Gå til innhold

Klimaendringene er faktisk menneskeskapt...


slask

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Her er et bilde jeg tok av himmelen der jeg bor i fjor sommer. 

CIMG4119.JPG

Helt normale kondensstriper.

Anonymkode: b6f4b...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, slask skrev:

Det er det ikke nødvendig å gå ut med til anonyme brukere på et sånt forum.
Det er forresten mer enn nok å være generelt oppegående for å avsløre at lite av dette er rent spill og man får ingen i myndighetene til å uttale seg særlig om det. Det er stor etterspørsel etter offentlig deltakelse, ute blant folk som engasjerer seg og det foregår mye seriøst arbeid for å avdekke hva som skjer og hvem som står bak.
Men fra media og myndigheter er det så å si tyst, bortsett fra en og annen svada-uttalelse.
 

Et unntak er Shasta County i California som har tatt i mot ekspert på temaet geoengineering m.m.  Dane Wigington som har sørget for at mange med faglig kunnskap har fått snakke ut om problemene.

Jeg tror alle som bare har hørt om chemtrail og på enkelt grunnlag har avfeid det hele vil få en vekker av å se litt fra dette møtet.

Her er fra Shasta County-møtet hvor hundrevis av deltakere ønsker å få fokus på sprayingen som foregår. Nå som vi får anti-fake-news prosjekt i media, så må vel dette formidles til det norske folk. Spraying foregår i stor stil over Norge også.

The Shasta Decision: Climate Geoengineering Chemtrails Investigation

 

Og denne:
Patrick Roddie at the Oregon Chemtrail Summit, 3-20-16

 

 

Jeg antar du har gått livets harde skole?

Anonymkode: b6f4b...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

De innrømmer det jo nå, chemtrails har blitt skyer.... https://www.yr.no/artikkel/no-vert-_flystripene_-rekna-som-skyer-1.13441032

Det er vell ingen som har nektet for at kondensstriper danner skyer, men man har nå endret klassifisseringen for å inkludere disse i skyregisteret. At flymotorer skaper vanndamp er ikke akkurat noe nytt, ei heller kondensasjons og frysekjerners viktighet i skydannelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har skapt litt av klimaendringene, og naturen har også skapt litt av klimaendringene.

Dyr stanser ikke seg selv, de ledes av sine instinkter, så det vil gå som det går og når planeten er ulevelig for oss vil andre skapninger blomstre istedenfor. 

Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være.

 

Dersom en faktisk vil hindre menneskeskapt påvirkning på klimaet er det folkemord og kraftig reduksjon av bestanden som er eneste virkemiddel. Men det er vel ikke et like populært tiltak som Tesla subsidier og co2 avgifter, så da får vi fortsette til naturen stanser oss.

 

Hva chemtrails har med dette å gjøre vet jeg ikke, det er nytt for meg ;) 

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt normale kondensstriper.

Anonymkode: b6f4b...ce8

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar du har gått livets harde skole?

Anonymkode: b6f4b...ce8

Helt normale trolleinnlegg.

Anonymkode: 4100d...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt normale trolleinnlegg.

Anonymkode: 4100d...60d

Sånne troll for å være eksakt: 

 

Anonymkode: 4100d...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, SchizoMonster skrev:

Ja vi har skapt litt av klimaendringene, og naturen har også skapt litt av klimaendringene.

Dyr stanser ikke seg selv, de ledes av sine instinkter, så det vil gå som det går og når planeten er ulevelig for oss vil andre skapninger blomstre istedenfor. 

Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være.

 

Dersom en faktisk vil hindre menneskeskapt påvirkning på klimaet er det folkemord og kraftig reduksjon av bestanden som er eneste virkemiddel. Men det er vel ikke et like populært tiltak som Tesla subsidier og co2 avgifter, så da får vi fortsette til naturen stanser oss.

 

Hva chemtrails har med dette å gjøre vet jeg ikke, det er nytt for meg ;) 

 

Lykke til

Chemtrains er bare det vanslige konspirasjonstullet fra de som liker å gå med hatter av aluminiumsfolie, så det er ikke noe poeng å ta til seg. Det er like sansynlig som at aliens drar til usa og kidnapper folk for å sondere dem og så slippe dem av igjen.

