Gå til innhold

Hvordan la være å bli med fyren hjem fra byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg 34 år med et normalt utseende. Jeg er veldig utadvent og elsker å flørte. På byen har jeg alltid flere menn å velge mellom, problemet er bare at jeg elsker sex og blir derfor med de hjem første kvelden, og da blir det ikke noe mer. Har en FF som jeg bruker for å kanskje unngå dette, men jeg klarer ikke motstå å bli med en ny mann hjem om jeg er i det humøret, noe jeg ofte er. 

Det enkle svaret er "Dra hjem alene", haha! Men gjør jeg det, ender det opp med at jeg får en fyr innom fordi han ringer. Hvordan snur jeg mønsteret? Vil jo aldri finne en ny kjæreste på denne måten..

Anonymkode: 49872...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil si du har et problem om du ikke greier å si nei og at det er noe du burde ta tak i. Henger sikkert sammen med selvtillit.

Anonymkode: 49c97...921

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde deg til den du liker best?

Anonymkode: ac274...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, blir ikke kjærste på deg uansett. Har du ikke lært deg selvkontroll etter 34 år, så er du uansett ganske uaktuell for menn flest. 

Anonymkode: 40fd1...196

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest +LillePersille+

Skjønner ikke hva som er så gøy med å drikke seg full og dra på byen i det hele tatt, jeg er i din aldersgruppe. Kanskje du burde vurdere å ikke ha sex før du er blitt kjæreste med en, så slipper du hele problemstillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mtp hvor lite selvkontroll du har ser jeg mørkt på hvor trofast du ville vært i et forhold, dessverre. Om du må ha regler og rutiner for å ikke ha sex med menn så er det best at du holder deg singel.

Kunne jo selvfølgelig sagt "drikk mindre", men det kommer alltid et julebord med jobben osv. og da vet du hvor du ender opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, +LillePersille+ skrev:

Skjønner ikke hva som er så gøy med å drikke seg full og dra på byen i det hele tatt, jeg er i din aldersgruppe. Kanskje du burde vurdere å ikke ha sex før du er blitt kjæreste med en, så slipper du hele problemstillingen?

Jeg drikker meg sjelden full, lurer på om jeg "forelsker" meg i oppmerksomheten. Noen av disse ender opp som FF, men det blir aldri noe mer.

Jeg klarer ikke leve uten sex i lengre perioder. Og vet ikke hvordan jeg skal finne meg en kjæreste? Skulle gjerne bare knipset og vært i et forhold nå :) 

Anonymkode: 49872...9aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herremann skrev:

Mtp hvor lite selvkontroll du har ser jeg mørkt på hvor trofast du ville vært i et forhold, dessverre. Om du må ha regler og rutiner for å ikke ha sex med menn så er det best at du holder deg singel.

Kunne jo selvfølgelig sagt "drikk mindre", men det kommer alltid et julebord med jobben osv. og da vet du hvor du ender opp.

Når jeg er i et forhold får jeg sex hjemme, da har jeg ikke behov for tilfeldige menn :) 

Anonymkode: 49872...9aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

:ninuskapus:

Av nysgjerrighet: vil du ha henne som kjæreste eller bare hjelpe henne å være horete?

Anonymkode: ac274...62f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker meg sjelden full, lurer på om jeg "forelsker" meg i oppmerksomheten. Noen av disse ender opp som FF, men det blir aldri noe mer.

Jeg klarer ikke leve uten sex i lengre perioder. Og vet ikke hvordan jeg skal finne meg en kjæreste? Skulle gjerne bare knipset og vært i et forhold nå :) 

Anonymkode: 49872...9aa

Javel, vil vel si du har lav selvkontroll og er avhengig av sex jeg men. Hold deg til kjæresten så blir livet lettere. Kjæreste kan man finne hvor det skal være.

Anonymkode: 49c97...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er i et forhold får jeg sex hjemme, da har jeg ikke behov for tilfeldige menn :) 

Anonymkode: 49872...9aa

Men du har jo en FF. Hvorfor ikke være "trofast"(les: eksklusiv) med han? Øve deg på å ha type. (Litt teit formulert, men du forstår hva jeg prøver å si).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av nysgjerrighet: vil du ha henne som kjæreste eller bare hjelpe henne å være horete?

Anonymkode: ac274...62f

Det var ment som en spøk. 

Jeg aner hverken om jeg ville hatt sex eller blitt sammen med TS. Alt jeg vet er at hun lett har sex med nye menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil si du har et problem om du ikke greier å si nei og at det er noe du burde ta tak i. Henger sikkert sammen med selvtillit.

Anonymkode: 49c97...921

Har noen ganger blitt med hjem der vi sitter og prater i flere timer og planen er å dra hjem, men så går det ikke slik. Føler at jeg har god selvtillit, men noe er jo galt når jeg ikke finner meg en livspartner..

Anonymkode: 49872...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google selvrespekt og finn ut hvordan du trener på å bedre den! 

Anonymkode: b52ba...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har noen ganger blitt med hjem der vi sitter og prater i flere timer og planen er å dra hjem, men så går det ikke slik. Føler at jeg har god selvtillit, men noe er jo galt når jeg ikke finner meg en livspartner..

Anonymkode: 49872...9aa

Du velger nedover det er feilen. 

Anonymkode: 49c97...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som ligger rundt er hore for meg. Både menn og kvinner. Æsj. Det er ekkelt. I dag VET vi hva som fører til kreft og annet shitt. Nytter ikke bare vaksinere seg. Kvinner må ta ansvar selv,  slutt å være billige!

Anonymkode: 94bcb...680

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herremann skrev:

Men du har jo en FF. Hvorfor ikke være "trofast"(les: eksklusiv) med han? Øve deg på å ha type. (Litt teit formulert, men du forstår hva jeg prøver å si).

Jo, jeg forstår hva du mener :) Mulig det kan være en måte å gjøre det på? Skal sies at jeg var i et forhold fra jeg var 21 til 30 der jeg selvfølgelig var trofast. Er etter dette at ting har sklidd litt ut. Han og jeg møttes på byen, dro hjem til han og ble sammen kort tid etter. Datinglivet er annerledes nå en før..

Anonymkode: 49872...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du velger nedover det er feilen. 

Anonymkode: 49c97...921

Hva mener du? Spør fordi jeg oppriktug lurer :) 

Anonymkode: 49872...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holde deg til den du liker best?

Anonymkode: ac274...62f

Problemet er jo at det aldri blir til noe mer med noen av disse, så å holde meg til en som liker meg og motsatt er vanskelig. Det å være singel når man er over 30 er helt annerledes enn da jeg sist var singel, i begynnelsen av 20-årene. 

Anonymkode: 49872...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...