Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Cherries skrev:

Noe med at "ja nå er jo dessverre ..... ute, men..." De brukte ikke navn, men et kallenavn.

Det var jo brannmannen, eller tinderkongen, Joachim som røk ut for en uke siden.

Anonymkode: 72934...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo brannmannen, eller tinderkongen, Joachim som røk ut for en uke siden.

Jeg skal ikke si hvilket kallenavn. Håper ikke de spoilet!

Anonymkode: f7b0b...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke si hvilket kallenavn. Håper ikke de spoilet!

Anonymkode: f7b0b...b6c

Den skulle ikke være anonym da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Nå må de gi Grunde makt så han kan lage liv ellers blir denne uken kjedelig og forutsigbar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Nå må de gi Grunde makt så han kan lage liv ellers blir denne uken kjedelig og forutsigbar. 

Tipper de gjør det, uten Grunde ville jo en del av episodene vært 25 min lange. Antakeligvis kommer produksjonen til å gi han en tvist, eventuelt sende han inn igjen hvis han ryker. 50% av episodene består av Grunde/prat om Grunde/latterliggjøring av Grunde. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, idiotequex skrev:

Tipper de gjør det, uten Grunde ville jo en del av episodene vært 25 min lange. Antakeligvis kommer produksjonen til å gi han en tvist, eventuelt sende han inn igjen hvis han ryker. 50% av episodene består av Grunde/prat om Grunde/latterliggjøring av Grunde. 

Hvis ikke teamet gjør noe som helst for å hjelpe han, så har de avsatt en uke til ren latterliggjøring av Grunde. Virkelig ubehagelig å sitte å høre ALLE andre le av han bak ryggen hans, baksnakke og fryse han ut. Alle mot en. Og gutten har ikke gjort noe annet enn å snakke litt mye? 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en positiv innstilling til den første uken, men nå synes jeg det er dørgende kjedelig. 

Anonymkode: d8ac6...cc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det kommer en tvist som gjør at grunde blir trygg denne uka.

Han nye virker som en totalt idiot.

Anonymkode: 565a0...a32

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine: "..jeg må bare late som om jeg vil stå med han, tilfelle jeg skal bruke han senere i spillet"

Altså, du ljuger til Grunde og sier du skal velge han på parsermoni, og deretter vil sende han ut av hotellet og bruke han senere i spillet?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at dette er en "klassisk paradise-uke", og deltakerne tror ikke det kommer noen tvist. Men på Paradise er det jo generelt oftere tvister enn det ikke er det. Sånn sett burde jo klassisk paradise-uke bety at det kommer en tvist.

Anonymkode: 5e3de...1b3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke Grunde får en makt så blir denne uken alt for forutsigbar..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, jeg syns faktisk ganske synd på Grunde nå. Han er fullstendig annerledes enn hva jeg først trodde! Jeg var også en av de som tenkte han var litt vel arrogant, men nå har inntrykket forandret seg til det motsatte. Han virker som en veldig typisk "godgutt". Han er den eneste gutten som faktisk gikk bort til Martine (nordlending) etter Soph røyk for å prøve og trøste henne. Han virker utrolig snill når man blir litt bedre kjent med han!

Syns det er fælt hvordan de andre spiller for å få han ut. Håper de må bite i det sure eplet, og at Grunde får bli :) 

Anonymkode: d3225...7d0

Grunde er nok litt for ordentlig for paradise hotel, han er jo ikke dum som de andre der. Håper nesten han vinner hele dritten så de andre angrer på at de var så stygge mot han.

Anonymkode: c4279...adb

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt dum for å ha fått ett dårlig førsteinntrykk av Grunde, men så gjorde jo produksjonen sitt for å stille han ut som skikkelig sossete klyse i begynnelsen og da.

Men hva skjer med at de sutrer så mye? Jeg synes ikke sånn kjempe om alle kostymene og sånn jeg heller men akkurat denne episoden var det jo litt morsomt med tanke på at det var ting tidligere deltagere hadde brukt. Uansett om jeg synes det er teit så hadde jeg nå bare tatt det på meg og gått videre med livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Emera

Jaja, Martine. Dette er nesten "fra asken til ilden." Grunde jabber som en foss, men er snill som et lam. Sunny jabber også som en foss, men er en egosentrisk narsissist. Her kan det skje mye før parseremonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Raiu skrev:

Føler meg litt dum for å ha fått ett dårlig førsteinntrykk av Grunde, men så gjorde jo produksjonen sitt for å stille han ut som skikkelig sossete klyse i begynnelsen og da.

Men hva skjer med at de sutrer så mye? Jeg synes ikke sånn kjempe om alle kostymene og sånn jeg heller men akkurat denne episoden var det jo litt morsomt med tanke på at det var ting tidligere deltagere hadde brukt. Uansett om jeg synes det er teit så hadde jeg nå bare tatt det på meg og gått videre med livet...

Enig! Særlig Andrea, som først nesten begynte å grine over troll-kostymet, fikk bytte med Martine, og så fortsatte å klage på sitt kostyme.. jeez så barnslig.

Liker godt Martine L, Sofie og Kevin, enn så lenge. Kevin var så søt da han skulle forsvare for Sofie det han hadde gjort, og hun ikke brydde seg :)

Anonymkode: af515...3de

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen av gutta der kose litt med hverandre også!

Anonymkode: f96fa...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...