Jeg er faktisk enig med det om dette med klimaendringene, men man drar mye hat mot seg hvis man er i det minste mot den ideen at klimaendringene er 100% menneskeskapt, for det har jeg ingen tro på når det finnes såpass mange forskere, og forskning, på dette området som tilsier at dette er langt fra sannheten. Det er nok en god blanding av sannheter og folk som ser sitt snitt til å tjene gode penger på dette med klimafokuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånne troll for å være eksakt: 

 

Anonymkode: 4100d...60d

Mange takk.
Frykter dette er alt for far out for den jevne nyhetssluker.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SchizoMonster skrev:

Hva chemtrails har med dette å gjøre vet jeg ikke, det er nytt for meg ;) 

Chemtrails eller geoengineering er kriminell spraying av himmelen, av forskjellige årsaker.
Dette gjøres som gigantiske "black-budget"-prosjekter og har pågått lenge.
Problemet er at ingen innrømmer å stå bak og veldig få vil snakke om det. Media inkludert.

Likevel finner man store planer i papirform og i tale-form som er publisert (se første innlegg i tråden for eksempel).
Nylig (kun dager siden) stod det i nyhetene om forsker Helene Muri som var klar til å kjøle ned hele kloden. Hvorfor skal man kjøle kloden? Fordi bløffen om global oppvarming har vært markedsført lenge....derfor betaler vi mer og mer miljøskatt...som om det hjelper.  Det trenger heller ikke å hjelpe fordi det er fake news (CO2-problem).

Men planene for å kjøle kloden er altså nå en snakkis og noe forskerne tydeligvis tenker å gjøre.

Men observante mennesker har sett flysprayingen foregår i årevis og bieffekter av dette er studert av mange verden over. Nedfall, partikler, tungmetaller/stoffer - barium, strontium, aluminium i nanopartikkel-størrelse. Den som ikke tror dette må bare lese seg opp for det er målt mange steder og dessuten advarer leger om at dette er konstatert på vei inn i kroppens viktige organer, hvor det ikke skulle vært.

Spørsmålet er hvorfor media og andre liksom-autoriteter bare latterliggjør folk som har påpekt fenomenet i årevis, mens det fra høye hold er greit å sette i gang med.

Stol ikke på latterliggjøringen fra andre anonyme forumister. Gjør verdens befolkning en tjeneste - undersøk temaet selv.
Begynn med dette innlegget:
http://forum.kvinneguiden.no/topic/1092646-klimaendringene-er-faktisk-menneskeskapt/?do=findComment&comment=19512262

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2017 den 10.42, slask skrev:

*snipp*

Dette er konspirasjonsteori, sorry mac. Visst kan jeg være enig i at det er ting som eliten ønsker å holde for seg selv, men chemtrails opplegg er ikke en av dem, rett og slett fordi det er ulogisk at eliten ville ønsket å skade seg selv. Om man med vilje hadde forurenset atmosfæren slik at det gikk utover vegetasjon og dyrking av jord, så ville de store matproduksjonsfirmaene også tapt grassalt på det. De hadde med andre ord skutt seg selv i foten. 

Anonymkode: b851b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er konspirasjonsteori, sorry mac. Visst kan jeg være enig i at det er ting som eliten ønsker å holde for seg selv, men chemtrails opplegg er ikke en av dem, rett og slett fordi det er ulogisk at eliten ville ønsket å skade seg selv. Om man med vilje hadde forurenset atmosfæren slik at det gikk utover vegetasjon og dyrking av jord, så ville de store matproduksjonsfirmaene også tapt grassalt på det. De hadde med andre ord skutt seg selv i foten. 

Anonymkode: b851b...820

Det er stort antall konspirasjonsteorier som har vist seg å være sanne.
Noen ser ut til å tro at konspirasjonsteori "automagisk" betyr bløff.
En god betegnelse på en konspirasjonsteoretiker er en som ofrer tid og krefter på å finne ut hva korrupt maktelite bedriver.

Se foredraget til Patrick Roddie, hvor han også forklarer hvordan det kan være mulig at de ødelegger for alle på jorda, men selv har muligheter for å ikke bli eksponert. Ligger på første trådside. Du er ikke den første som har lurt på det.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
1 time siden, slask skrev:

Mange takk.
Frykter dette er alt for far out for den jevne nyhetssluker.

