Gå til innhold

Hva er det dere mannfolk 30+ blir tiltrekt av hos en kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannfolk i 20 årene føler eg er veldig oppslukt i utsene. Noe som forsåvidt er også litt viktigt. Men er det noe spessielt dere faller for? 

 

Anonymkode: 348be...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenåringer eller kvinner i begynnelsen av 20 årene. Stram sprettrumpe og deilige faste pupper som ikke henger.

Anonymkode: 9f658...df5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK! hahah!

Eg kan si på mannfolk blir eg tiltrekt av sjarm, høy og mørk ( brunt hår og øyner men nordisk) Smile, øynene og humor!

Anonymkode: 348be...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS;  ** tiltrukket.

Ligger rettskriving høyt på lista hos dere menn? 

Anonymkode: b8d6d...ab0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ligger rettskriving høyt på lista hos dere menn? 

Anonymkode: b8d6d...ab0

Nei.

Anonymkode: a2b7a...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS;  ** tiltrukket.

Ligger rettskriving høyt på lista hos dere menn? 

Anonymkode: b8d6d...ab0

Sorry... kalles dialekt...

Anonymkode: 348be...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker kvinner som ikke legger seg flate for menn, men som likevel utviser omsorg på en naturlig måte.

Kvinner trenger ikke selv å være morsomme (selv om det er et pluss) men hun må le oppriktig av vitsene mine. Altså ha samme humor som meg.

Liker kvinner med stort behov for fysisk kontakt, inkludert sex. 

Liker kvinner som er flink med egen økonomi. Enten den er romslig eller trang. 

Liker kvinner med god klesstil. Kvinner som har fin hårfrisyre.

Liker kvinner som ikke gjemmer sitt morgentrynet. Damers morgentryne er det søteste som finnes.

Anonymkode: a2b7a...0c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Pupper, rumpe og lår. 

 

Neida, jeg liker intelligente, morsomme, stae og egne, fascinerende, samfunnsinteresserte, sjarmerende, foførende kvinner som er gode samtalepartnere og har noe nisjekunnskap som jeg ikke vet noen ting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Jeg kan ikke se annet enn at jeg har blitt mer kresen med årene. Jeg ønsker fortsatt en slående vakker kvinne, men i motsetning til når jeg hadde minimalt med seksuell erfaring er som regel ikke utseendet alene nok. For å fange interessen min videre trenger jeg noe mer. Litt substans. Noe å gripe tak i. En utfordring. Et mysterium.

Oppsummert:

Utseende og personlighet. Nøyaktig hva som inngår i personlighet varierer, men det slår sjeldent feil å være sprudlende, så sant man ikke blir overdrevent snill. Bør gjerne ha litt attityde også.
:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenåringer eller kvinner i begynnelsen av 20 årene. Stram sprettrumpe og deilige faste pupper som ikke henger.

Anonymkode: 9f658...df5

Som om man har hengepupper når man blir eldre :roll: Har aldri hatt hengepupper - mine står rett ut. 

Anonymkode: 6d345...53d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte spørre en kompis som er på datern etter å ha vært gift i 20 år, han svarte: Intelligens og humør. Den fysiske tiltrekningen er selvsagt, men den kommer i mange utgaver - og aller viktigst er humøret og smilet! 😊 Han er 47! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som om man har hengepupper når man blir eldre :roll: Har aldri hatt hengepupper - mine står rett ut. 

Anonymkode: 6d345...53d

Ja jeg hadde hengepupper siden jeg fikk pupper dvs 14 år 😅 er genetisk betinget ikke nødvendigvis alders betinget. 

Anonymkode: 1b6dc...b9f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS;  ** tiltrukket.

Ligger rettskriving høyt på lista hos dere menn? 

Anonymkode: b8d6d...ab0

Nei, men slik type humor du viser her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner og menn som er helt ærlige ovenfor seg selv ser nok hvertfall litt på utseende hos den man dater, man skal jo være tiltrukket av vedkommende. Men som mann tør jeg påstå at jeg på ingen måte legger lista for høyt. Hun trenger absolutt ikke modell, men jeg må kunne like et normalt utseende i en kropp der det syntes at man i alle fall tar litt vare på seg selv uten at det medfører at hun må være fitnessdame. Noen kilo ekstra kan også være ok, og på enkelte kvinner fint. Sterk overvekt innrømmer jeg at jeg normalt ikke er så tiltrukket av, men det handler for min del mer om livsstil og at jeg ønsker at vi begge kan være noenlunde aktive - gjerne sammen. Når det gjelder ansikt så har jeg egentlig ingen objektive kriterier jeg går etter, jeg må nesten se henne først, for min del har det vært veldig individuelt hvem jeg har syntes  vært pene. 

Ellers er det jo humor, intelligens og at hun har livet noenlunde på stell som gjelder for oss "karer" over 30, og at hun ønsker å dele opplevelser og reiser. Når det gjelder personlighet ser jeg nok etter en litt "laid back" personlighet (ikke det samme som å gi faen) og ikke en som skal slå rekord i interiørdesign eller er veldig statusorientert. Bør kunne være "affectionate", i det minste på privaten. Trenger ikke være noen motedronning, men fordel om hun kler seg pent i de sammenhengende det faller seg naturlig. Ellers bør vi ha noen interesser felles. 

Anonymkode: a2ee2...d57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest canacas
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som om man har hengepupper når man blir eldre :roll: Har aldri hatt hengepupper - mine står rett ut. 

Anonymkode: 6d345...53d

Mine står oppover! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker kvinner som ikke legger seg flate for menn, men som likevel utviser omsorg på en naturlig måte.

Kvinner trenger ikke selv å være morsomme (selv om det er et pluss) men hun må le oppriktig av vitsene mine. Altså ha samme humor som meg.

Liker kvinner med stort behov for fysisk kontakt, inkludert sex. 

Liker kvinner som er flink med egen økonomi. Enten den er romslig eller trang. 

Liker kvinner med god klesstil. Kvinner som har fin hårfrisyre.

Liker kvinner som ikke gjemmer sitt morgentrynet. Damers morgentryne er det søteste som finnes.

Anonymkode: a2b7a...0c9

Du glemte en ting. Selvtillit. De må ha selvtilliten i orden. Ikke bry seg for mye om det henger litt her og der😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som tiltrekker meg mest er sjarm. Sånn helt overfladisk er det øynene jeg ser på først, så smilet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...