiske interesser.

Anonymkode: 5617c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men når man gjentatte ganger har klina på fester og søndagen etter har ligget på sofaen og stryki på armen så skjønner man jo at det er romleantiske interesser.

Anonymkode: 5617c...977

Du overvurderer menns kognetive evner (og kvinners) . Menn lærer fort at kvinners kjærtegn betyr annet enn deres. De som ikke lærer det, blir merket som voldtektsmenn. Been there, done that; er miljøskadd fra erfaring til nivået at min kone av og til er sur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest impressa
1 time siden, Arcturus skrev:

Bli med ut og ta en øl? 

 

(Kjenn litt på reaksjonen din nå. Ble du like sliten som meg?)

 

Det er et mirakel at jeg klarer å fungere i en sosial jobb. 

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Druid skrev:

Du overvurderer menns kognetive evner (og kvinners) . Menn lærer fort at kvinners kjærtegn betyr annet enn deres. De som ikke lærer det, blir merket som voldtektsmenn. Been there, done that; er miljøskadd fra erfaring til nivået at min kone av og til er sur :-)

Men han var veldig forståelsesfull på å ikke ha sex i fylla og sånne ting. Så antok vi var litt på samme bølgelengde

Anonymkode: 5617c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det skal jeg ikke heller. Er det liksom enten eller da? Jeg bare inviterer ikke til date. 

Anonymkode: 5617c...977

Det er du som dreier dette til enten eller. Jeg syns ikke du skal gi opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, canacas skrev:

Du er 19 om jeg ikke har lest feil, jeg er 40. Jeg var langt mer opptatt av å være sosial (kontinuerlig) når jeg var yngre. Nå er jeg blitt treig og daff og gidder ikke :laugh: Neida, jeg er gjerne sosial, men blir gjerne hjemme også. Og dater ikke, det orker jeg bare ikke. :P 

Jepp, jeg er 19 :) Ja man er nok mer sosial når man er yngre, men i hvert fall i min familie så er mamma og tantene mine mer sosiale enn pappa og onklene mine. 

41 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Det er fordi kvinner ikke er flinke nok til å game/se på sport. Da er det klart de kjeder seg og må dra på kafé for å drikke overpriset kaffe og ha akkurat samme samtale som man kunne hatt hjemme.

Hehe, men er mye koseligere på kafe, enn å sitte hjemme i leiligheten. :PMen da er du enig med at dette med å være hjemme hele tiden er et delvis gutteproblem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...