Det var en øyeåpner for meg iallefall. Og når jeg begynte å se en gruppe postere på fb og i andre fora som kom med de samme dårlige motargumentene og personangrepene og som bevisst hetser mennesker med litt kontroversielle meninger så begynte jeg å lure på om de finnes her i Norge også. Når jeg fant dette så  var det jo ikke tvil: http://thebeam.org/2016/01/human-etisk-forbund-far-ekstra-statsstotte-for-a-drive-politisk-kamp-pa-internett/

Det finnes en artikkel fra i høst om hvordan statsstøtten er blitt trukket tilbake også, men finner den ikke nå. Syns jeg har sett litt færre troll her på kg etter det. Men de holder nok på fortsatt, og NRK har jo en tydelig agenda mot alt alternativt, som TV2 også har hevet seg på nå. Interessant og skremmende å observere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, slask skrev:

Det er stort antall konspirasjonsteorier som har vist seg å være sanne.
Noen ser ut til å tro at konspirasjonsteori "automagisk" betyr bløff.
En god betegnelse på en konspirasjonsteoretiker er en som ofrer tid og krefter på å finne ut hva korrupt maktelite bedriver.

Se foredraget til Patrick Roddie, hvor han også forklarer hvordan det kan være mulig at de ødelegger for alle på jorda, men selv har muligheter for å ikke bli eksponert. Ligger på første trådside. Du er ikke den første som har lurt på det.

Greia er at det rett og slett ikke er mulig å foreta f. eks. "selektiv" forurensning der man bare skader de åkre eller områder med dyrket mark man ønsker. Utslipp fra fly blandes i atmosfæren gjennom mekanismer som vær og vind slik at det spres, så man vil ikke greie å bare skade de aktørene man ikke ønsker skal være i markedet. 

Anonymkode: b851b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.3.2017 den 15.39, slask skrev:

Og sånn ser det ut omtrent daglig.
En sjelden gang ser man ordentlig contrail - vanndamp som lett forsvinner.
Når chemtrail-stripene legges så går det kort tid før stripene utvides til gigantiske skyer og sola blokkeres.

Alle som ser opp noen ganger pr uke er nødt til å legge merke til dette.
 

 

Haha.. Dette er bare tull. Mannen min er flyger, og slikt er helt vanlig. Contrails, ikke chemtrails. :)

Men at klimaendringene er kraftig påvirket av mennesker er bevist, ja. 

Anonymkode: b5a80...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha.. Dette er bare tull. Mannen min er flyger, og slikt er helt vanlig. Contrails, ikke chemtrails. :)

Men at klimaendringene er kraftig påvirket av mennesker er bevist, ja. 

Anonymkode: b5a80...635

Ja visst er det vanlig. Problemet er at det var det ikke tidligere.
Det er også vanlig at folk slenger ut av seg helt ukvalifiserte påstander.
Du kan umulig ha sett på noen av linkene i starten av tråden.
Ta deg tid til det og diskuter med mannen din det som videoene handler om.
Se Shasta-videoen og den med Patrick Roddie.
Kanskje mannen din også blir overrasket.

Når du avfeier ting så lett så viser det hvor lettlurt mange er.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han blev pilot 1972 och flög fraktflygplan i närmare 30 år . Han var också professionell väderobservatör och bergsguide. För honom står det helt klart att det inte är vanliga kondensstrimmor utan i stället avsiktlig utspridning av kemikalier och tungmetallpartiklar för främst militära syften. ”Detta är djävulskt och kommer att leda till en folkhälsokatastrof”, säger han. NewsVoice har träffat Connall i Stockholm."

"När de dessa vita tjocka streck började uppträda och de påstod att det bara var vanliga kondensstrimmor förstod jag direkt att de ljög. Atmosfären har en väldigt stabil uppsättning av parametrar för att bilda kondensstrimmor och det är dessutom ganska ovanligt! Att se en kondensstrimma komma ut ur ett flygplan som ligger kvar i timmar har inget som helst att göra med vattenkondensering."

Lang artikkel med mange kommentarer.

Amerikansk fraktpilot bekräftar: chemtrails är verkliga
http://newsvoice.se/2014/03/26/amerikansk-fraktpilot-avslojar-chemtrails-ar-verkligt-och-leder-till-katastrof/

Malificenta...har ikke glemt deg. Ting tar bare litt tid...

Anonymkode: 72cfb...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...