Gå til innhold

Hvordan la være å bli med fyren hjem fra byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, vil vel si du har lav selvkontroll og er avhengig av sex jeg men. Hold deg til kjæresten så blir livet lettere. Kjæreste kan man finne hvor det skal være.

Anonymkode: 49c97...921

Det er ikke så enkelt å finne kjæreste nå som da jeg var 20 :) Ble singel for snart 4 år siden etter 9 år i forhold, og det er kjempevanskelig å finne en ny å dele livet med.

Anonymkode: 49872...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg forstår hva du mener :) Mulig det kan være en måte å gjøre det på? Skal sies at jeg var i et forhold fra jeg var 21 til 30 der jeg selvfølgelig var trofast. Er etter dette at ting har sklidd litt ut. Han og jeg møttes på byen, dro hjem til han og ble sammen kort tid etter. Datinglivet er annerledes nå en før..

Anonymkode: 49872...9aa

Den beste metoden, uten tvil, for å sile ut mennene som kun er ute etter sex er å IKKE ha sex i begynnelsen.  Vise at han er villig til å jobbe for deg.

Men er samtidig veldig viktig å poengtere at du må selv jobbe og ikke sette deg på bakbeina og vente at de får alt på et sølvfat. Blir du det stikker alle menenne, uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herremann skrev:

Den beste metoden, uten tvil, for å sile ut mennene som kun er ute etter sex er å IKKE ha sex i begynnelsen.  Vise at han er villig til å jobbe for deg.

Men er samtidig veldig viktig å poengtere at du må selv jobbe og ikke sette deg på bakbeina og vente at de får alt på et sølvfat. Blir du det stikker alle menenne, uansett.

Joda, ser at jeg burde følge rådene her :) Jeg blir lett forelsket (sikkert i forelskelsen), og da tar jeg mindre/nesten ingen kontakt fordi jeg ikke vil mase, og er usikker på hva mannen vil. 

Anonymkode: 49872...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme utfordring da jeg var singel. Er du villig er du billig, er du knipen er du bitch. Uansett hva man gjør blir det feil. 

For at menn skal respektere deg må du dessverre sette grenser. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liljene skrev:

Hadde samme utfordring da jeg var singel. Er du villig er du billig, er du knipen er du bitch. Uansett hva man gjør blir det feil. 

For at menn skal respektere deg må du dessverre sette grenser. 

Hvis du slutter å kaste deg etter 20 år gamle gutter eller såkalte alpha gangstere (les: ikke normale menn), så får du heller ikke slike utsagn kasta tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herremann skrev:

Hvis du slutter å kaste deg etter 20 år gamle gutter eller såkalte alpha gangstere (les: ikke normale menn), så får du heller ikke slike utsagn kasta tilbake.

Det er nok ikke bare de sortene som har hang til å bruke de benevningene. Også "normale menn" tyr til de glosene for å dekke over et og annet problem de selv har.

Anonymkode: 98d43...601

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som ligger rundt er hore for meg. Både menn og kvinner. Æsj. Det er ekkelt. I dag VET vi hva som fører til kreft og annet shitt. Nytter ikke bare vaksinere seg. Kvinner må ta ansvar selv,  slutt å være billige!

Anonymkode: 94bcb...680

Hva definerer du som i å ligge rundt? Å ha sex med andre enn den man er kjæreste med?

Anonymkode: 49c97...921

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, herremann skrev:

Hvis du slutter å kaste deg etter 20 år gamle gutter eller såkalte alpha gangstere (les: ikke normale menn), så får du heller ikke slike utsagn kasta tilbake.

Feil! :laugh:

Anonymkode: 49c97...921

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@herremann. Må bare si at jeg ikke legger meg etter yngre. Det var nok motsatt. Ser yngre ut enn jeg er og kan og kle meg. Da jeg var singel, var pRoblemet at ingen ville ha ei som de bomma ca 7 år på alderen, med barn. Jævla frustrerende. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for hetsende utsagn og brukerdebatt, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg 34 år med et normalt utseende. Jeg er veldig utadvent og elsker å flørte. På byen har jeg alltid flere menn å velge mellom, problemet er bare at jeg elsker sex og blir derfor med de hjem første kvelden, og da blir det ikke noe mer. Har en FF som jeg bruker for å kanskje unngå dette, men jeg klarer ikke motstå å bli med en ny mann hjem om jeg er i det humøret, noe jeg ofte er. 

Det enkle svaret er "Dra hjem alene", haha! Men gjør jeg det, ender det opp med at jeg får en fyr innom fordi han ringer. Hvordan snur jeg mønsteret? Vil jo aldri finne en ny kjæreste på denne måten..

