Gå til innhold

Farmen 2017


Gjest Winza

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

    • Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza skrev:

Nå kommer det sikkert noen og siterer dette og sier at Line er en hederskvinne :fnise:

Men hun er jo en hederskvinne! :hoho: eller ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får det være nok!! Line (hun fra Finnmark) er en hederskvinne! De er litt mer direkte enn andre nordmenn, men det er bare fint å være ærlig og seg selv! 

Anonymkode: a792b...f08

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt urovekkende at hun Karianne er lærerstudent når hun tror at en påfugl er en høne?

Anonymkode: 462ac...9fb

Nok nå! Er det så nøye, da? Hvem er det som går rundt og vet hva en påfugl er? Jeg vet ikke det for eksempel og jeg hadde gode nok karakterer til at jeg kom inn på medisinstudiet!

Anonymkode: a792b...f08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare såvidt på i bakgrunnen mens jeg lagde kveldsmat. 
En av de sa noe i den duren om at dyr ga henne fnatt og hun kunne ikke noe om de eller ville ha noe med de å gjøre, da tenkte jeg hvorfor skulle hun melde seg på farmen da? 

Anonymkode: 7a82e...75b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok nå! Er det så nøye, da? Hvem er det som går rundt og vet hva en påfugl er? Jeg vet ikke det for eksempel og jeg hadde gode nok karakterer til at jeg kom inn på medisinstudiet!

Anonymkode: a792b...f08

Trodde sånt var allmennkunnskap. Men får håpe det er mattelærer hun skal bli da.

Anonymkode: 462ac...9fb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fobien til Tom er litt ukonvensjonell (dog ikke helt fullstendig ulogisk), men synes det er fint å se at de andre deltakerne viser empati og forståelse for ham og ikke dømmer ham nord og ned. Veldig beundringsverdig. 

Anonymkode: 094ac...5e7

Han kommer nok til å måtte ha følge på do hvis han må dit sent på kvelden, slik som han i en tidligere sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker Line allerede.. For ei hurpe. Kristian var talentløs og de blondinene hadde ikke peiling... :roll: Hater voksne mennesker som undervurderer unge mennesker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Ferny skrev:

Haha, morsom gjeng da... dette kan bli underholdende. Jesusmannen som skal kurere en mørkredd fyr med tatoveringer. Hissig nordlending som tror hun er queen. En eller annen blond dame som aldri har sett en ku før. And so on...

Line ? er ikke nordlending, hun er fra Finnmark..

Anonymkode: 5f01c...c00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Hun der Line altså, for et hespetre :glare:Kommer til å irritere meg mye over henne,

Slipper nok å irritere deg så altfor lenge, skal mye til om hu overlever mer enn et par uker. Men det kan være lenge nok når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Line ? er ikke nordlending, hun er fra Finnmark..

Anonymkode: 5f01c...c00

Alt som er fra Trondheim og opp er nordlendinger.

Anonymkode: 5b209...490

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun Snøløs skulle spilt Daenerys Targaryen. Så hadde man kanskje fått en bedre skuespiller til rollen!

Anonymkode: 094ac...5e7

Og hun har jo allerede et GoT-lignende navn fra før!:PSnø er jo løsunge i GoT-verdenen, og så heter hun "løs" i tillegg. Artig.

Men Løstøs hadde jo vært enda kulere navn!:fnise: Eller Amalie Snø Løstøs!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Winza skrev:

Du kaller han for han negeren, det er rasistisk...

Hva er feil med å si neger? I verden er det hvite germanere, asiatere, indianere, negere osv. Er det for eksempel rasistisk å kalle en person for indianer eller eskimo/inuitt også? 

Dette gnålet om rasisme her er bare tull!! Det er ingen her som har sagt noe nedlatende om en bestemt menneskerase her i det hele tatt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Farmen i år er det bl.a. med en rendøl, en religiøs gubbe, en neger, ei tykk kjærring fra Nord-Norge, ei lesbe osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Misliker Line allerede.. For ei hurpe. Kristian var talentløs og de blondinene hadde ikke peiling... :roll:Hater voksne mennesker som undervurderer unge mennesker!

...og vise versa...:P

Anonymkode: 63706...b8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok nå! Er det så nøye, da? Hvem er det som går rundt og vet hva en påfugl er? Jeg vet ikke det for eksempel og jeg hadde gode nok karakterer til at jeg kom inn på medisinstudiet!

Anonymkode: a792b...f08

Seriøst?

Hadde blitt bekymret om barna mine hadde kommet hjem fra skolen og fortalt at læreren deres ikke vet hva en påfug er. 

Anonymkode: 885cc...554

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?

Hadde blitt bekymret om barna mine hadde kommet hjem fra skolen og fortalt at læreren deres ikke vet hva en påfug er. 

Anonymkode: 885cc...554

For noe tull! Jeg har selvsagt hørt om påfugl men viser du meg bilde av ti fugleraser vil jeg kanskje ikke klare å peke ut påfuglen. Uten at noen foreldre hadde behøvd å bekymre seg om jeg var læreren til barna deres.

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Digger at det er med så mange nordlendinger i år! 

Anonymkode: b9b4b...5ab

spør du meg virker det som de har støvsugd nordnorge for tullinger, bortsett fra harstadværingen. Han er kul. håper han vinner.

Anonymkode: 605f2...2da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...