Gå til innhold

Klimaendringene er faktisk menneskeskapt...


slask

Anbefalte innlegg

 

Men ikke slik som politikerne skriker opp om, at det er bilkjøring, bensin og drivstoff som forårsaker problemene.

Det er fly som sprayer himmelen med partikler, stoffer og skit for å skape klimaendring.
Dette er kjent som geoengineering, eller chemtrails på folkemunne.

Vi er mange som gjerne vil vite hvorfor media ikke vil skrive om det åpenbaren som skjer over hodene våre nærmest daglig. Og det er reelle helseproblemer, skader på vegetasjon og dyrkbar mark knyttet til det.

Media vil heller ikke skrive om det store engasjementet mot denne bevisste vær-manipulasjonen.
Hva kan være årsaken? Hva er det som skal fordekkes og hvem står egentlig bak?

Det er nemlig ingen overdrivelse å si at værmanipulasjon, som foregår nå og har foregått lenge, er noe media bevisst unngår.

Er media for opptatt med å skrike Fake News?

 


Jeg vil oppfordre alle til å sette av noen minutter til egenopplæring.

Skal vi ta ansvar for miljø og klima så er det denne kriminaliteten vi må få frem i lyset.
Da må vi alle bry oss, fordi politikerne og media holder ting skjult for oss.

 

Rosalind Peterson: The Chemtrail Cover-Up
http://www.veoh.com/watch/v21049131S6GkYkht

Dane Wigington "Geo-Engineering Is Going To Make Earth Uninhabitable If We Don't Stop Them!"
https://www.youtube.com/watch?v=1a-2ItoPrtg

Pilots, Doctors & Scientists Tell Truth about Chemtrails [Excerpts]
https://www.youtube.com/watch?v=DPnWaBsMYnY

Dr. Perlinigieri exposes many aspects of the Chemtrails including nanoparticles as well as aerosol chemtrails loaded with toxins and poisons
Proof Military intentionally poisoning us! CHEMTRAILS EXPOSED

https://www.youtube.com/watch?v=MCdEF92oSNA

 

 

In a speech at The Council Of Foreign Relations on 29th June 2016, CIA Director John O.Brennan talks openly about Geoengineering.

CIA DIRECTOR JOHN BRENNAN ADMITS TO CHEMTRAILS (STRATOSPHERIC AEROSOL INJECTION)

 

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, ops2 skrev:

Chemtrails....

Sukk, og noen tror jeg er ekstrem.


Det som er ekstremt er det som blir gjort mot befolkningen i hele verden.
Værmodifisering som skader mennesker og natur er alvorlig.
Om du ikke klarer å overbevise deg selv mer enn å komme med dumme kommentarer, så ta et godt råd - la være.

På den annen side. Om folket er så dummet ned - nedsløvet, at advarsler ikke hjelper og at de ikke fatter det som foregår rett foran nesa på dem , ja så fortjener de nok ikke bedre enn å bli tatt rotta på. Big time.
For det er det som skjer. Og det er grunnen til at mange tar det alvorlig og forsøker å vekke sovende dumme hverdagsslaver.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Over alt avsløres det hvordan været manipuleres og stadig dukker det opp "nye" muligheter for å gjøre dette.
De snakker i utakt med hverandre.

Likevel er første tanke i skrothodene på forum og diskusjoner, at de som nevner dette må finne seg tinnfoliehatt.
Snakker om latterlig verden hvor det åpenbart er kriminell ødeleggelse av jorda mens idioter har det for seg at "nei, det skjer ikke...er du dum"!!!


NASA admits chemtrails - 10 July 2013

 


Norske Helene Muri forsker på kunstige skyer som kan kjøle ned kloden på et blunk. Det er langt fra problemfritt.
http://www.yr.no/magasin/forbereder-verdens-storste-eksperiment-1.13355233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sånn ser det ut omtrent daglig.
En sjelden gang ser man ordentlig contrail - vanndamp som lett forsvinner.
Når chemtrail-stripene legges så går det kort tid før stripene utvides til gigantiske skyer og sola blokkeres.

Alle som ser opp noen ganger pr uke er nødt til å legge merke til dette.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan du vel forklare hvorfor det har vært gjennom flere istider også da :) Og at vi er på vei mot den ny, men så lenge er det ikke en kart av de som skriver innlegg som lever :) 

Variasjoner i været har vi hatt i alle år, og kommer til ha det i all fremtid. For den store usikkerheten er om hvor mye Co2 utslippene virkelig påvirker atmosfæren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igjen??

Du har da flere tråder om dette allerede. Dra heller fram en av dem, igjen.

Anonymkode: 2c02f...e46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tdm900 skrev:

Da kan du vel forklare hvorfor det har vært gjennom flere istider også da :) Og at vi er på vei mot den ny, men så lenge er det ikke en kart av de som skriver innlegg som lever :) 

Variasjoner i været har vi hatt i alle år, og kommer til ha det i all fremtid. For den store usikkerheten er om hvor mye Co2 utslippene virkelig påvirker atmosfæren!

Klimaendringer og istid?  Da snakker vi litt andre tidsperspektiver enn det vi opplever nå om dagen, og de siste årene.

Og med CIA-sjef John Brennan som snakker om Stratospheric Aerosol Injection og prisene på hva sånne programmer vil koste, så burde alle skjønne at dette er noe planlegger å gjøre, mens vi som har fulgt med vet at det har pågått lenge.

NRK-saken om "Norske Helene Muri forsker på kunstige skyer som kan kjøle ned kloden på et blunk" betyr jo at det er rett rundt hjørnet å (kunne) gjøre dette.

For planene og patentene er forlengst kjent.
http://www.geoengineeringwatch.org/a-recomended-national-program-in-weather-modification-icas-report-10a/

Om det plutselig blir lovlig og kjent å spraye ned himmelen - er det helt greit da, fordi media har meldt fra på forhånd?
Og ingen skjønner at det har pågått lenge...
 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Klimaendringer og istid?  Da snakker vi litt andre tidsperspektiver enn det vi opplever nå om dagen, og de siste årene.

Og med CIA-sjef John Brennan som snakker om Stratospheric Aerosol Injection og prisene på hva sånne programmer vil koste, så burde alle skjønne at dette er noe planlegger å gjøre, mens vi som har fulgt med vet at det har pågått lenge.

NRK-saken om "Norske Helene Muri forsker på kunstige skyer som kan kjøle ned kloden på et blunk" betyr jo at det er rett rundt hjørnet å (kunne) gjøre dette.

For planene og patentene er forlengst kjent.
http://www.geoengineeringwatch.org/a-recomended-national-program-in-weather-modification-icas-report-10a/

Om det plutselig blir lovlig og kjent å spraye ned himmelen - er det helt greit da, fordi media har meldt fra på forhånd?
Og ingen skjønner at det har pågått lenge...
 

 

 

 

Du er politisk korrekt, men det er ikke sannheten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, tdm900 skrev:

Du er politisk korrekt, men det er ikke sannheten!

Skal vi se...hva mener du egentlig?
Jeg er politisk korrekt, men likevel mener du jeg fantaserer eller juger?
Politisk korrekt - da tenker jeg medias fremstilling (som jeg egentlig kaller medieløgnene).
Mener du at jeg tar feil og media tar feil.
Ingen har rett - alle juger, selv de uten motiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/20/2017 den 19.12, slask skrev:

Klimaendringer og istid?  Da snakker vi litt andre tidsperspektiver enn det vi opplever nå om dagen, og de siste årene.

Og med CIA-sjef John Brennan som snakker om Stratospheric Aerosol Injection og prisene på hva sånne programmer vil koste, så burde alle skjønne at dette er noe planlegger å gjøre, mens vi som har fulgt med vet at det har pågått lenge.

NRK-saken om "Norske Helene Muri forsker på kunstige skyer som kan kjøle ned kloden på et blunk" betyr jo at det er rett rundt hjørnet å (kunne) gjøre dette.

For planene og patentene er forlengst kjent.
http://www.geoengineeringwatch.org/a-recomended-national-program-in-weather-modification-icas-report-10a/

Om det plutselig blir lovlig og kjent å spraye ned himmelen - er det helt greit da, fordi media har meldt fra på forhånd?
Og ingen skjønner at det har pågått lenge...
 

 

 

 

Siden du åpenbart har så god greie på dette, hva slags utdanning har du, og hva jobber du med?

Anonymkode: b6f4b...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du åpenbart har så god greie på dette, hva slags utdanning har du, og hva jobber du med?

Anonymkode: b6f4b...ce8

Det er det ikke nødvendig å gå ut med til anonyme brukere på et sånt forum.
Det er forresten mer enn nok å være generelt oppegående for å avsløre at lite av dette er rent spill og man får ingen i myndighetene til å uttale seg særlig om det. Det er stor etterspørsel etter offentlig deltakelse, ute blant folk som engasjerer seg og det foregår mye seriøst arbeid for å avdekke hva som skjer og hvem som står bak.
Men fra media og myndigheter er det så å si tyst, bortsett fra en og annen svada-uttalelse.
 

Et unntak er Shasta County i California som har tatt i mot ekspert på temaet geoengineering m.m.  Dane Wigington som har sørget for at mange med faglig kunnskap har fått snakke ut om problemene.

Jeg tror alle som bare har hørt om chemtrail og på enkelt grunnlag har avfeid det hele vil få en vekker av å se litt fra dette møtet.

Her er fra Shasta County-møtet hvor hundrevis av deltakere ønsker å få fokus på sprayingen som foregår. Nå som vi får anti-fake-news prosjekt i media, så må vel dette formidles til det norske folk. Spraying foregår i stor stil over Norge også.

The Shasta Decision: Climate Geoengineering Chemtrails Investigation

 

Og denne:
Patrick Roddie at the Oregon Chemtrail Summit, 3-20-16

 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

De innrømmer det jo nå, chemtrails har blitt skyer.... https://www.yr.no/artikkel/no-vert-_flystripene_-rekna-som-skyer-1.13441032

Jeg forstår hvorfor en sånn artikkel ikke har kommentrfelt.

Det er forøvrig ingen innrømmelse av at dette er bevisst manipulering av været.
Se Shasta-videoen over, så skjønner du at det er noe langt mer alvorlig som sprayes ut enn bare vanndamp. Det er leger som uttaler seg der og div. andre fagkompetente.

Shasta-videoen er forresten bare en kortversjon på noen minutter. Hele møtet varer vel 1-2 timer og ligger også ute.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Den Lille Heksa
1 minutt siden, slask skrev:

Jeg forstår hvorfor en sånn artikkel ikke har kommentrfelt.

Det er forøvrig ingen innrømmelse av at dette er bevisst manipulering av været.
Se Shasta-videoen over, så skjønner du at det er noe langt mer alvorlig som sprayes ut enn bare vanndamp. Det er leger som uttaler seg der og div. andre fagkompetente.

Jeg vet, men for meg er det en innrømmelse. Det har blitt så opplagt hva som skjer at de ser seg nødt til å klassifisere det som skyer for å normalisere og ufarliggjøre det for folk. Samme med denne saken: https://www.yr.no/magasin/forbereder-verdens-storste-eksperiment-1.13355233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

Jeg vet, men for meg er det en innrømmelse. Det har blitt så opplagt hva som skjer at de ser seg nødt til å klassifisere det som skyer for å normalisere og ufarliggjøre det for folk. Samme med denne saken: https://www.yr.no/magasin/forbereder-verdens-storste-eksperiment-1.13355233

Da er jeg med. Du er av de som faktisk forstår problemet og propagandaen.
Takk.

Bildet:  Dette er for YR helt normalt ingen ser noe galt.
Vips så blir den himmelen til gråglissent skydekke. Skjer jo nærmeste daglig at flyene gjør blå fin himmel overskyet.

Verdens største eksperiment - samme link som jeg postet mandag.
De later som at det kan bli mulig å manipulere været, mens det har pågått i årevis.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
3 minutter siden, slask skrev:

Da er jeg med. Du er av de som faktisk forstår problemet og propagandaen.
Takk.

Bildet:  Dette er for YR helt normalt ingen ser noe galt.
Vips så blir den himmelen til gråglissent skydekke. Skjer jo nærmeste daglig at flyene gjør blå fin himmel overskyet.

Har lagt merke til det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...