Gå til innhold

Hva er det dere mannfolk 30+ blir tiltrekt av hos en kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, canacas skrev:

Basert på denne tråden er jeg et realt kupp :yvonne:

Det er du da også! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare utseende menn ser etter. Jeg er ikke pen, men har alltid opplevd at menn liker meg likevel. Enda jeg er sjenert og tilbaketrukket og mangler erfaring.. Men jeg smiler mye og er alltid i godt humør. Så kan hende humør og personlighet har like mye å si som utseende ?

Anonymkode: b0e6a...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, canacas skrev:

Mine står oppover! :sjokkert:

Mine er ammet sønder og sammen, men funker som bare det, i hendene på rett kar 😂😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligger rettskriving høyt på lista hos dere menn? 

Absolutt! Dårlige skriveferdigheter samt skravling: der har du de to verste. Har hun bare vett til å tie stille av og til, får heller utseendet være som det er.

Anonymkode: 41cf6...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolk i 20 årene føler eg er veldig oppslukt i utsene. Noe som forsåvidt er også litt viktigt. Men er det noe spessielt dere faller for? 

Anonymkode: 348be...475

Menn blir naturligvis tiltrukket av utseendet når man ikke har noe annet å gå på i utgangspunktet. Men det betyr ikke at det bare er utseendet som betyr noe. Utseendet er greit for et godt førsteinntrykk, men et bra utseende kan bli mindre bra hvis dama ikke er bra på innsiden.

Ut over det er det mange ulike ting forskjellige menn tiltrekkes av som ikke går på det ytre.

Jeg har for eksempel falt hodestups for noen jeg ikke syntes var fysisk tiltrekkende i det hele tatt da jeg først møtt henne. Jeg la selv merke til hvordan hun ble mer og mer fysisk tiltrekkende etter hvert som hun sjarmerte meg i senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 9.59, AnonymBruker skrev:

Som om man har hengepupper når man blir eldre :roll: Har aldri hatt hengepupper - mine står rett ut. 

Anonymkode: 6d345...53d

 

På 22.3.2017 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Ja jeg hadde hengepupper siden jeg fikk pupper dvs 14 år 😅 er genetisk betinget ikke nødvendigvis alders betinget. 

Anonymkode: 1b6dc...b9f

Jeg er 43 og mine består enda blyattesten. Så tror også det er genetisk betinget

Anonymkode: 08d73...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3/22/2017 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare utseende menn ser etter. Jeg er ikke pen, men har alltid opplevd at menn liker meg likevel. Enda jeg er sjenert og tilbaketrukket og mangler erfaring.. Men jeg smiler mye og er alltid i godt humør. Så kan hende humør og personlighet har like mye å si som utseende ?

Anonymkode: b0e6a...3b7

Samme her! I alle år har jeg hatt mange menn etter meg, og da jeg satt meg som singel på FB for ett år siden rant det virkelig inn meldinger om dates. Jeg har ikke utseende med meg, og er sjenert, men vet jeg fremstår som dannet og sjarmerende :) Også menn som har hatt sjans på de peneste jentene har foretrukket meg, så jeg tror personligheten betyr så mye som 80% for menn. 

Anonymkode: f5d0b...680

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...