AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #541 Del Skrevet 5. april 2017 Altså... La Familia kan umulig tenke særlig langt der inne. Hvis Martine hadde tenkt seg om før hun valgte å dolke bestevenninna der inne i ryggen, så hadde hun tenkt at hun kunne stått bak Aleksander... han hadde jo ingen formening om å ha Martine L. på hotellet og Morten har jo han rundt lillefingeren, så de kunne fint ha overtalt Aleksander til å velge Martine over Martine L... Gud for en gjeng. Dårlig gjort ovenfor Rebecca. Anonymkode: d3225...7d0 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #542 Del Skrevet 5. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Kevin er den som gikk med Donald Trump t-skjorte i MX. Helt utrolig! Men de levde vel et temmelig beskyttet liv på hotellet. Men hadde vært interessant om han hadde støtt på en gruppe fra Mara Salvatrucha på gata. De hadde neppe blitt begeistret for verken tattisene hans eller t.skjorta. Google dem hvis du ikke vet hvem MS-13 er. Anonymkode: b9712...cf5 Det blir jo brukt ironisk. Anonymkode: d8ac6...cc3 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 5. april 2017 #543 Del Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså... La Familia kan umulig tenke særlig langt der inne. Hvis Martine hadde tenkt seg om før hun valgte å dolke bestevenninna der inne i ryggen, så hadde hun tenkt at hun kunne stått bak Aleksander... han hadde jo ingen formening om å ha Martine L. på hotellet og Morten har jo han rundt lillefingeren, så de kunne fint ha overtalt Aleksander til å velge Martine over Martine L... Gud for en gjeng. Dårlig gjort ovenfor Rebecca. Anonymkode: d3225...7d0 Nei, hele det hvite huset var jo trygge, så enten Rebecca eller Martine måtte gått hjem hvis ikke Martine hadde tatt det valget hun tok. Jeg skjønner godt valget til La Familia, men jeg synes det kunne lagt det frem på en bedre måte for Rebecca. Samtidig er det jo kjekt for underholdningens skyld hvis hun føler seg sviktet! Det beste imorgen hadde vært hvis Andrea gikk ut, og Rebecca startet å spille med Sofie&Kevin&Petter. Da har ikke Martine noen jenteallierte igjen (med mulig unntak av Henote?) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #544 Del Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, melly666 skrev: Nei, hele det hvite huset var jo trygge, så enten Rebecca eller Martine måtte gått hjem hvis ikke Martine hadde tatt det valget hun tok. Jeg skjønner godt valget til La Familia, men jeg synes det kunne lagt det frem på en bedre måte for Rebecca. Samtidig er det jo kjekt for underholdningens skyld hvis hun føler seg sviktet! Det beste imorgen hadde vært hvis Andrea gikk ut, og Rebecca startet å spille med Sofie&Kevin&Petter. Da har ikke Martine noen jenteallierte igjen (med mulig unntak av Henote?) Tviler på at Henriette er så begeistret for den gjengen akkurat. Anonymkode: d8ac6...cc3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
djevelsk Skrevet 5. april 2017 #545 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså... La Familia kan umulig tenke særlig langt der inne. Hvis Martine hadde tenkt seg om før hun valgte å dolke bestevenninna der inne i ryggen, så hadde hun tenkt at hun kunne stått bak Aleksander... han hadde jo ingen formening om å ha Martine L. på hotellet og Morten har jo han rundt lillefingeren, så de kunne fint ha overtalt Aleksander til å velge Martine over Martine L... Gud for en gjeng. Dårlig gjort ovenfor Rebecca. Anonymkode: d3225...7d0 Martine L var jo i det hvite hus på samme lag som Henriette og dermed fredet, så "La Familia" kunne ikke overtalt Aleksander, nei. Enten Martine J eller Rebecca ville etter det opplyste ha røket ut siden hele det hvite hus var fredet. Men sannsynligvis ikke så lurt av La Familia å ofre Rebecca med tanke på at de har blitt anklaget for å være