Nå er det er del år siden jeg var en av de du jaktet på byen :) Men utveksle noen tlf nr i stedet for å gå for et enkelt ligg ? Bli kjent med mannen du skal treffe og la det gå tid før du innleder et forhold! Mye mer spennende en å bare tilfredstille lystene sine der og da. Jeg er selv singel nå, men kommer til å skygge unna enhver kvinne som sier lett ja til meg :) ONS er totalt uaktuelt og fryktelig lite sjamerende. Så hvordan unngå dine tabber ? Ikke opp søk akkurat den situasjonen om du ikke har karakter til å kunne styre det bedre en å sikle som en bikkje og "bare må ha ! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn ligger rund  for å få tømt seg, mens kvinner gjør det i søken på å "bli sett" og for å få nærhet og bekreftele.

Det er ikke noe galt i å ligge rundt om en er singel og barnløs, men vil råde deg TS, til å sprørre deg selv hvorfor. Du gjør som du gjør. Tror ikke dette handler om sex fra din side, men som nevnt ovenfor, et bekreftelssesbehov  og søken om anerkjennelse.

(kvinne 32)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, liljene skrev:

Hadde samme utfordring da jeg var singel. Er du villig er du billig, er du knipen er du bitch. Uansett hva man gjør blir det feil. 

For at menn skal respektere deg må du dessverre sette grenser. 

Finnes en mellomting vet du, man trenger hverken å bli med alle hjem første kvelden eller vente til date nr. 20 før man går til sengs med noen. Holder man sex til kun de man har kjemi med og faktisk dater så kommer man langt. 

Anonymkode: e5df0...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Jeg tror ikke grunnen til at det ikke blir noe mer, at du blir med dem hjem første kvelden, med mindre sexen er veldig dårlig? Da er de nok ikke så veldig interessert i utgangspunktet. Om du allikevel synes dette er et stort problem kan du jo holde deg unna by-settingen og/eller alkohol. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, liljene skrev:

@herremann. Må bare si at jeg ikke legger meg etter yngre. Det var nok motsatt. Ser yngre ut enn jeg er og kan og kle meg. Da jeg var singel, var pRoblemet at ingen ville ha ei som de bomma ca 7 år på alderen, med barn. Jævla frustrerende. 

 

 

Kjenner til problemet.

Hvor fant du mannen til slutt?

Anonymkode: 88857...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trygdekontoret

Enkelt:

Dropp å barbere legger, pynte underliv osv. Kjøp den verste Sloggitrusa som eksisterer i beige farge, og dropp dusjingen den dagen. Gjerne et par dager før du skal ut. Det ville iallfall vært selvprevensjon nok for meg med en ny/random person. Slutt på prevensjon selv, angst for graviditet hjelper også.

Jeg har dessverre dårlig erfaring med å dra helt usminket og ufresh ellers på byen - det avskrekker liksom ikke noen, snarere tvert imot :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, liljene skrev:

 

Hadde samme utfordring da jeg var singel. Er du villig er du billig, er du knipen er du bitch. Uansett hva man gjør blir det feil. 

For at menn skal respektere deg må du dessverre sette grenser. 

 

Det kommer jo an på hva mann du er ute etter, er det en som er interresert i en seriøst forhold venter han lett med sex for å se hvordan man passer sammen, uten at en slik mann mener du er bitch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjent med mannen min på nett AB. Som venner. Vi datet begge andre. 

Jeg synes det blir helt feil av menn å ha holdninger som "prøvekjøring" og at "man ikke stiller så store krav for kun sex." Det er hele tiden vi som må si nei for at vi ikke skal bli sett på som billige. Hvorfor kan ikke mannfolka være gentlemenn og la være å prøve seg? Hvorfor har vi alt ansvaret? 

 

For et par år siden var jeg ute med venninner. En random kar kommer bort og overøser meg med komplimenter og skal ha kos og kyss (nei til kyss). Vifter med båtnøklene og snakker om pasienter (se så rik jeg er). Pratet om løst og fast. Til slutt sa jeg at vi kunne tatt en kaffe en dag dersom jeg hadde vært singel. Da så han bare rart på meg og forsvant. Målet var tilfeldig sex og så bye-bye. 

Endret av liljene
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har sex med folk første kveld vil ikke nødvendigvis tilsi at du ikke kan bli sammen med dem. Det hele handler om hvilken type menn du velger å ta meg deg, og du tar helt tydeligvis med deg feil menn.

Anonymkode: 13667...f19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...