litt shady der inne og nå beviser at de er nettopp det. Fikk vondt av Rebecca, og skjønte virkelig ikke hvorfor det var så viktig for Grunde å snakke over Rebecca på den måten når guttene tross alt var safe. Endret 5. april 2017 av djevelsk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 5. april 2017 #546 Del Skrevet 5. april 2017 Er i hvert fall Andrea (svart kjole med blå tråder/glitter) som står til venstre bak Petter i morgendagens episode. Håper Rebecca får bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 5. april 2017 #547 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg vil heller ha Rebecca sammen med Petter, enn frøken Unicorn! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #548 Del Skrevet 6. april 2017 Dere som synes det er så kjedelig i år: Deltagerne virker som gode mennesker med samvittighet og lojalitet, og de har allerede skapt sterke bånd. Med et sånt grunnlag så kan det jo bli desto bedre etterhvert i sesongen når de er nødt til å ta valg og sile ut hverandre. Dette kan jo bli skikkelig bra og juicy siden alle starter med å være så innmari gode venner 😀 Men jeg synes egentlig det er veldig god underholdning å se folka fjase og kose seg også da.... jeg synes de er en vanvittig søt gjeng stort sett alle. Blir så glad når jeg ser at de genuint bryr seg om hverandre og viser omsorg ❤ Så jeg er fornøyd uansett hvor det tar veien 😁 Anonymkode: 9e620...483 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 6. april 2017 #549 Del Skrevet 6. april 2017 Det var da ikke dårlig gjort av LaFamilia og gjøre som de gjorde! Var faktisk det eneste de kunne gjøre for å ha begge jentene på hotellet. Skulle de la en av jentene dra idag uten å ha prøvd å få dem til å bli? Det hadde vært vanvittig tragisk og tafatt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 6. april 2017 #550 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Andrea må jo være den mest sutrete ungen som har vært med på lang tid. jammen jammen jeg vil jo ikke deeeet. Jeg vil ikkeeee. åååååeee! Dra hjem og grin, er mitt forslag. Hun bare irriterer meg.. Endret 6. april 2017 av UnderCover 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #551 Del Skrevet 6. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som synes det er så kjedelig i år: Deltagerne virker som gode mennesker med samvittighet og lojalitet, og de har allerede skapt sterke bånd. Med et sånt grunnlag så kan det jo bli desto bedre etterhvert i sesongen når de er nødt til å ta valg og sile ut hverandre. Dette kan jo bli skikkelig bra og juicy siden alle starter med å være så innmari gode venner 😀 Men jeg synes egentlig det er veldig god underholdning å se folka fjase og kose seg også da.... jeg synes de er en vanvittig søt gjeng stort sett alle. Blir så glad når jeg ser at de genuint bryr seg om hverandre og viser omsorg ❤ Så jeg er fornøyd uansett hvor det tar veien 😁 Anonymkode: 9e620...483 Jeg sitter ikke med inntrykket av at de er "gode mennesker med samvittighet og lojalitet". Så du ikke på forrige episode? Jeg synes verken Martine, Alex, Grunde eller Morten passer innunder denne beskrivelsen. Ja, det er et spill og det er OK å spille, men spillemåten bærer ikke preg av lojalitet og at de har et snev av samvittighet. Anonymkode: d8ac6...cc3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. april 2017 #552 Del Skrevet 6. april 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 6. april 2017 #553 Del Skrevet 6. april 2017 10 timer siden, UnderCover skrev: Andrea må jo være den mest sutrete ungen som har vært med på lang tid. jammen jammen jeg vil jo ikke deeeet. Jeg vil ikkeeee. åååååeee! Dra hjem og grin, er mitt forslag. Hun bare irriterer meg.. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #554 Del Skrevet 6. april 2017 Synd at Rebecca røk, men hun var egentlig ganske kjedelig inne på hotellet. Håper det blir litt mer drama nå, begynner å bli lei av at det ikke skjer noe. Anonymkode: daef9...9b3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #555 Del Skrevet 6. april 2017 Gleder meg til Rita sjekker inn, det ser ut som hun kan lage litt drama. Anonymkode: e3797...4b9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #556 Del Skrevet 6. april 2017 Kjenner Alex irriterer meg mer og mer. Han er skikkelig daukjøtt. Gjør jo ingenting der inne! Bryr seg bare om eget utseende, soving og sex. Han engasjerte seg null i å redde Rebecca eller Lunde da begge var i fare før parseremonien. Morten er irriterende fordi han er så cocky og tror han eier hotellet, men han gjør ihvertfall noe og spiller. Alex er sånn type som av en eller annen grunn glir gjennom spillet uten å by på et gram med underholdning. Føler også han prøver å være den nye Audun ved å være careless og kalle seg selv prins. Finn din egen personlighet din fjott! Anonymkode: 8467e...adb 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #557 Del Skrevet 6. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner Alex irriterer meg mer og mer. Han er skikkelig daukjøtt. Gjør jo ingenting der inne! Bryr seg bare om eget utseende, soving og sex. Han engasjerte seg null i å redde Rebecca eller Lunde da begge var i fare før parseremonien. Morten er irriterende fordi han er så cocky og tror han eier hotellet, men han gjør ihvertfall noe og spiller. Alex er sånn type som av en eller annen grunn glir gjennom spillet uten å by på et gram med underholdning. Føler også han prøver å være den nye Audun ved å være careless og kalle seg selv prins. Finn din egen personlighet din fjott! Anonymkode: 8467e...adb Jeg syns det er morsomt at Morten mener Andrea ikke gjør en dritt inne på hotellet, når Aleksander må være den største "badeferie"-typen noensinne inne på PH... Anonymkode: d3225...7d0 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 6. april 2017 #558 Del Skrevet 6. april 2017 Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå! Begynte å gråte da Rebecca røk, for herregud for en herlig jente! Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke stelte seg bak Kevin? Kevin og Martine L har da ingen relasjon på samme måte som Petter og Andrea, så ser ikke logikken i det hun gjorde... Må ærlig talt si jeg irritert på La Familia. Det der er ingen familie. Morten er en feiging, Martine er falsk, og Aleks sover for mye (og når det kommer fra meg er det sykt). Ja det er et spill, men Rebecca var favoritten min Må si årets PH er på langt nær like vill som tidligere år. Alt er skikkelig rolig, og drt begynner å bli kjedelig... Arghhhh 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #559 Del Skrevet 6. april 2017 Svikta ikke Rebecca Marcus? Får hu smake sin egen medisin? Anonymkode: 4b9f4...1f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. april 2017 #560 Del Skrevet 6. april 2017 Petter gjorde et helt riktig valg. Andrea ble reddet av gongongen da noen andre fortalte ham at Rebecca ville gå tilbake til Morten neste uke (han måtte bli fortalt det...). Ville vært bra dust å skifte ut sin prinsippfaste og lojale partner med favorittjenta til motstanderen! Det vil jeg virkelig kalle å "skyte sine egen grav" Så heldigvis gjorde han ikke det. Da Rebecca dro, trakk hun frem at de hun ville savne var jentene og.... Morten - som ikke gadd å stå opp for henne. Så: Stick with the unicorn, sier nå jeg. Ellers begynner Grunde å irritere meg kraftig igjen. Da han kom inn igjen, fikk han en oppsving, var søt og naiv. Fikk nesten Labi-vibber og vurderte å søke om adopsjon - men nå synker han igjen . Henger som ei bikkje etter de tøffeste gutta, ha litt "bein i ryggen", da! Ikke bare vær en "spill i deres brikke" 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå